Gå till innehåll

Avgifter på SvS


BlingMe

Recommended Posts

Hej,

 

På den senaste tiden så har jag märkt att pengar försvinner från mitt svenska spel konto.

 

T.ex:

Jag köper pokermarker för 500. Köper sedan in mig med dessa 500 marker på ett bord. Vinner en del så att jag har 734:-.

När jag sedan avslutar bordet så står det att jag bara har 729:-

 

Ja, det är bara ett par kronor men jag vill ändå veta varför det är så. Jag har aldrig märkt detta innan.

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

På den senaste tiden så har jag märkt att pengar försvinner från mitt svenska spel konto.

 

T.ex:

Jag köper pokermarker för 500. Köper sedan in mig med dessa 500 marker på ett bord. Vinner en del så att jag har 734:-.

När jag sedan avslutar bordet så står det att jag bara har 729:-

 

Ja, det är bara ett par kronor men jag vill ändå veta varför det är så. Jag har aldrig märkt detta innan.

 

Tack

 

Fortsätt dröm, så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är en femma som skiljer sig & du spelar 2,5/5 kan det vara att du väntat ut varvet till blindarna innan du går ut & inte kryssat av "lägg blindar".

 

För övrigt behöver man inte vänta till handen är slut om man inte är med i potten eftersom det inte finns bonusar/RB på Svenska Spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...