speltorsk_LOL Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Jag kan ju inte hjälpa ifall SunTzu är efterbliven? När man ser en myndig(?) människa skriva så pass mycket skit som du gör så börjar man faktiskt undra vem som är efterbliven. Bara för att dina föräldrar aldrig gett dig kärlek så behöver det inte innebära att du måste kasta ur dig en väldans massa omogna elakheter här. Både du och SunTzu spelar på lägsta nivån som finns online typ. Enda skillnaden mellan er är nog att han troligtvis har verklighetsuppfattning och vet med sig att han inte är störst, bäst samt pokerkunnigast i världen. Du verkar tro det. Du spelar €NL9 och sitter och är dryg. Borde inte du skämmas istället?
gerulatis Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 När man ser en myndig(?) människa skriva så pass mycket skit som du gör så börjar man faktiskt undra vem som är efterbliven. Bara för att dina föräldrar aldrig gett dig kärlek så behöver det inte innebära att du måste kasta ur dig en väldans massa omogna elakheter här. Både du och SunTzu spelar på lägsta nivån som finns online typ. Enda skillnaden mellan er är nog att han troligtvis har verklighetsuppfattning och vet med sig att han inte är störst, bäst samt pokerkunnigast i världen. Du verkar tro det. Du spelar €NL9 och sitter och är dryg. Borde inte du skämmas istället? Jag spelar på lägsta nivån också och det finns ett tjugotal där som kan leva på den nivån. Jag tycker inte heller att man ska tracka någon och varje människa ska behandlas med respekt. KR och Rövaren är inga änglar men värst av dem alla på att vara grymt elak och extremt kränkande mot andra medmänniskor är just Sun Tzu. Denna person är ständigt och spyr ut galla mot andra ovana spelare som t ex drar ut en. Att denna dagbok går på Sun Tzu gör mig inget för det kanske få honom att vakna upp. Överhuvudtaget tycker jag pokerforum numera har blivit ett forum på att kränka andra människor och det accepteras av moderatorer. KR och Rövaren tillhör de bästa på nivån och råd från andra spelare som spelar högre limit förstår inte den extrema anpassningen man måste ha när man spelar på Adam som inte liknar någon annan nivå eller site inom pokern.
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 När man ser en myndig(?) människa skriva så pass mycket skit som du gör så börjar man faktiskt undra vem som är efterbliven. Bara för att dina föräldrar aldrig gett dig kärlek så behöver det inte innebära att du måste kasta ur dig en väldans massa omogna elakheter här. Både du och SunTzu spelar på lägsta nivån som finns online typ. Enda skillnaden mellan er är nog att han troligtvis har verklighetsuppfattning och vet med sig att han inte är störst, bäst samt pokerkunnigast i världen. Du verkar tro det. Du spelar €NL9 och sitter och är dryg. Borde inte du skämmas istället? Ja jag är nog ett efterblivet kärlekslöst barn.. hmm.. Och omogen är jag garanterat! Det kan du få tycka du med om du vill det:-P Sen skulle jag bli väldigt förvånad ifall jag någonsin har sagt att jag är störst,bäst eller pokerkunnigast någonsin. För det är jag verkligen inte. Men jag vet däremot hur man vinner på 0,5/1 men det är ingenting som jag skryter med för det borde vilken idiot som helst kunna göra! Tycker det är rätt sjukt hur folk kan ta sånt här på sånt stort allvar, jag har aldrig träffat SunTzu utan tycker bara att han är en dryg liten jävel online som säger dumma saker till fiskarna och dessutom påstår att han är så jävla bra ( vilket han vägrar visa, därav mitt tjat angående hans graf) hela tiden. Sen kommer jag tillbaka till det här vanliga: OM DU INTE TYCKER OM DET SOM STÅR I VÅR DAGBOK SÅ BEHÖVER DU INTE LÄSA. DET ÄR VALFRITT. DU KAN VÄLJA ATT INTE GÅ IN HELA VÄGEN HIT! (om det inte är din startsida, skulle inte förvåna mig) Om du ändå väljer att gå in på vår dagbok så tycker jag det är rätt sjukt att du: 1. INTE tycker om inläggen, är ju hög kvalité! 2. skriver världens längsta text hos oss, fast du tycker vi/Jag är patetiska. (Verkar rätt meningslöst att ta en sån här diskussion med mig eftersom jag är efterbliven) 3. Skyddar SunTzu, vet du ens hur han är och vad han gör?! Sen verkar du ju ha lite halvkass koll på Svs 200bb system där 200kr inte är lika med 9 Euro + att vi självklart inte bara spelar på 0,5/1. Blir så trött på sånna som dig, ja vi har en dagbok här. Du kan tycka att den är helt jävla sjuk och värdelös men då behöver du ju faktiskt inte gå in och läsa och verkligen inte kommentera i den som sagt.. Och till sist en varning.. Jag kommer antagligen fortsätta skriva om rövar,rövare, bajs,kiss och SunTzu så om du inte tycker om det eller sättet jag skriver på så behöver du aldrig mer besöka den här dagboken:-P Puss på röven!
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Jag spelar på lägsta nivån också och det finns ett tjugotal där som kan leva på den nivån. Jag tycker inte heller att man ska tracka någon och varje människa ska behandlas med respekt. KR och Rövaren är inga änglar men värst av dem alla på att vara grymt elak och extremt kränkande mot andra medmänniskor är just Sun Tzu. Denna person är ständigt och spyr ut galla mot andra ovana spelare som t ex drar ut en. Att denna dagbok går på Sun Tzu gör mig inget för det kanske få honom att vakna upp. Överhuvudtaget tycker jag pokerforum numera har blivit ett forum på att kränka andra människor och det accepteras av moderatorer. KR och Rövaren tillhör de bästa på nivån och råd från andra spelare som spelar högre limit förstår inte den extrema anpassningen man måste ha när man spelar på Adam som inte liknar någon annan nivå eller site inom pokern. Lyssna på gerulatis, han är en vis man!
aspelin Postad 16 December , 2008 Författare Rapport Postad 16 December , 2008 Varför check-synar du floppen för? Fisken släpper sällan TP så du förlorar mycket värde här... Jo för han har ju TP varje gång? Checkade flopp för att ge honom chansen att bluffa. Vet ej tycker mest det är han som spelar dåligt. han får ju bara syn av en bättre hand på river. Om det inte var menat som en bluff då, men det tror jag inte. Nej jag vet inte riktigt vad han sätter mig på när han bettar 60 på river. Konstig värdebet, eller kass bluff. När man ser en myndig(?) människa skriva så pass mycket skit som du gör så börjar man faktiskt undra vem som är efterbliven. Bara för att dina föräldrar aldrig gett dig kärlek så behöver det inte innebära att du måste kasta ur dig en väldans massa omogna elakheter här. Både du och SunTzu spelar på lägsta nivån som finns online typ. Enda skillnaden mellan er är nog att han troligtvis har verklighetsuppfattning och vet med sig att han inte är störst, bäst samt pokerkunnigast i världen. Du verkar tro det. Du spelar €NL9 och sitter och är dryg. Borde inte du skämmas istället? Är du SunTzus pappa? Han kan nog svara själv utan din hjälp. Ingen är lika cp o otrevlig mot allt o alla i chatten på svs som SunTzu. Har aldrig spelat NL9€, men du kanske gör det? Undrar vad i helvete du postar i våran dagbok för? VEM FAAN ÄR DU???? OCH VAD VILL DU??? När kommer du starta din egen dabok? Jag spelar på lägsta nivån också och det finns ett tjugotal där som kan leva på den nivån. Jag tycker inte heller att man ska tracka någon och varje människa ska behandlas med respekt. KR och Rövaren är inga änglar men värst av dem alla på att vara grymt elak och extremt kränkande mot andra medmänniskor är just Sun Tzu. Denna person är ständigt och spyr ut galla mot andra ovana spelare som t ex drar ut en. Att denna dagbok går på Sun Tzu gör mig inget för det kanske få honom att vakna upp. Överhuvudtaget tycker jag pokerforum numera har blivit ett forum på att kränka andra människor och det accepteras av moderatorer. KR och Rövaren tillhör de bästa på nivån och råd från andra spelare som spelar högre limit förstår inte den extrema anpassningen man måste ha när man spelar på Adam som inte liknar någon annan nivå eller site inom pokern. Håller med helt, SunTzu är hjärnskadad, det är en tidsfråga innan han blir av med chatten 4 life på svs. Om vi skriver skit om SunTzu här beror det på att han skriver extremt mycket skit på svs. Lycka till med spelandet Geru!
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Gemensam dagbok för kungrikard & Rövaren @ svs. Vi kommer blanda MYCKET skitsnack med hhs o resultat. Sen vill jag också säga till alla som skriver till en i Svs chatten igen= MIN CHATT ÄR AVSTÄNGD!
aspelin Postad 16 December , 2008 Författare Rapport Postad 16 December , 2008 Gemensam dagbok för kungrikard & Rövaren @ svs. Vi kommer blanda MYCKET skitsnack med hhs o resultat. Sen vill jag också säga till alla som skriver till en i Svs chatten igen= MIN CHATT ÄR AVSTÄNGD! Min chatt är också avstängd, mina fans får skriva här istället om de vill ha svar!
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Min chatt är också avstängd, mina fans får skriva här istället om de vill ha svar! lolol
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 nu börjar jag spela skitdåligt. Orka.. Synar ner folk fast jag vet redan på floppen att dom har mig slagna. Smaaart! Nu är jag tiltad, enjoy alla 0,5 fiskar!
aspelin Postad 16 December , 2008 Författare Rapport Postad 16 December , 2008 Jävla IQ befriade särbarn, ha lite mer tur då!!!! ***** Hand 886923105 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Tuesday, December 16, 2008 8:48:29 PM Adam Turbo 1 (Vanlig/Cash Game) Plats 2: azcot (99.00) Plats 6: kungrikard (163.54) Plats 1: Powermind (222.97) Plats 3: 2nasty (27.37) Plats 4: kjfjr (106.12) Plats 7: pro75 (55.24) Plats 9: MEDS (18.79) Plats 5: Lars SM (20.28) Plats 8: skullen (196.00) Plats 10: Freddan100 (38.42) Powermind lägg LM 0.50 azcot lägg SM 1.00 ** Giv ** kungrikard [9k, 9h] *** Bet Runda 1 *** 2nasty Syna 1.00 kjfjr Lägg Lars SM Lägg kungrikard Höj till 3.00 pro75 Lägg skullen Syna 3.00 MEDS Syna 3.00 Freddan100 Lägg Powermind Lägg azcot Höj till 5.00 2nasty Lägg kungrikard Syna 5.00 skullen Syna 5.00 MEDS Syna 5.00 *** Flop(Board): *** : [Eh, 9s, Es] *** Bet Runda 2 *** azcot Passa kungrikard Satsa 21.50 skullen Lägg MEDS Lägg azcot Höj till 43.00 kungrikard All-in 158.54 azcot All-in 94.00 *** Turn(Board): *** : [Eh, 9s, Es, Kr] *** River(Board): *** : [Eh, 9s, Es, Kr, 4s] *** Showdown *** : Rake: 5.23 Totalpott: 204.27 azcot [Kk, Er] Kåk Vinst: 204.27 kungrikard [9k, 9h] Kåk Vinst: 0.00
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 JAG KAN INTE VINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OM JAG FLOPPAR BÄST HAND SÅ FÅR FISK IDIOTEN SOM SYNAR MIN LÖJLIGT STORA RERAISE PÅ FLOPPEN SJÄLVKLART BÄTTRE HAND PÅ TURN. OCH SJÄLVKLART ÄR DET DEN STÖRSTA IDIOTEN SOM VINNER AV MIG HELA JÄVLA TIDEN:twisted: :twisted: :twisted: skulle kunna döda just nu:twisted: :twisted:
marcolof Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Njae, särbarn är nog att ta i just i detta fallet. Hade du själv släppt AK på den floppen? Sen att han har aptur är en annan sak. Sen håller jag fullständigt med om att påhoppen på Sun Tzu är helt i sin ordning. Han är en hopplös lipsill. Gnäller t om när han vinner en pott samt kommenterar väldigt ofta potter han inte ens är inblandad i. Ni känner väl dessutom till den legendariska whine-tråden han startade för en tid sedan. En sak är väl att whina i sin egen dagbok men att starta upp en ny tråd och grina över hur utdragen han blev hela tiden fick mig att både vrida mig av skratt och tycka synd om den patetiska varelsen.
Runnerx2 Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Jo för han har ju TP varje gång? Checkade flopp för att ge honom chansen att bluffa. Inte nödvändigtvis men en hand som Tx som kan tänkas checka bakom drar ut dig på turn. Tycker spelet är "anus" då du ger en sämre hand chansen att komma ikapp och dra ut dig, samt att du inte maximerar din vinst i potten.
aspelin Postad 16 December , 2008 Författare Rapport Postad 16 December , 2008 JAG KAN INTE VINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OM JAG FLOPPAR BÄST HAND SÅ FÅR FISK IDIOTEN SOM SYNAR MIN LÖJLIGT STORA RERAISE PÅ FLOPPEN SJÄLVKLART BÄTTRE HAND PÅ TURN. OCH SJÄLVKLART ÄR DET DEN STÖRSTA IDIOTEN SOM VINNER AV MIG HELA JÄVLA TIDEN:twisted: :twisted: :twisted: skulle kunna döda just nu:twisted: :twisted: LOL torskat en 20bb pott lr? Njae, särbarn är nog att ta i just i detta fallet. Hade du själv släppt AK på den floppen? Sen att han har aptur är en annan sak. Sen håller jag fullständigt med om att påhoppen på Sun Tzu är helt i sin ordning. Han är en hopplös lipsill. Gnäller t om när han vinner en pott samt kommenterar väldigt ofta potter han inte ens är inblandad i. Ni känner väl dessutom till den legendariska whine-tråden han startade för en tid sedan. En sak är väl att whina i sin egen dagbok men att starta upp en ny tråd och grina över hur utdragen han blev hela tiden fick mig att både vrida mig av skratt och tycka synd om den patetiska varelsen. Äntligen, bra skrivet! Stämmer precis. De som inte suttit på samma bord som SunTzu o tror att han är en ängel kan ju sluta tro det nu, finns väl ingen grinder på 0.5/1 som inte stör sig på honom? Han är ett troll! Alla vi som hatar SunTzu klappar nu! *klapp klapp* (klappa nu rövaren!) (hm.. jag hade nog bara släppt AK mot mig själv?) Inte nödvändigtvis men en hand som Tx som kan tänkas checka bakom drar ut dig på turn. Tycker spelet är "anus" då du ger en sämre hand chansen att komma ikapp och dra ut dig, samt att du inte maximerar din vinst i potten. Jo iofs, det var nog anus iaf om man tänker så. Som tur är spelar jag inte så speciellt ofta, utan bettar floppen som standard. Nu är det slutcheckat!
Powermind Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 OM JAG FLOPPAR BÄST HAND SÅ FÅR FISK IDIOTEN SOM SYNAR MIN LÖJLIGT STORA RERAISE PÅ FLOPPEN SJÄLVKLART BÄTTRE HAND PÅ TURN. Inte gnälla på Darab! Han lyckas hålla igång ett helt bord själv ju
Röven Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Inte gnälla på Darab! Han lyckas hålla igång ett helt bord själv ju Vill döda honom! haha
Smackarn Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 klapp klapp!! Rövaren, vem är din beundrare tillika wannabe som har fixat nicknamet rövhalt? Han uppfyller inte riktigt det man förväntar sig av någon med röv i nicket...
Röven Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 klapp klapp!! Rövaren, vem är din beundrare tillika wannabe som har fixat nicknamet rövhalt? Han uppfyller inte riktigt det man förväntar sig av någon med röv i nicket... WTF,skriker han inte om SunTzu i chatten eller? Jag är så sjukt tiltad fortfarande..!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaah klapp klapp
Smackarn Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Rövaren, om du känner dig modig kan du sätta dig vid eva68's bord nu....jag vågar inte så loggar ut nu. Hon gjorde ett fint spel nyss, synade 29bb pre med 57off och floppade givetvis stege. Hon fick bra betalt så där finns mkt att hämta =)
aspelin Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 Ska fira med en öl nu!
aspelin Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/51275-aspelin-allas-var-kungrickard.html Skön tråd jag hittade, jag var på Teneriffa då! Är jag din idol eller Crappy? Varför startade du den där tråden? Stats för sessionen igår, jag är JÄTTETIGHT! --- http://pokerforum.nu/forum/875312-post5.html (SunTzu erkänner att alla är trötta på honom!)
aspelin Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 Svårt o bli mer skadad? Missade han att en spelare redan var all in o att det låg 4 ruter på brädan? Vad bettar han 35 på rivern för? JÄVLA SÄRBARN! Finns ju ingen anledning om de inte är kompisar? ***** Hand 887270648 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Wednesday, December 17, 2008 6:23:47 AM Adam 54 (Vanlig/Cash Game) Plats 5: XzenaA (191.58) Plats 10: kungrikard (160.78) Plats 3: john_tb (120.12) Plats 4: summit (198.00) Plats 7: Pluto111 (44.39) Plats 1: Tobbe_t (110.42) Plats 2: Tiger155 (51.87) Plats 8: falkon (28.14) Plats 9: anno47 (225.94) summit lägg LM 0.50 XzenaA lägg SM 1.00 ** Giv ** kungrikard [Dh, Dr] *** Bet Runda 1 *** Pluto111 Lägg falkon Syna 1.00 anno47 Syna 1.00 kungrikard Höj till 5.50 Tobbe_t Syna 5.50 Tiger155 Lägg john_tb Lägg summit Lägg XzenaA Syna 5.50 falkon Syna 5.50 anno47 Lägg *** Flop(Board): *** : [10s, 6r, 7r] *** Bet Runda 2 *** XzenaA Passa falkon Passa kungrikard Passa Tobbe_t Satsa 1.00 XzenaA Syna 1.00 falkon Syna 1.00 kungrikard Höj till 21.62 Tobbe_t Syna 21.62 XzenaA Lägg falkon All-in 22.64 kungrikard Syna 22.64 Tobbe_t Syna 22.64 *** Turn(Board): *** : [10s, 6r, 7r, 2r] *** Bet Runda 3 *** kungrikard Passa Tobbe_t Passa *** River(Board): *** : [10s, 6r, 7r, 2r, 9r] *** Bet Runda 4 *** kungrikard Passa Tobbe_t Satsa 35.00 kungrikard Lägg *** Showdown *** : Rake: 2.30 Totalpott: 90.12 kungrikard Lägger mig Vinst: 0.00 Tobbe_t [10k, 8s] Stege med högsta kort tia Vinst: 0.00 falkon [5r, 5h] Färg med högsta kort nia Vinst: 90.12 edit: 89/0 efter 68 händer... hmm han kanske var en fisk iaf...,
Recommended Posts