Pimpen Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Detta är väldigt off-topic men kan inte låta bli. Jag jobbar som reseledare och var i Tallin och Riga över påsken. Var inne på ett ställe för att reka lite om de kunde ordna gruppmiddagar åt min grupp. Pratade men en trevlig tjej som gav mig ett prospekt och en broschyr över stället. När jag senare tittade i broschyren ser jag en brud i serevitriskläder som jag tyckte mig känna igen. Är nästan 100 på att det är ett fotomontage med en porrskådis. Vet inte riktigt vad hon heter dock. Bilden ser desssutom djävligt fejkad ut. Hittade samma bild på deras hemsida: http://www.beerhouse.ee Ta en titt och gör er egen bedömning. Nån som vet vad hon heter?? Började fundera lite över hur detta kan hänga ihop. Vet de ansvariga för restaurangen om hur det ligger till (OM jag nu har rätt). Det finns några alternativ: 1. De har någon datakunnig kille på restaurangen som fixat hemsidan och klippt och klistrat lite. 2. De har anlitat någon reklambyrå som hävdar att de tagit bilden men som helt enkelt klippt och klistrat och på så sätt blåst dem. 3. Det är Baltikum vi snackar om och de vet om det men skiter i det. Vad tror ni?? * RP - QoS * Citera
Hickmott Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 När jag senare tittade i broschyren ser jag en brud i serevitriskläder som jag tyckte mig känna igen. Är nästan 100 på att det är ett fotomontage med en porrskådis. Vet inte riktigt vad hon heter dock.Bilden ser desssutom djävligt fejkad ut. Hittade samma bild på deras hemsida: http://www.beerhouse.ee Ta en titt och gör er egen bedömning. Nån som vet vad hon heter?? Ingen jag känner igen. Å andra sidan tittar jag sällan eller aldrig på porr //Hickmott Citera
liggat Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 känner inte igen henne.. mao så jobbar hon inte inom porrbranschen! Citera
Pimpen Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 känner inte igen henne.. mao så jobbar hon inte inom porrbranschen! LOL Citera
gdaily Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 känner inte igen henne.. mao så jobbar hon inte inom porrbranschen! Jag ser bara någons ansikte. Jag kommer inte ihåg tuttlisors ansikten... Citera
subliminal Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Ser ut som Sophie Sweet. Efter lite googlande upptäckte jag att hon även kallar sig Sophie Moon(e) och kommer från Ungern. Dock ser det ut som om de har klippt in hennes ansikte på en betydligt bastantare kropp. Den mer välväxta damen var väl inte lika söt. Lutar åt alternativ 1 eller 2 tycker jag. Dessutom tror jag att alla ovanstående postare mycket väl vet vem det är men ingen vågar erkänna det. Kom igen, hur troligt är det att en massa killar som tillbringar mycket tid på internet inte vet vem det där är? Citera
Pimpen Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 Ser ut som Sophie Sweet. Efter lite googlande upptäckte jag att hon även kallar sig Sophie Moon(e) och kommer från Ungern.] Efter en snabb titt på DC såg jag att det var hon jag menade. Precis som du säger så är det bara ansiktet som används i reklamen och kroppen tillhör någon annan lite större estniska. Är förövrigt fortfarande övertygad att det är hennes ansikte. Citera
Recommended Posts