Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag fattar inte, är du på topp eller gul? :-D

 

Spelar inget atm ^^

Nu när skolan började har man ju inte så mkt tid över och ville liksom komma in i det så tänkte ta en pokerfri månad. Efter en vecka hade jag några dagar över då jag tänkte få in lite deg, slutade med 15 bi backet och sen efter det hade jag tänkt skita i poker tills malta och försöka klonka där och ta de därifrån.

 

Sen kom jag nyss till insikt att jag varken har sparpengar att leva på eller så stor lust att klara mig på csn varje månad så jag får helt enkelt börja smågrinda lite nästa månad.

Kom också till insikt med att jag tar skolan lite halvchill och att några omtentor får man leva med. (Failar matten rakt ut)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inget atm ^^

Nu när skolan började har man ju inte så mkt tid över och ville liksom komma in i det så tänkte ta en pokerfri månad. Efter en vecka hade jag några dagar över då jag tänkte få in lite deg, slutade med 15 bi backet och sen efter det hade jag tänkt skita i poker tills malta och försöka klonka där och ta de därifrån.

 

Sen kom jag nyss till insikt att jag varken har sparpengar att leva på eller så stor lust att klara mig på csn varje månad så jag får helt enkelt börja smågrinda lite nästa månad.

Kom också till insikt med att jag tar skolan lite halvchill och att några omtentor får man leva med. (Failar matten rakt ut)

 

Faila inte för mkt bara, då får du inget csn heller :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne vad vill man göra med livet egentligen?

Man vill vara rik

Man vill vara vältränad

Man vill klara skolan

 

Lösning:

1. spela lite poker och lära sig bli bra på det.

2. träna en hel del och sätta upp delmål i dagboken så jag tvingas klara de

3. Börja plugga emellanåt

 

 

Allt ska fixas dirr efter jag kommer hem från malta och då är förhoppningsvis punkt 1 redan avklarad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...