jonash72 Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Sista handen är spelad där. När man 1. Inte får bonusen trots att man åberopar den, då kan dem... 2. Åker på 11 raka coins, då kan dem.... dra så in i helvete åt helvete. Party.....f**k you. You will die..eller nåt. Horor. /J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Jag gillar party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 varför i helvete envisas alla med att använda de/dem felaktigt. skriv dom istället om ni inte har koll (säger inte att jag har det heller). angående Party Poker så kanske deras bonusar och support ser bra ut men det är bara ett jävla luftslott har jag kommit fram till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Sista handen är spelad där. När man 1. Inte får bonusen trots att man åberopar den, då kan dem... 2. Åker på 11 raka coins, då kan dem.... dra så in i helvete åt helvete. Party.....f**k you. You will die..eller nåt. Horor. /J +1 -7 inköp för en skitbonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 +1 -7 inköp för en skitbonus därför vi gillar party =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 därför vi gillar party =) Av någon märklig anledning så botade ditt inlägg min tilt och fick mig på gott humör. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Lånar tråden lite... Men vad fan händer med PP? Inte spelat där på flera år men fik lite sug nu och satte in en slant igen pga att jag gillade programvara. Men fy fan va tråkig grafik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Lånar tråden lite... Men vad fan händer med PP? Inte spelat där på flera år men fik lite sug nu och satte in en slant igen pga att jag gillade programvara. Men fy fan va tråkig grafik.... ? Är väl samma som det alltid varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Party är bra värde (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 de är inga problem med uttag från PP? till t.ex moneybookers?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Vad är det för fel med deras bonus och sidan i övrigt? Tycker det är helt OK förutom att det är ett så sliskigt företag som ska ha popups och dylikt överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 de är inga problem med uttag från PP? till t.ex moneybookers?!? typ 5h till mb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MannenMedH Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag har då inte haft några problem att få ut någon bonus. Att den sen kräver lite väl många poäng att spela in vägs upp av att det är en av de fiskigaste siterna. Sen måste man väl hata alla popups, spam och annan skit som de håller på med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag har då inte haft några problem att få ut någon bonus. Att den sen kräver lite väl många poäng att spela in vägs upp av att det är en av de fiskigaste siterna. Sen måste man väl hata alla popups, spam och annan skit som de håller på med... Jag kan verkligen inte hålla med om att party's bonus tar lång tid att spela in? Vilka andra sidor jämför du isåfall mot? Du får gärna ge exempel på en bonus som är lika bra eller bättre! Enligt min åsikt så skulle party kunna förbättra följande punkterna.. rakeback klient i form av snygghet samt multitable inställningar VIPshop med bredare urval Och så förstås sin egen "image" med alla popups osv som jag stör mig oerhört mycket på. Förutom detta tkr jag party är ett väldigt bra alternativ. Nöten skulle dock vara pokerstars med rakeback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts