Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

The used - pretty handsome awkward

 

Deras senaste album, Shallow believer är faktiskt riktigt bra. Andra bra band med liknande musik är t.e.x. From first to last, Alexisonfire, Hawthorne Heights, Senses Fail mfl. Skön musik som är ganska lättlyssnad när man inte orkar lyssna på något särskilt tungt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HM har gått bananas sen den nya updaten på entraction?

Jag lirar 100 vpip enligt den. 80 i PFR och 36 i 3bet ^^

 

Satt och spelade, tänkte satan vad fiskar 2-3 st som seriöst hade 100 i vpip över 100 händer+.

Måste ju vara några som brukar spelar högre och bara flippar lite på lowstackes lr något. jaja wtf bra värde tänkte jag, gav dem rått mkt för mkt action förstår jag nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, så går det när man är explo.

 

jag lämnar in min uppsats senast 15.00 på torsdag. grind sen?

 

sry sir, blev 3 bi ner :(

 

Jepp grind då låter inte helt oävet. Det blir ju fest här på fredagen också!

Marcus är på gång hit nu tror jag så får väl raila honom lite och lära mig spela :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste precis lite om vad som kan ge edge i ett game..

Älskar helt enkelt den slutgiltiga analysen om vad som är den ultimata edgen:

Fi har just blivit dumpad av sin flickvän, men det gör inte så mkt för hon var en slyna, men ändå ganska tiltande just för att hon var så pretentiös i början...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt bra förslag so far, keep em coming!!!

 

Lirat 2.5k händer eller något sådant idag och gått rent åt helvete såklart. Är alltid så när jag har haft uppehåll.

Gått ner på 6 bord och börjat spela lite bättre poker nu iaf, hoppas det lönar sig och att HM börjar fungera igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Duktig fisk :-)

 

inte för att vara taskig, men har aldrig tänkt att ändra ditt spel? 9/10ggr du postar verkar det gå dåligt :-( felet måste ju finnas någon annan stans än i variansen

 

Problemet är nog att jag ändrar mig spel. Gör det väldigt ofta och drar felaktiga empiriska slutsatser mest hela tiden när variansen inte är på min sida.

 

Nu senast var det väl mest för att jag skulle palla att gå upp på 9 bord som jag tightade till mig som fan(samt att jag gick från 5handed till 6handed)

Sen är jag ju faktiskt inte ens back och med rb osv är jag t.o.m helt ok plus för 11 dagars grind även om det är många händer :P

 

 

Prova att lira 6 bord idag och spela ganska likt vad jag gjorde förr (och då menar jag mest first in ranger) och kändes ganska stabilt faktiskt. Blir nog mer sånt, spewa är nutz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är nog att jag ändrar mig spel. Gör det väldigt ofta och drar felaktiga empiriska slutsatser mest hela tiden när variansen inte är på min sida.

 

Nu senast var det väl mest för att jag skulle palla att gå upp på 9 bord som jag tightade till mig som fan(samt att jag gick från 5handed till 6handed)

Sen är jag ju faktiskt inte ens back och med rb osv är jag t.o.m helt ok plus för 11 dagars grind även om det är många händer :P

 

 

Prova att lira 6 bord idag och spela ganska likt vad jag gjorde förr (och då menar jag mest first in ranger) och kändes ganska stabilt faktiskt. Blir nog mer sånt, spewa är nutz!

 

låter bra! kanske jag som har svårt att förstår att folk tycker det är kul att lira 9bord samtidigt, själv är det rena tortyren att spela så då man inte har koll på alla borden :-P Hoppas du inte tog det på fel sätt. Man har ju dagboken för att utvecklas :)

 

varför attityden? kan lova att starfitter är betydligt duktigare än vad du är

 

usch kenny, utdragen kk mot kk i 1,3k€ potten :(

 

orka lägga kommentar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade precis hela 400 händer och gick typ BE. Tycker det är så satans tråkigt att spela 6 bord just nu, kollade ett avsnitt dexter men den blev det för tråkigt så jag ska städa lägenheten nu.

1200 vip måste iaf spelas innan månaden är slut men det ska jag ju lösa utan problem.

Blir nog 8 bord ikväll iaf och att fortfarande ligga på lite och spewa på.

Spewar man springer man även bra, naturlag typ.

 

 

 

bra skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...