HSvensson Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Undrar alltså när det är bäst tid att lira på Pokerstars, dvs när är det flest alkoliserade fiskar vid borden? Antar att de flesta är amerikanare där, så bör väl vara kl 6 på lördag och söndag morgnar, svensk tid. Eller har jag fel för mig med tidsomställningen nu? Citera
sexyterran Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Undrar alltså när det är bäst tid att lira på Pokerstars, dvs när är det flest alkoliserade fiskar vid borden? Antar att de flesta är amerikanare där, så bör väl vara kl 6 på lördag och söndag morgnar, svensk tid. Eller har jag fel för mig med tidsomställningen nu? kl 03 svensk tid är bäst imo Citera
HSvensson Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Postad 5 December , 2008 kl 03 svensk tid är bäst imo alla dagar eller bara lör och sön kl 3 på natten? Har du erfarenheter från sittarna också, eller bara cash? Citera
PokerStars_Karl Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Hej, Precis, alla dagar är bästa tiden att spela på PokerStars! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Akumila Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 alla dagar eller bara lör och sön kl 3 på natten? Har du erfarenheter från sittarna också, eller bara cash? Jag tycker det är som mest fiskigt i sng'er när det är mest trafik, dvs. runt svensk kväll, kanske runt 20-23. Sen tycker jag det börjar dö av lite. Citera
Nice Hand GG Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Har börjat spela 27$ och 38$ turbo 45manna på pokerstars. Och bäst går det runt 06:00-10:00 på morgonen men kan även bara vara av ren tur också för har inte spelat så många. Men kan kolla min PT3 sedan ifall man kan filtrera tider för att jämföra när jag har haft bäst BB/H eller $/H. Citera
mpee Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Tycker det blir mer lös-passivt spel ju senare det blir. Massa tomtar som bara sitter och synar ner alla gator med andra par. Citera
bodybuilder120 Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Undrar alltså när det är bäst tid att lira på Pokerstars, dvs när är det flest alkoliserade fiskar vid borden? Antar att de flesta är amerikanare där, så bör väl vara kl 6 på lördag och söndag morgnar, svensk tid. Eller har jag fel för mig med tidsomställningen nu? Det är en myt. Fattar ni inte det än? Edit: Man kan VINNA bilar på stars vad jag vet, inte spela mot dem. Citera
REEDE Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Jag tycker tiden är inne när som helst när den bästa handen preflop faktiskt råkar kamma hem potten. Det har aldrig hänt. Citera
HSvensson Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2009 Jag tycker tiden är inne när som helst när den bästa handen preflop faktiskt råkar kamma hem potten.Det har aldrig hänt. haha ! årets bästa, hitentills Det stämmer faktiskt också ... Citera
Recommended Posts