Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs


aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?



Recommended Posts

Kanske du ska sluta spela så lättläst att t om randomfiskar ser igenom dig?

 

För övrigt är oddsen på att han ska bli kickad ungefär lika med noll. Som absolut värst får han temp chattban.

 

Med fiskar, menar du dig själv då? Du blir ägd varenda gång vi spelar en pott mot varandra, eller är du sämre än en random fisk?

 

Permanent avstängning från chatten sa kundtjänst på tlf.

 

Tycker du att det är bra att idioter pratar om kort är du faan mer hjärnskadad än jag trodde. Åk till cosmopol o prata om korten o berätta vad som hände sen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hahahahaha ringde du allvarligt kundtjänst? Jesus du är speciell du. Hela din spelstil består av "köp in short, vänta på AA, gör megafiskraise och hoppas det finns en uberfisk som inte spelat mot dig förut". Inte direkt förvånande när jag har typ 16k händer på dig där din PTBB är 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahaha ringde du allvarligt kundtjänst? Jesus du är speciell du. Hela din spelstil består av "köp in short, vänta på AA, gör megafiskraise och hoppas det finns en uberfisk som inte spelat mot dig förut". Inte direkt förvånande när jag har typ 16k händer på dig där din PTBB är 4.

 

Märks ju att du är efterbliven, varför skulle jag inte ringa?

 

Jag köper in mig för 20bb varenda gång o kör all in med AA, spelar inget annat.

 

Var är grafen du skulle posta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man äntligen fått igång PT. Nu ska man bara lära sig att använda det på ett vettigt sätt också, men tycker redan att man är hjälpt av det, främst av preflopraise iaf..lättare sätta en range..

 

men vet ni om man kan ta bort ett par händer ur databasen, råkade få med några händer innan jag drog igång min dagbok och vill bara ha databas över den...

 

kanske inte går men då får jag leva med det, blev inte så mycket spel idag tyvärr eftersom jag försökt några timmar med PT men imorrn blir det desto mer =)

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahaha ringde du allvarligt kundtjänst? Jesus du är speciell du. Hela din spelstil består av "köp in short, vänta på AA, gör megafiskraise och hoppas det finns en uberfisk som inte spelat mot dig förut". Inte direkt förvånande när jag har typ 16k händer på dig där din PTBB är 4.

 

 

Rövaren är tillbaka för att styra upp! :

 

SunTzu.. Jag förstår inte hur du kan klaga på en taktik (55bb taktiken:lol: ) som uppenbarligen mördat dig dom senaste dagarna. Och Jag förstår inte heller hur fan du kan komma in och klaga på någon överhuvudtaget när du inte ens vågar posta din graf som du faktiskt sagt att du ska göra. Är ju pinsamt, men det kanske är något du trivs med, att vara pinsam? Om du själv är så dålig så tycker jag att du enbart borde hålla käften och ska även ge dig ett litet tips;

Akta dig för kungrikard, då kanske det går lite bättre för dig vid borden eftersom han säkert tagit 5-6 inköp av dig senaste tiden:-P :lol:

 

Det kanske helt enkelt blir bäst om du inte spelar alls SunTzu? Din ekonomi måste ju gå åt h-vete efter allt ditt spelande?!:shock:

 

Och sen var det någon pajas som skrivit att SunTzu äger sönder oss i vår egen dagbok?! hahaha

Vart gör han detta? När han försvarar sitt chattande?! SunTzu är ju enbart en idiot och sånna kan väl knappast äga någon verbalt?:mrgreen:8-):lol:

 

Jajja

 

Jag tycker i varje fall du ska hålla käften SunTzu tills du åtminstone postat din jävla graf. Är ju löjlig nu.

 

Ställde precis två fiskar allin nu pre med AA, den ena hade KK och den andra 77 (?!:lol: ).

Självklart vann 77 fisken.! Tur att han inte hade fullt inköp bara:shock:

Usch.

 

Jaja, nu ska jag gula din vän Garuch SunTzu i brist på ditt fula tryne vid borden!

 

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör megafiskraise och hoppas det finns en uberfisk som inte spelat mot dig förut". QUOTE]

 

Men kungrikard har ju dubblat genom dig flera gånger? Är det dig själv du talar om då eller ditt retard?!?

 

Sen vill jag ha det här förklarat för mig...

Du tycker alltså att det är ok att skriva saker som "han har alltid AA när han gör sådär" osv i chatten under en pågående hand?:-P

 

NH FISK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard att alltid förlora AA mot de som kör 80%+,,, vad är fold? IDIOT!!!

 

***** Hand 882609642 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Thursday, December 11, 2008 9:43:49 PM

Adam Turbo 20 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: king leon (120.43)

Plats 2: dreamtale (75.43)

Plats 4: Stellan (45.29)

Plats 7: kungrikard (53.93)

Plats 8: laci (236.31)

Plats 9: SnusHowe (54.50)

Plats 3: T6 (95.04)

Plats 5: stout2 (149.00)

dreamtale lägg LM 0.50

T6 lägg SM 1.00

** Giv **

kungrikard [Er, Es]

*** Bet Runda 1 ***

Stellan Syna 1.00

stout2 Syna 1.00

kungrikard Höj till 9.00

laci Syna 9.00

SnusHowe Lägg

king leon Lägg

dreamtale Lägg

T6 Syna 9.00

Stellan Lägg

stout2 Syna 9.00

*** Flop(Board): *** : [5r, 9r, 6h]

*** Bet Runda 2 ***

T6 Passa

stout2 Passa

kungrikard Satsa 37.50

laci Lägg

T6 Lägg

stout2 Syna 37.50

*** Turn(Board): *** : [5r, 9r, 6h, 6r]

*** Bet Runda 3 ***

stout2 All-in 102.50

kungrikard All-in 7.43

*** River(Board): *** : [5r, 9r, 6h, 6r, 2s]

*** Showdown *** : Rake: 3.18 Totalpott: 124.18

kungrikard [Er, Es] Två par, ess och sexor Vinst: 0.00

stout2 [7r, 4r] Färg med högsta kort nia Vinst: 124.18

 

 

No offence men varför postar du den här handen? Du har ju redan postat femtielva likadana där du blir utdragen och lika många du vinner. Vad vill du ha sagt? Posta några händer du vill ha hjälp eller feedback på istället, uppskattas nog mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar, men jag spelar alltför ojämt för tillfället.

 

Okej, vet inte om jag sett ngt fiskspel av dig. :evil:

 

men vet ni om man kan ta bort ett par händer ur databasen, råkade få med några händer innan jag drog igång min dagbok och vill bara ha databas över den...

 

Lycka till!

 

Ja du kan ju alltid filtrera på datum, tex från den dagen du började dagboken o framåt.

 

Tack! Rensar fisk på löpande band! :twisted:

 

haha :h:

 

? :ola:

 

Rövaren är tillbaka för att styra upp! :

 

SunTzu är ju enbart en idiot

 

håll käften SunTzu

 

Ställde precis två fiskar allin nu pre med AA, den ena hade KK och den andra 77 (?!:lol: ).

Självklart vann 77 fisken.! Tur att han inte hade fullt inköp bara:shock:

Usch.

 

Hahha oväntat att 77 vinner mot AA o KK all in pre! Du skulle foldat! :twisted:

 

Normal dygnsrytm du har nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No offence men varför postar du den här handen? Du har ju redan postat femtielva likadana där du blir utdragen och lika många du vinner. Vad vill du ha sagt? Posta några händer du vill ha hjälp eller feedback på istället, uppskattas nog mer.

 

Jag undrar bara vem som kan 0.5 FR bättre än mig så jag kan få hjälp isf...? :mrgreen: (med tanke på att alla svårare beslut är readbaserade)

 

Postade den antagligen för att jag var tiltad. 8-)

 

---

 

Nu till något roligare... Rövaren är singel o sökande..

Ni som är intresserade av Rövaren kan svara på det här inlägget!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, vet inte om jag sett ngt fiskspel av dig. :evil:

 

 

 

Ja du kan ju alltid filtrera på datum, tex från den dagen du började dagboken o framåt.

 

Tack! Rensar fisk på löpande band! :twisted:

 

 

 

? :ola:

 

 

 

Hahha oväntat att 77 vinner mot AA o KK all in pre! Du skulle foldat! :twisted:

 

Normal dygnsrytm du har nu?

 

Dygnsrytmen är perfekt! haha, lyckades sova ända fram till 4 idag!:-P8-):mrgreen:

 

iof sant, om två fiskar går och höjer min 66xbb pre raise så borde jag nog våga lägga AA=D

 

Bra Antisk som vill diskutera fiskarnas idéer och val på 0,5 fr borden.. LOL=D

Om man inte är född av en apa eller liknande så borde man vara vinnande på dom borden...!:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SÅ JÄVLA TILTAD!

 

K4off allin pre mot min QQ (inte superhand men mot fisk duger den fint,trodde jag iaf)

Jag träffar QQQ på floppen men han rivrar stegeeeeeeeeeeeeeeee

 

Och det räcker inte med att man får beaten på sig utan självklart kommer en bögjävel som inte såg handen ens och börjar gnälla om att man svär i chatten och liknanden---> han borde ju skjutas i tån

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 882209066 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 11 december 2008 14:41:23

Bertil 11 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Bergsapan (481.99)

Plats 2: BrynäsPer (209.68)

Plats 3: Spindoctor (410.63)

Plats 4: chrips (231.83)

Plats 5: skedvi (339.37)

Plats 6: Rövaren (401.60)

Plats 7: 6-bomb (247.77)

Plats 8: Hr.Dob (208.33)

Plats 9: Homer86 (119.35)

Plats 10: Gofi (141.04)

Gofi lägg LM 1.00

Bergsapan lägg SM 2.00

** Giv **

Bergsapan [N/A, N/A]

BrynäsPer [N/A, N/A]

Spindoctor [N/A, N/A]

chrips [N/A, N/A]

skedvi [2r, 4r]

Rövaren [N/A, N/A]

6-bomb [N/A, N/A]

Hr.Dob [N/A, N/A]

Homer86 [N/A, N/A]

Gofi [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

BrynäsPer Lägg

Spindoctor Lägg

chrips Lägg

skedvi Syna 2.00

Rövaren Syna 2.00

6-bomb Lägg

Hr.Dob Lägg

Homer86 Lägg

Gofi Syna 2.00

Bergsapan Passa

*** Flop(Board): *** : [8k, 6r, 9s]

*** Bet Runda 2 ***

Gofi Passa

Bergsapan Passa

skedvi Passa

Rövaren Satsa 8.00

Gofi Lägg

Bergsapan Lägg

skedvi Syna 8.00

*** Turn(Board): *** : [8k, 6r, 9s, Ks]

*** Bet Runda 3 ***

skedvi Satsa 14.00

Rövaren Syna 14.00

*** River(Board): *** : [8k, 6r, 9s, Ks, Dh]

*** Bet Runda 4 ***

skedvi Passa

Rövaren Passa

*** Showdown *** : Rake: 1.29 Totalpott: 50.71

Bergsapan Lägger mig Vinst: 0.00

BrynäsPer Lägger mig Vinst: 0.00

Spindoctor Lägger mig Vinst: 0.00

chrips Lägger mig Vinst: 0.00

skedvi [2r, 4r] Högsta kort kung Vinst: 0.00

Rövaren [10r, 10h] Par i tior Vinst: 50.71

6-bomb Lägger mig Vinst: 0.00

Hr.Dob Lägger mig Vinst: 0.00

Homer86 Lägger mig Vinst: 0.00

Gofi Lägger mig Vinst: 0.00

 

Vlken bad beat och var är min runner runner. Får för mig att en kille som jag aldrig sett göra en bluff kanske provar sin första bluff som pokerspelare med en hand som tex 33. Synar för att bluffa och sen stolt slänga upp 4 2 i facet på rövaren. Kanske hade lyckats om man skjutit iväg en till kula på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart man ska supa till. Blir att köpa hem en drös med Kilkennys från bolaget sen korka upp då man e hemma vid 16.30 sen fullt lir på SvS.

 

Tror fan jag lirar bättre full haha !!

 

Jo samma här, jag spelar nog bättre full:-P Iaf vid en gnutta medrigg, då blir jag livsfarlig med alkohol i kroppen!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rövaren standard att bara syna 10 10 pre?, eran image är nog alltför tight. Hur mycket har ni plussat vardera? totalt

 

Jag varierar mitt spel rätt mycket.. Den där gången limpade jag med 10 10.

Den och Kn Kn är något utav mina problem händer verkar det som så testar lite olika varianter..!:shock:

Jag kommer INTE säga vilken jag bestämmer mig för:lol:

 

Nä men man kan ju inte spela exakt likadant hela tiden, då borde ju tillochmed fisken kunna tänka ut vad man har till slut!

 

Tycker det är ganska skönt med en tight image, då kan man bluffa vid missade drag etc som en med lös image inte skulle kunna göra.. :lol:

 

Rövaren bluffar mer än vad ni tror! hohoho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...