Mobieuo Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Låter topic tala för sig själv. Själv ligger jag på två lampor och en fjärrkontroll. Fjärrkontrollen bet jag sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Jag avskyr när någon säger "ty" men inget har gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobieuo Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2008 Va? Har inget gått sönder? Gräv i minnet, jag tror dig inte för fem öre. Jag kom på att väggen har fått en inbuktning efter en AA mot KK utdragning, och kungkungen tackar hjärtligt efter att floppen visat 4 hjärter som matchade läckert med hans röda konung. Jag blev helt vild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Du borde kanske byta sajt om de slänger upp 4 kort på på floppen med någon betydande frekvens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 hahaha. Superrolig tråd. Jag hatar när folk skriver "ty" i chatten efter en vunnen pott. Har dock själv gjort det någon gång bara för att hämnas. Fast hämnden blev på någon helt oskyldig. Men vadå. Igår drog jag dock näven i datorlådan efter att datorn hängt sig två gånger under pokersessionen. Ont i knogen. Men skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ett skrivbord, precis mellan skivan och en hurts bredvid drog jag näven, som tur var det en överliggande hylla som stöttade upp så hela skiten rasade ju iaf inte ner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Flera slagmärken i dörren, två mobiler (billiga skitmobiler) En mus och lite annat smått och gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/1452-vad-har-du-slagit-soender-under-onlinepokerspel.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 2 (Nya) mobiltelefoner, några bärbara datorer, 1 stationär, 15-20 möss, 4-5 tangentbord, stekpannor, soffa, ljusstakar mm och nu sist videon mm mm (men video är ju ganska ute nu ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 2 (Nya) mobiltelefoner, några bärbara datorer, 1 stationär, 15-20 möss, 4-5 tangentbord, stekpannor, soffa, ljusstakar mm och nu sist videon mm mm (men video är ju ganska ute nu ändå) Hmm sök hjälp imo.. Jag är ganska så lugn av mig måste jag säga, en garderobsdörr är mitt värsta utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ligger nog på 10+ tangentbord och några dörrar, har även demolerat handen när jag slagit i väggen ett gäng ggr. http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/1452-vad-har-du-slagit-soender-under-onlinepokerspel.html Dendär gamla fina tråden har jag många goda skratt åt. http://pokerforum.nu/forum/21013-post37.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Inte ens en penna, men däremot har jag dödat tusentals personer "i mina tankar". Mitt "favoritscenario" är nog som följer: Sätt valfri ansvarig person från nätverket i ett rum tillsammans med åtminstone ett av personens barn. Injicera kallbrandsbakterier i båda barnets ben och se till att antibiotika finns i rummet, men utom räckhåll både för barnet och den nätverksansvarige. Sedan är det bara att luta sig tillbaka och följa utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ni har inte funderat på att stänga av chatten när ni spelar om ni eldar upp er så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Bröt armen på min lillebror efter att ha blivit 2 outad i 400BB potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Inte ens en penna, men däremot har jag dödat tusentals personer "i mina tankar". Mitt "favoritscenario" är nog som följer: Sätt valfri ansvarig person från nätverket i ett rum tillsammans med åtminstone ett av personens barn. Injicera kallbrandsbakterier i båda barnets ben och se till att antibiotika finns i rummet, men utom räckhåll både för barnet och den nätverksansvarige. Sedan är det bara att luta sig tillbaka och följa utvecklingen. döda någons barn är inte ok ens i fantasin. fattar inte att alla blir så arga på motståndarna. den enda jag brukar bli jävligt arg på är mej själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Kanske är det något fel i mitt huvud men just "ty" om någon vunnit en pott mot mig ger bara reaktionen att skriva "chattmupp" eller liknande i notes. Är annars duktig på att mosa tangentbord (avverkat 4 eller 5st i år) och tidigare även möss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 döda någons barn är inte ok ens i fantasin. fattar inte att alla blir så arga på motståndarna. den enda jag brukar bli jävligt arg på är mej själv. Being Cleburne... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Being Cleburne... /SK faktiskt läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ni har inte funderat på att stänga av chatten när ni spelar om ni eldar upp er så? Missa rubriken att det gällde när man fick svar i chatten. Vad som skrivs i chatten bryr jag mig inte om folk får skriva vad dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 sugen på att slå sönder ett till tangentbord nu efter AK vs J9 för chippie potten, AJs springer in i AK för monsterpott och sen T8 vs 55 för en sissta chans - finalbordsbubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Angående tiltande händelser: PokerStars Game #22389732108: Tournament #122500810, $50+$5 Hold'em No Limit - Level VIII (150/300) - 2008/11/26 17:09:42 ET Table '122500810 7' 9-max Seat #3 is the button Seat 1: gras_hagen (18326 in chips) Seat 2: eBo226 (7055 in chips) Seat 3: Pokerccini (20939 in chips) Seat 4: Bruno GT (7741 in chips) Seat 5: Fortune23 (4762 in chips) Seat 6: 1BigAceHole (4619 in chips) Seat 7: djk123 (18685 in chips) Seat 8: greenberet87 (9498 in chips) Seat 9: UpHighDownLo (13815 in chips) gras_hagen: posts the ante 25 eBo226: posts the ante 25 Pokerccini: posts the ante 25 Bruno GT: posts the ante 25 Fortune23: posts the ante 25 1BigAceHole: posts the ante 25 djk123: posts the ante 25 greenberet87: posts the ante 25 UpHighDownLo: posts the ante 25 Bruno GT: posts small blind 150 Fortune23: posts big blind 300 *** HOLE CARDS *** Dealt to gras_hagen 1BigAceHole: folds djk123: raises 500 to 800 greenberet87: folds UpHighDownLo: raises 2500 to 3300 gras_hagen: raises 15001 to 18301 and is all-in eBo226: folds Pokerccini: folds Bruno GT: folds Fortune23: folds djk123: folds UpHighDownLo: calls 10490 and is all-in Uncalled bet (4511) returned to gras_hagen *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** UpHighDownLo: shows (a pair of Kings) gras_hagen: shows (three of a kind, Fours) gras_hagen collected 29055 from pot *** SUMMARY *** Total pot 29055 | Rake 0 Board Seat 1: gras_hagen showed and won (29055) with three of a kind, Fours Seat 2: eBo226 folded before Flop (didn't bet) Seat 3: Pokerccini (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: Bruno GT (small blind) folded before Flop Seat 5: Fortune23 (big blind) folded before Flop Seat 6: 1BigAceHole folded before Flop (didn't bet) Seat 7: djk123 folded before Flop Seat 8: greenberet87 folded before Flop (didn't bet) Seat 9: UpHighDownLo showed and lost with a pair of Kings 4 betshove for the win! Fi var inte så jätteglad efter denna kan jag säga. En hel del nervärderande fraser haglade. Själv har jag endast förstört några hårddiskar på min laptop. Dom går tydligen sönder efter ett tag om man slår på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 "Bröt armen på min lillebror efter att ha blivit 2 outad i 400BB potten :/" Den här killen vinner lätt! Vad andra säger i chatten kan aldrig påverka mig det minsta, dom får gärna berätta i detalj vad dom har gjort med min mamma osv. Det enda som stör mig är dåligt spel, bad beats och suck outs. Själv har man väl knäckt X antal keyboards över knät och dammat sönder ett gäng möss i bordet. Nog mest synd om grannarna som får lyssna på 5-minutersramsor med könsord osv klockan 03:30 på natten. Finns nog inget fenomen som har hjälpt till att utveckla språket så mycket som poker. Personligen har jag nog uppfunnit minst 1000 nya vulgariteter och svärord tack vare alla bad beats och suck outs. Förre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Inte ens en penna, men däremot har jag dödat tusentals personer "i mina tankar". Mitt "favoritscenario" är nog som följer: Sätt valfri ansvarig person från nätverket i ett rum tillsammans med åtminstone ett av personens barn. Injicera kallbrandsbakterier i båda barnets ben och se till att antibiotika finns i rummet, men utom räckhåll både för barnet och den nätverksansvarige. Sedan är det bara att luta sig tillbaka och följa utvecklingen. du skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Drog sönder min tshirt ungefär på samma sett som wrestlare gör under introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Har aldrig reagerat särskilt starkt direkt när nån snackat skit efter vunnen pott. Däremot har jag ett par ggr laddat upp rejält och sen lossat en rejäl salva förolämpningar vid lämpligt valt tillfälle senare (företrädelsevis när deras stack skeppas åt mitt håll). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts