Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Håller med, nitisk jävla moderator som bannat Ferna, Juggler79 skärp dig för fan! Alla moderater se till att få han unbannad!! Vad har han gjort egentligen??

Sen en förklaring på detta, "pokerforumande while being Ferna." Vad i helvete betyder det Juggler???

Postad

Hur fan kan man banna Ferna permanent? Jag kan inte se någon anledning att det är svartsjuka från modsen sida att hans inlägg drar mer läsare än en massa tråkiga pokerhänder. Detta forum blir bara sämre och sämre.

Skärp er för fan!!!

Postad
fan vad tråkigt med ferna på lifetimebann. så gott som oförståeligt, bara fjantigt

och lycka till med allt kenny! du verkar vara en skön person =)

+1 och tyy!

GONATT STARMANNEN

GOMORRON PUMPINIRON MANNEN!

Håller med, nitisk jävla moderator som bannat Ferna, Juggler79 skärp dig för fan! Alla moderater se till att få han unbannad!! Vad har han gjort egentligen??

Sen en förklaring på detta, "pokerforumande while being Ferna." Vad i helvete betyder det Juggler???

Så episkt subtilt :h:

Jag har hittat en ny motivationskälla rent inkomstmässigt! Ska satsa på att klara ett år på mäklare och tjäna ihop tillräckligt med cash så jag kan ta en resa asien-aussie-usa under typ ett halvår. Vore så sjukt nice och känns som att det är ganska passande tid i livet för att göra det, problemet blir bara pengarna. Hur mycket tror folket att det går på(utgår från jag inte jobbar när jag är utomlands)?

Postad

Stämmer verkligen detta? Att en moderator ensam tagit beslutet att permanentbanna Ferna?

Postad
Stämmer verkligen detta? Att en moderator ensam tagit beslutet att permanentbanna Ferna?

Ja, Juggler79 har permanent bannat Ferna, jag har talat med Ferna, Juggler har inte ens några bra anledningar för det heller, inte vad Ferna fått veta iaf.

Detta är meddelandet han får upp när han försöker besöka PF.nu: "You have been banned for the following reason:

Spam/egenreklam och mycket mycket annat

Date the ban will be lifted: Aldrig"

Mycket Mycket Annat, kan någon här förklara det begreppet för mig? Tack!

Postad
Ja, Juggler79 har permanent bannat Ferna, jag har talat med Ferna, Juggler har inte ens några bra anledningar för det heller, inte vad Ferna fått veta iaf.

Detta är meddelandet han får upp när han försöker besöka PF.nu: "You have been banned for the following reason:

Spam/egenreklam och mycket mycket annat

Date the ban will be lifted: Aldrig"

Mycket Mycket Annat, kan någon här förklara det begreppet för mig? Tack!

Vilket subtilt nick du har! (=

Postad

inte varit så hä r full sen -92 sas ,,,,, fml men ändå gogogogogogogog sova osv sck

skriver imon när jag är vke,lol skön förkorttning wiiiiiiieeee gtoooooooooooooooooooooooo-orrre har lärt mig dansa ikv!

Postad

:lol:

Kenny säger:

niice¨

jag är ner irolll

08

=(

fml 0sv

fffffff

Kenny säger:

i doe

s