Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Meta hur defendar vi inte alltid AJ när vi blir trebettade i ett sånt läge på bu? :P

 

Sista handen känns inte särskilt bra alls att pusha faktiskt. Inte synen pre heller som du är inne på. Hade gillat pushen lite mer om du haft As

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meta hur defendar vi inte alltid AJ när vi blir trebettade i ett sånt läge på bu? :P

 

Sista handen känns inte särskilt bra alls att pusha faktiskt. Inte synen pre heller som du är inne på. Hade gillat pushen lite mer om du haft As

 

Hade jag grindat 7-8 bord hade jag bara sett att vi hade AJ mot trebet och foldat utan att tänka mer på det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag grindat 7-8 bord hade jag bara sett att vi hade AJ mot trebet och foldat utan att tänka mer på det ;)

 

/thread imo

 

 

f.ö fick jag på mig en tröja som jag inte använt sen studenten nyss, ez game!'

 

 

 

edit: menar hardlife egentligen men har druckit nu igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick. Samma scenario för mig igår. Dock var det jag som var roomien. ;-)

 

Är sjukt pigg nu!!

 

once in a lifetime liksom =(

 

Jag sov ca 3 timmar i mitt badkar inatt, vaknade av att en av brudarna slängde en hunka på mig och sa tack sen åkte allihop hem?:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov knappt något den natten, blev några mackor och rödvin från kvällen innan som frulle sen BK och tåg hela natten. Hittade 9h sömn så resan var sick soft, kom fram vid 9 tiden och hade ingen stuga innan 15 så vi trixade lite sen ut i backen.

Kasst väder och jag tappade mina skidglajjor men fan vad kul det är att åka bräda!! :Ah: :Ah:

 

Nyktert ikväll iaf så får vi jobba igen det resten av veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legat och varit riktigt risig, spytt och skit men de börjar ordna upp sig nu! Ikv ska vi iaf ut och fula oss...

 

Har lirat lite poker här uppe fast utan HM osv, sprungit riktigt dåligt och ligger atm på 800€ upp för månaden. Toppen låg på 2,4k för någon dag sen, sprungit riktigt kallt(sprang löjligt bra förra månaden så ska inte klaga)

 

iaf over and out från mr faceplant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där med supa funkade ju inte, spenderat hela natten på toan. Aldrig haft så här ont i hela mitt liv, såna sjuka kramper i magen. Var seriöst nära ringa läkare vid 5 tiden, visste inte var jag skulle ta vägen. Nu ligger jag som ett tomt skal i soffan och kollar entourage säsong 5 för 8e gången och är lycklig varje sekund som magen inte krampar, liftkort för 2k = og oownognoewnotnpentonkuuuuuuuuuuuuktilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...