Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en bust med KJ som jag openshovar för 10BB typ utg+2 killen dirr efter mig instashovar sin stack och jag vet jag är slagen. Viker upp AQ och brädan kommer KJx och ger mig lite hopp men turn 10 och vi hittar ingen kåk så fick de bli att börja festa istället.

Blev en riktigt rolig kväll med en del skönt folk =)

 

Nu ere lobbygrind för dom andra men jag har ingen klient på min mac och har inte fixat windows på den så kan inte ladda ner och lira entraction så jag gayar lite ist.

Hem imorgon och ta tag i livet =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sent kommet... men drygt som fn med inbrottet. Hade lägenheten säkerhetsdörr, eller var det en "vanlig"?

 

Antar det var vanlig? Ser inget spec med den, som vanliga lägenhetsdörrar liksom? Man antar ju att hyresvärden bör ha bra koll på sånt när den är så centralt i malmö men tydligen var våran den ända som saknade stålplatta vid låsen så den inte ska gå bryta med kofot. cp?!

 

 

Usch jag sitter på flygplatsen i swiss nu =(

När jag bokade biljetten så stod de flyget imorgon kl 7 var enda alternativet. Men när jag väl var framme här sprang jag på en kille som också lirade på malta (andra bubblan =( ) och han skulle ta flyg dirr när vårt landade. Gick frågade men då var de för sent boka om. Så gick till infon efter det och det fanns ett flyg till ikv men de gick inte byta till iom det var SAS. Skulle kostat typ 3k och de är de ju inte värt imo.

Så nu sitter jag här, har inte fått ingång internet förren nu och är allmänt livstiltad. aaah to be a baller NOT :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VISST ÄR HAN?! Helt sjukt.

 

Ledsen att höra om inbrottet, sjukt sär :( Sätter ens par dåliga dagar i perspektiv. TY för peppen iaf :D

 

Säkerhetsdörrar är sjukt bra om man bor i lägenhet och dörren är enda vettiga vägen in. Gör det mycket svårare att ta sig in, tar mycket mera tid och låter en jävla massa. Det + ett bra lås som inte går att bumpkey'a så är man typ så trygg man kan bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar det var vanlig? Ser inget spec med den, som vanliga lägenhetsdörrar liksom? Man antar ju att hyresvärden bör ha bra koll på sånt när den är så centralt i malmö men tydligen var våran den ända som saknade stålplatta vid låsen så den inte ska gå bryta med kofot. cp?!

Ok jag är inte så insatt i det, men en "vanlig" är väl i princip bara trä, och ganska lätt att bryta upp.

Säkerhetsdörrar är förstärkta med plåt, ofta med lås både uppe/mitten/nere i dörren, och en massa andra grejor. Jäkligt skönt att ha, blir ju bra mycket säkrare.

Låter inte som din lägenhet hade det om dom kom in så lätt.

 

Verkar inte vara dumt att ha säkerhetsdörr i malmö iaf :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...