ulaf Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 Det är inte supersexigt, I agree. Satt och skrev om vissa från jag-form till tredje-person igår natt. Får se över dem imorgon Tack för påpekandet! GL! (= Citera
asfalten Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 ska man behöva registrera sig för att få se trailern? /magsjuk Citera
stackbrat Postad 31 December , 2008 Rapport Postad 31 December , 2008 ska man behöva registrera sig för att få se trailern? /magsjuk Nej men däremot så finns det ingen trailer uppe då det ännu ej finns några filmer uppe, eftersom (återigen) vi ej haft premiär ännu. Citera
rosjon Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Hur går det? Är ni uppe? Hur många filmer kommer att ligga uppe från början? Vore bra med en lista på filmer man kan kolla innan man blir medlem. Tänkte ligga och kolla lite nu när man är bakis Citera
stackbrat Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Hur går det? Är ni uppe? Hittade en del barnsjukdomar i systemet igår under softlaunchen så kommer jobba med databasen större delen av dagen. Hur många filmer kommer att ligga uppe från början? Om alla coacher får upp sina filmer i tid (handlar om turneringar i Bahamas etc som spökar för vissa arma stackare Vi jobbar med att få upp deras alster från Bahamas) så handlar det om 9 st från start och sedan ytterliggare 9 under första 5 dagarna, sedan kommer det rulla på med 4-9 nya per vecka. Vore bra med en lista på filmer man kan kolla innan man blir medlem. Tänkte ligga och kolla lite nu när man är bakis Du kommer ej åt det officiella filmarkivet om du ej är betalande medlem. Du kommer kunna se på första sidans veckoschema (ligger i högerkant) vilka filmer som lagts upp/kommer läggas upp under den nuvarande 7 dagars perioden. Rekommenderar att ha is i magen och vänta någon dag eller två, inte många siter som fungerat felfritt direkt från launch och även om jag gärna hade sällat mig till den exklusiva skaran som faktiskt klarat det så ser det ut som vi har en del kvar att slipa på, men oroas ej, vi jobbar för fullt. God fortsättning. Citera
rosjon Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 OK, får klara mig med lite pokerxfactor och pokervt så länge:-) Lycka till med sajten, reggar mig när jag ser att det trillar in lite filmer. Citera
lolcatz Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 ähhh Ebisumaru är superfisk ,det har jag sett på hans grafer. Citera
Rebonius Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 ähhh Ebisumaru är superfisk ,det har jag sett på hans grafer. Rätt säker på att Ebi är duktigare än du. Citera
Rebonius Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Rätt säker på att det var ironi? jag håller inte på med sådant under tiltsessioner Citera
Metaddict Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Ohhh the irony Du skulle ha lagt in en lolcat så hade det varit lungan! Citera
stackbrat Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Ebisumaru is teh man som di säger över atlanten. Citera
Sansrom Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Ohhh the orgasm when I post other people's graphs FYP Citera
jason Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Finns det någon tidsperspektiv på när sidan beräknas vara i drift igen? Citera
spiker1977 Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 försenad.. försenad... Vad är det med poker+försenad=true. Citera
Nice Hand GG Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Finns det någon tidsperspektiv på när sidan beräknas vara i drift igen? Dom har en konslut som sitter och arbetar med det... Säkert timanställd. Anar även att progameraren bakom sidan är någon dom hittat på webmaster network. Så nu sitter konsulten där och försöker tyda en gymnasielevs kod som är så överdrivet rörig! Så antagligen vill dom inte ha en konsult som jobbar med det under helgen men kan väll tro att konsulten kanske löser det på 5-10h.. Bara spekulationer Inget illa menat till någon... bara been there done that. Citera
stackbrat Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Dom har en konslut som sitter och arbetar med det... Säkert timanställd. Anar även att progameraren bakom sidan är någon dom hittat på webmaster network. Så nu sitter konsulten där och försöker tyda en gymnasielevs kod som är så överdrivet rörig! Så antagligen vill dom inte ha en konsult som jobbar med det under helgen men kan väll tro att konsulten kanske löser det på 5-10h.. Bara spekulationer Inget illa menat till någon... bara been there done that. Vi har anlitat en webbyrå (STFI) till att koda hela sidan, fakturan för enbart programmeringen, vi har en inhouse grafiker (aka stackbrat) för designen, är ett sexsiffrigt belopp. Vi har anlitat professionellt branschfolk och vi är inte nöjda med förseningen som ni säkert förstår. Ibland uppstår problem, gymnasieelev eller ej, så vi jobbar nu HEKTISKT med att lösa de problemen. Vi har, precis som du säger, anlitat en utomstående programmerare under helgen för att försöka få ordning i den oreda som varit. STFI har sagt att de kommer lösa problemen under Måndagen. Jag hoppas verkligen att det går vägen och att vi ses imorgon. Jag har gjort ALLT inom min makt för att få ordning på siten sedan problemen uppstod, jag har betalat för att ha en programmerare som jobbat nonstop under nyårsafton t.ex. och firade själv faktiskt både Jul och Nyår framför datorn och jobbet så tro inte att vi på något sätt påverkar förseningen genom att snåla, tvärtom. Ber återigen om ursäkt för denna försening och hoppas verkligen att allt kommer flyta på som tänkt Månd/tisd. // Stackbrat Citera
cobb89 Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Finns det olika alternativ för hur mycket det kommer kosta osv? Typ antingen bara tillgång till forum eller både forum och videor osv? Är det månadspris som t.ex DC? Är det någon registreringsavgift? Bra initiativ för övrigt. Kanske lite mindre pajkastning om man faktiskt måste betala. GL med sajten. Citera
ebisumaru Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Finns det olika alternativ för hur mycket det kommer kosta osv? Typ antingen bara tillgång till forum eller både forum och videor osv? Är det månadspris som t.ex DC? Är det någon registreringsavgift? Bra initiativ för övrigt. Kanske lite mindre pajkastning om man faktiskt måste betala. GL med sajten. Kostar 200 kr/månad, ingen registreringsavgift, forumet är endast tillgängligt för medlemmar. Vi hoppas såklart på att få igång lite mer givande handanalyser och diskussioner i övrigt än på andra ställen. Kommer inte gå att bara vara medlem på forumet/bara medlem för filmerna. Citera
Nice Hand GG Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Har ni någon som helst gissning på när sidan kan komma upp? Sitter här och väntar som ett litet barn på julafton Citera
ebisumaru Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Har ni någon som helst gissning på när sidan kan komma upp? Sitter här och väntar som ett litet barn på julafton Vi trodde idag, men programmerarna lyckades klanta sig igen . Det är en grej som ska fixas och förhoppningsvis är det löst imorgon, men det är egentligen omöjligt att säga. Citera
Nice Hand GG Postad 5 Januari , 2009 Rapport Postad 5 Januari , 2009 Vi trodde idag, men programmerarna lyckades klanta sig igen . Det är en grej som ska fixas och förhoppningsvis är det löst imorgon, men det är egentligen omöjligt att säga. Okej Förstårligt dock att det inte går att säga när men som någon en gång sa. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge Citera
stackbrat Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Okej Förstårligt dock att det inte går att säga när men som någon en gång sa. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge Själv går jag under devisen "Väntar man på något gott väntar man alltid för länge" Jag lider med er och kan endast säga att jag piskar dem så gott det går från mitt håll, lite läskigt att det ska vara så svårt. Har jobbat med sidan i 6 månader nu (sedan första skissen lades) och hade ursprungligt mål att ha launch i november så man kan säga att vi väntat ääääännu längre Kommer posta här såfort jag vet mer. Tack för att ni väntar (älskar när man får höra det i telefonköer etc, som att man har nåt jävla val?!) Citera
asfalten Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 tänk inte på det, slå på svt nu istället. Citera
Recommended Posts