Gå till innehåll

Pokercampus.se


rosjon

Recommended Posts

  • Svars 635
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1). 14 dagar blev en vecka

2). Jag har fått se hur svårt det är att få material från coacherna. Min ide var att man skulle dubba filmerna till massa utrikiska språk (ex ryska, italienska osv) och dra upp en PC på varje språk. Men med få coacher så skulle jag vara tvungen att göra en hel del videos själv också. Jag hade väl bestämt mig för att inte köpa in mig, men stod lite i valet och kvalet. Kommentarerna gjorde det enklare att bestämma mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att det inte gick som alla hoppats på, jag gillade verkligen conceptet och grymt skönt med videos på svenska.

Tror även att det finns ett stort intresse för svenska vidoes överlags.

 

Jag letar efter hur man säger upp sitt medlemsskap, eller det kommer de att göras automatiskt?

 

Btw satans ryssar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag letar efter hur man säger upp sitt medlemsskap, eller det kommer de att göras automatiskt?

 

 

Klipp-och-klistra från sida 29.

Detta är ju dock bara prenumerationen på ditt payson konto, ifall det är vad du menar.

 

Citat:

Ursprungligen postat av stackbrat

Finns ett inlägg ang detta på PC.se forumet:

 

How do I cancel a subscription?

 

Question :

Answer :

You can cancel a subscription up until the day of the next scheduled payment. Remember, this cancels all future scheduled payments for that subscription.

 

Here's how to do it:

 

1. Log in to your PayPal account.

2. Click History under My Account at the top of the page.

3. Choose Subscriptions from the Show drop-down menu.

4. Check the From box and change the date back to the year the subscription was created.

5. Click Search, and then click Details.

6. Click Cancel Subscription.

7. Click Cancel Subscription again.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick in på http://www.pokercampus.se idag och då kom detta upp: http://data.fuskbugg.se/skalman01/asdsadasd.JPG

 

Jag tryckte på ignorera den här varningen, men sidan såg inte alls ut som den gjorde för någon vecka sedan, sedan kollade jag lite i denna tråden och såg att dom blivit hackade? Nu undrar jag om det finns någon risk för att min dator råkat ut för något angrepp eller virus? Vad tror ni?

 

Mvh

 

EDIT: Jag laddade ej ner någonting från sajten utan bara gick in där för att sedan stänga ner den lika fort igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick in på http://www.pokercampus.se idag och då kom detta upp: http://data.fuskbugg.se/skalman01/asdsadasd.JPG

 

Jag tryckte på ignorera den här varningen, men sidan såg inte alls ut som den gjorde för någon vecka sedan, sedan kollade jag lite i denna tråden och såg att dom blivit hackade? Nu undrar jag om det finns någon risk för att min dator råkat ut för något angrepp eller virus? Vad tror ni?

 

Mvh

 

EDIT: Jag laddade ej ner någonting från sajten utan bara gick in där för att sedan stänga ner den lika fort igen!

 

Först:

Okej vet inte man kan det bli mycket tydligare än så härasdsadasd.JPG.:mrgreen: Men gå inte in på sidan....

 

Andra:

Ja du kan ha smittats för att vara på säkra sidan scanna datorn helt och hållet.

 

Här har du en demo version av NOD32

http://www.nod32.se/t_download_files_email.php

 

Sedan finns även Ad-Aware gratis att tillgå här:

http://www.lavasoft.com/single/trialpay.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu undrar jag om det finns någon risk för att min dator råkat ut för något angrepp eller virus? Vad tror ni?

Mitt antivirus har inte uppmärksamats av det men jag har scannat datorn för att vara på den säkra sidan. Snart är det ominstallation av den oxå.

 

Mitt råd är att scanna (och kör en full scanning) av datorn med ditt antivirus, annars kan du inte vara säker. Ifall ditt antivirus hittar något så får du gärna posta det och vad det hittade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt antivirus har inte uppmärksamats av det men jag har scannat datorn för att vara på den säkra sidan. Snart är det ominstallation av den oxå.

 

Mitt råd är att scanna (och kör en full scanning) av datorn med ditt antivirus, annars kan du inte vara säker. Ifall ditt antivirus hittar något så får du gärna posta det och vad det hittade!

 

Jag kör en scanning senare med mitt Nod32 Antivirus 4, kommer med edit =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

krävs inte nerladdningar alltid, ett besök räcker om det är frågan om exploits (med det inte sagt vad som finns på sidan)

 

Detta är vad som står om jag klickar på "Varför blockerades denna webbplats?"

 

"Advisory provided by Google

Safe Browsing

Diagnostic page for pokercampus.se

 

What is the current listing status for pokercampus.se?

 

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.

 

Part of this site was listed for suspicious activity 1 time(s) over the past 90 days.

 

What happened when Google visited this site?

 

Of the 2 pages we tested on the site over the past 90 days, 2 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2009-08-14, and the last time suspicious content was found on this site was on 2009-08-14.

 

Malicious software includes 2 trojan(s).

 

Malicious software is hosted on 1 domain(s), including 3c9.ru/.

 

This site was hosted on 1 network(s) including AS3301 (TELIANET).

 

Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?

 

Over the past 90 days, pokercampus.se did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.

 

Has this site hosted malware?

 

No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.

 

How did this happen?

 

In some cases, third parties can add malicious code to legitimate sites, which would cause us to show the warning message."

 

Säger det dig någonting?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

användandet av ordet trojan tyder på att användaren luras att ladda nåt annat än vad det verkligen är...

 

och andra sidan används ju dom orden lite hur som helst så man vet inte vad som menas alla gånger...

 

ingen aning vad som finns/funnits där...(kan ju även ändras efter behov)

 

har nån nu laddat hem nåt: ladda upp det till http://www.virustotal.com/ och posta resultat länken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

användandet av ordet trojan tyder på att användaren luras att ladda nåt annat än vad det verkligen är...

 

och andra sidan används ju dom orden lite hur som helst så man vet inte vad som menas alla gånger...

 

ingen aning vad som finns/funnits där...(kan ju även ändras efter behov)

 

har nån nu laddat hem nåt: ladda upp det till http://www.virustotal.com/ och posta resultat länken...

 

 

 

Men om man nu _inte_ har laddat hem något från hemsidan utan bara vistas inne på den i ca 10 sek, tror du man inte behöver vara orolig?

 

Du verkar kunnig inom detta område.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om man nu _inte_ har laddat hem något från hemsidan utan bara vistas inne på den i ca 10 sek, tror du man inte behöver vara orolig?

 

Du verkar kunnig inom detta område.

 

Det kan jag ju inte veta :) inte jag som attackerar eller drabbats så jag kan studera nåt. Om det tex varit en sk drive-by-attack som exploitar sårbarheter i olika mjukvaror som offret har installerat så krävs bara ett besök.

 

sedan är det ju som så att:

Busarna testar elakheten mot befintliga Antivirus och modifierar den tills den inte upptäcks innan man släpper den. Testningen sker tex mot liknande tjänst som virustotal.

 

Därav normalt att tex 0-4 av 41 AntiVirus upptäcker såna saker i början. De som har chans att upptäcka dessa nya är sk behavior blockers(hips) som inte förlitar sig på signatur uppdateringar.

 

edit:

Gissningsvis sårbarheter i mjukvaran som sajten kör, 1000-tals verkar vara drabbade om man kikar på dom ryska domänerna som nämns.... och andra sidan verkar ju ägarna bara övergett sidan så vem vet vem som har kontroll över den nu?

 

vad själva attacken mot besökarna i sin tur består av vet jag inte: kanske en simpel nerladdning, kanske tex nån attack mot ouppdaterade/sårbara versioner av flashspelare, java, pdf eller liknande eller en kombination av dessa.

 

ser varken nån nerladdning, eller nåt script som spärras i noscript nu iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjuder ni privatlektioner? Har för mig att ni gör det. Jag behöver det inte så mkt för att förbättra mina pokerkunskaper så mkt eftersom jag vunnit i åratal på NL1000 och över men de sista 150k händer vinner jag knappt på NL100.

 

Skulle behöva råd och hjälp med vad som hänt, otur, dåligt spel, hackersvin. Jag vet varken ut eller in och skulle behöva hjälp.

 

Kan ni hjälpa mig på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjuder ni privatlektioner? Har för mig att ni gör det. Jag behöver det inte så mkt för att förbättra mina pokerkunskaper så mkt eftersom jag vunnit i åratal på NL1000 och över men de sista 150k händer vinner jag knappt på NL100.

 

Skulle behöva råd och hjälp med vad som hänt, otur, dåligt spel, hackersvin. Jag vet varken ut eller in och skulle behöva hjälp.

 

Kan ni hjälpa mig på något sätt?

 

Pokercampus har lagt ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...