Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Köpte mig precis en klocka :) Det blev en

 

 

874864031.jpg

 

Förövrigt så har jag en liten livskris med vad fan jag vill läsa till/jobba med. Orkar verkligen inte med så mycket matte som vi har på civilingejör och den enda utbildning som jag skulle palla det och lägga ner mitt hjärta i de är om jag kom in på brandingejör.

Men förutom de, alla tips på yrken/utbildningar tages emot!!!

 

Var hittade du klockan?

 

Ångrar som fan att jag inte köpte en gammal sovjetisk klocka när jag var i Armenien på marknad. Sjukt snygga, med kyrilliska tecken. Romerska siffror är i övrigt nuts...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs Rich Dad Poor Dad om du inte gjort det, förändrade mitt synsätt på pengar och arbete radikalt.

 

Tips på jobb som kan generera grova pengar, går att arbeta med hemifrån och kan kombineras med poker växer väl inte på träd direkt. Jag kikar på ett sådant jobb just nu men iom att jag hört en del dåligt om marknaden i stort vill jag veta lite mer innan jag sväljer betet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittade du klockan?

 

Ångrar som fan att jag inte köpte en gammal sovjetisk klocka när jag var i Armenien på marknad. Sjukt snygga, med kyrilliska tecken. Romerska siffror är i övrigt nuts...

 

Kollat massa onlinesajter så kom jag på att tradera kanske bjuder på något galet billigt. Så hittade jag återförsäljare som säljer nya klockor genom sitt företag så fick denna typ 2k under standardpris =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grymt snygg klocka! fick valfri klocka under 4k i 18års present och har letat runt förgäves. Den klockan var nästan på pricken vad jag sökte.

 

Om du har lust hade det varit schysst att skicka namn på klockan eller länk till försäljaren :-)

 

Jag hittade som sagt den på tradera för typ 4k men vet den finns på uret.se också fast för typ 6.xk

 

Hade man inte varit gul hade jag dock satsat på en omega, galet klassisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mysig kväll...

 

Börjar med prova nyöppnade hamburgerhaket utanför porten. Helt ok käk och prisvärt men att malmös värsta white trash familj sitter och bråkar 1 meter från mig och bruden gör det hela mindre roligt. Alkismorsa och farsa, dottern och hennes pojkvän. Kunde bitvis inte hålla mig för skratt =(

 

Fortsatte dra upp till bion och se inglorius basterds, sjukt nötig film. Topp 10 ever imo, galet bra/rolig/hård och framförallt inte pretantiös som typ alla andra regissörer hade gjort den. LOVE IT!

 

Nu sitter vi här hemma och kollar på maskeraddräkter till halloween, ska i första hand satsa på hitta kopia av björndräkten från börjnes magasin. I andra hand blir det antingen någon annan björndräkt, teletubbiedräkt alt kenny från southpark.. Sista vore lite epic men tror den är ganska B när man väl fått hem den :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev 190 euro innan jag kom på att jag ska satsa på en HU karriär med dessa pengar så cashar ut dem och byter till en sida där jag fortfarande har en aktiv rb deal.

 

Måste ta flygbussen till malmö flygplats nu och möta upp mina föräldrar som ska iväg en vecka. Får sno deras bil under tiden vilket kommer vara helt sick skönt. Ikea är obv spikat och sen funderar jag på en omoraliskt shoppingresa till tyskland med vinstintresse...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jobba jobba jobba, rullen lever!!! 255 dollar och drömmen lever vidare.

 

Köpte precis en liten skojjig pryl(inte konstigt man är gul både irl och online hela tiden)

 

 

shopimage29288.jpg

 

Får se om jag inte kmr springa runt här hemma i den och skrämma katterna när jag är på tilt eller har boxvins kväll för mig själv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jobba jobba jobba, rullen lever!!! 255 dollar och drömmen lever vidare.

 

Köpte precis en liten skojjig pryl(inte konstigt man är gul både irl och online hela tiden)

 

shopimage29288.jpg

 

Får se om jag inte kmr springa runt här hemma i den och skrämma katterna när jag är på tilt eller har boxvins kväll för mig själv :mrgreen:

 

FYP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har provat köra LCHF diet en gång men mådde så jävla kasst när jag tränade så tänkte inte ta det lika långt denna gången. Istället köra lite avgiftning från alla snabba kolhydrater, man tar ju bort så galet mycket onyttigt om man ger fan i sockret.

 

Så nu tänkte jag att alla som pallar kan shippa lite tips på rätter och livsmedel som är nöten utan massa extra kolhydrater(framförallt snabba då)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan jag såg dig IRL trodde jag du va tjock =(, men du är ju bara wanabe...

 

Men tips på bra käk, tonfisk, avocado, lax, nötter(walnut ex), keso, sallad, ägg och mixxa det.

 

Kanske inte allt på samma gång men t.ex. salladsmix med keso,tonfisk och avocado är aldrig fel. Har dock slutat med det, måste också skärpa mig men när jag verkligen va seriös med maten var jag vältränad. Bra grejjer detdär, sen bulgur är också gott går dessutom snabbt att laga.

 

Några exempel på livsmedel iaf :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra månaden blev min första backmånad på cashgame någonsin. Överlevde men nu ska jag ta tag i det! Skiter lite halvt i skolan redan och hoppar nog av snart. Vill ju inte jobba med skiten så pallar inte lägga tid på det, vet verkligen inte vad jag vill göra i framtiden så tänkte ta reda på det innan jag orkar lägga ner massa tid på drygt plugg.

 

 

Ny månad och jag ska erövra Boss igen var det tänkt :)

(ska lägga lite HH, var ett tag sen ^^ )

 

Jag hittade som sagt den på tradera för typ 4k men vet den finns på uret.se också fast för typ 6.xk

 

Hade man inte varit gul hade jag dock satsat på en omega, galet klassisk

 

Antingen har du helt sjuuuuukt slösig livsstil eller också har du inte spelat poker särskilt länge för jag får inte ihop det här riktigt? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen har du helt sjuuuuukt slösig livsstil eller också har du inte spelat poker särskilt länge för jag får inte ihop det här riktigt? :mrgreen:

 

hahaha blandning, spelat CG på småhyfsad nivå i typ snart ett år. Lirat stejkad typ hälften av tiden så har ingen egen rulle och får inte 100% av det jag tjänar. Sen flyttade jag hemifrån för typ 5 månader sen så har ju köpt typ allt jag äger och har med pokerpengar(även levt av bara dem hela sommaren)

Ska börja spara lite av de jag vinner snart =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...