Crappy Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Nu är han väck igen? Gul? Tiltad? Eller bara trött på PF? Citera
MJ Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Knappast gul. Inte ett dugg saknad. Citera
DrRoland Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Satt vid ett av mina bord senast jag spela på Svs... Citera
SunTzu Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Han plussar iaf inte enligt min PT på 0.5/1. Kär jävligt udda poker, och alltid shortstackad. Citera
gerulatis Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jo vem plussar där, bara du kanske? KR verkar vinna men inte alls som förr och är t o m tightare än jag är. Han spelar nog å 10 bord åt gången och spelar bara de allra bästa händerna. Citera
rAilFISH Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Jo vem plussar där, bara du kanske? KR verkar vinna men inte alls som förr och är t o m tightare än jag är. Han spelar nog å 10 bord åt gången och spelar bara de allra bästa händerna. 10 bord på Svenska Spel ? Det är han ensam om isf.. Citera
Slasktratt Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 10 bord på Svenska Spel ? Det är han ensam om isf.. Det finns en värld utanför SS Citera
Recommended Posts