gdaily Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 spelbolagen borde autobanna folk som spelar med VPIP 20 och lägre Fixed your post. Eller ha så bara de kan sitta på vissa bord, medan "glada spelare" har sina egna bord. Citera
Viridis Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 För att inte tala om de spelare som talar om hur dåligt fisken spelar! Rätt vad det är så börjar fisken täppa till sina luckor! Blev lite mycket av samma sak där ja, var antagligen på tilt! Citera
honest99 Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Man kan ju ändra reglerna till att det blir tvingat pot-bet efter fyra preflop folds i rad. Ingen aning vad det skulle ge för strategi.. Säg att du sitter UTG och vet att UTG+1 har tvingat pot-bet. Själv sitter du med Q8s. Läge för semibluff? Citera
Kaobell Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 När man själv är short och ser bordets bigstack höja 2700 på blindsen 50/100 för att när alla lägger sig visa AA. Då man sen blir alldeles för tiltad för att hålla käft och säger typ "fan vad dåligt, vill du inte ha betalt?" och får nått dumt svar som "vadå?" så är ju megatilten ett faktum och man vill aldrig spela poker igen. Citera
jna Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Folk som bluffar, blir avslöjade med en rejäl raise och sen ska låtsas tänka i 30 sekunder innan dom slänger handen. Allt som segar ner tempot är störigt, och det där är ju bara töntigt. Vissa har gjort det där till en grej, speciellt i turneringar. Citera
honest99 Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 "fan vad dåligt, vill du inte ha betalt?" "ty" känns som en mer lämplig kommentar (om man nu måste öppna käften). Citera
bossbaver Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 När man sitter i BB med AA eller KK och det blir rundfold. MEGASUPERDUPERRUNKTILT. Hände mig 3 gånger igår... >> MEGASUPERDUPERRUNKTILT Citera
bossbaver Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Allt som segar ner tempot är störigt, och det där är ju bara töntigt. Vissa har gjort det där till en grej, speciellt i turneringar. Hade iofs som grej förut att alltid göra mitt move efter exakt lika lång tid. När nedräknaren var på ett visst ställe. Har dock slutat med det blev så segt Citera
Kaobell Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 "ty" känns som en mer lämplig kommentar (om man nu måste öppna käften). Ja, efteråt stör man sig på sig själv också för att man försöker antyda att nån gör något dåligt. Måste jobba på att aldrig använda chatten.. Citera
tobas Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Folk i CG HU som konstant gayraisar din BB alternativt gayraisar din Continuebluffbet på flopp, det får mig att vilja skrika ut dom fulaste orden i satanboken =)! I övrigt blir jag megatiltad när man slår ut någon ur en tunering på lite flax och denna person sitter och railar en i resten av tuneringen och kommenterar varje hand man är inblandad i (Hände senast igår), kunde inte koncentrera mig på mitt spel. Citera
sandis84 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Jag HATAR när fiskar ska låtsas vara tveksamma innan de pushar nöten när man redan är committad. Typ: 3-vägspott. Jag pottar 55kr med top två. Fi1 foldar. Fi2 sitter på topset (nöten) och har 70kr. Han måste väl fan fatta att jag kommer syna 15kr till, men han måste steeeeeeeeeeeeeeeka och skriva "har du den?" samt "aja fuck it" i chatten innan han pushar in det sista. Sen blir han stolt över att han "lurade mig" när min hand muckas. GAAAAH! Citera
skedvi Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Tajta spelare som gnäller efter utdragning när dom bara spelar AA. Citera
gorparken Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Det irriterar mig när jag själv gör något korkat vid pokerbordet. När någon av motspelarna gör något korkat är det ju bara bra för mig och alltså inget att irritera sig på. Citera
Supertequila Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 När fisken check-synar två gators potbet med drag o träffar draget på river. När fisken spelar sin hålpipa totalt fel mot din set o träffar river. Citera
Ignatius Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 När en jättefisk spelar 80/60/inf och tripplar upp medan man sitter och foldar 32o. Handen efter fisken blir stackad och lämnar bordet plockar man upp AA. Standard, men alltid lika tiltande. Citera
HSvensson Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Jag har aldrig varit med om ett strömavbrott i hela mitt liv vad jag kan minnas, förutom ett i sommarbostaden på landet för 6-7 år sedan. Citera
Brascoo Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 När man sitter i BB med AA eller KK och det blir rundfold. MEGASUPERDUPERRUNKTILT. Hände mig 3 gånger igår... >> MEGASUPERDUPERRUNKTILT HAHAHAHA! ännu mer MEGASUPERDUPERRUNKTILT när man är shortstackad och tänker "Yes nu ska det dubblas!". Citera
Brascoo Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 1. En grej som gör att jag vill dra en höger in i skärmen är när en fisk synar ner en 2 hög ruter tex när man har träffat set på en bräda som tex kommer 9r 6s Ar och det kommer runner runner färgen. 2. "ty" efter att dom har fiskat hålstegen på rivern. 3. Det absolut värsta tror jag nog är när man bluffar på floppen med tex A högt och fisken synar med inget och träffar på rivern. Då måste jag lira något skjutspel för att tilta av mig eller ta någon lugnande drog. 4. Man sitter med AA och det är 2 pers som går AI ganska tidigt i en mtt man pushar också, så är det en ***** efter som också går AI och visar upp 96o och sätter stegen när man träffar set och sen så skriver han något som "I love 96o". Hände mig senast... Citera
skedvi Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 folk som tjatar om rigg och allt annat gnäll. Citera
gorparken Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Folk som kallar andra för idioter eller fiskar. Detta oavsett om det är vid ett pokerbord, i ett forum, i en insändare eller i en debatt. Citera
Tuttinunnen Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 Jag kan ta en förlust mot en bra spelare. Jag kan även ta en förlust mot en dålig spelare. Men jag tål inte att förlora en stor pott mot en dålig spelare som tror att han är bra. Citera
Partyjack Postad 12 April , 2009 Rapport Postad 12 April , 2009 folk som tjatar om rigg och allt annat gnäll. +1, det absolut mest irriterande måste vara alla fiskar som alltid ska gnälla om hur jävla riggat det är för att deras tvåpar inte fick stå efter att checksynats ner alla gator. Det brinner i mig när jag ser någon idiot i chatten, "gud så riggat alltså". Citera
skedvi Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 +1, det absolut mest irriterande måste vara alla fiskar som alltid ska gnälla om hur jävla riggat det är för att deras tvåpar inte fick stå efter att checksynats ner alla gator. Det brinner i mig när jag ser någon idiot i chatten, "gud så riggat alltså". Eller när dom minibetar så att man får pottodds och sen börjar gnälla när man satt draget och dom synar en stor bet på rivern. Citera
asfalten Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Varians som våldtar en på alla möjliga sätt och vis. Efter att ha förlorat alla flips i 2-3 dagar spelar du en turnering. Du hittar KK på bubblan i bb och får en walk, nästa hand förlorar du halva stacken med ett lägre set. Handen därefter höjer du från knappen med AK mot en galning som 3betar K2o+ från bb, han gör det även nu. du ställer in degen och får syn av TT som vinner. Nu när du är svinashortstackad, med 2,5 bb lyckas du vinna några potter med sinnessjuka utdragningar. När du väl arbetat upp stacken till en någotsånär spelbar sådan träffar du nötfloppen men du vet att det inte spelar nån roll. Så länge det finns outs för den andre jäveln så har du ingen chans. Ajö. Citera
simonlofberg Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Att jag inte hanterar svs sp turbo bord. TB:ar ut ett bord i varje hand när jag multitablar där. Citera
Recommended Posts