skedvi Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Är inte så säker på att han hade triss. Men hade han det hade jag 30% chans. det räcker i skäve.
aspelin Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 Anus Du är ett anus, varför spelar du inte? Är inte så säker på att han hade triss. Men hade han det hade jag 30% chans. det räcker i skäve. Ah du tänker så, då är du välkommen o slå dig ner på samma bord som mig när som helst!
Röven Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Var och tränade, sen efter det drog vi och käkade. Är igång och kör nu fylleas!
aspelin Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 Var och tränade, sen efter det drog vi och käkade. Är igång och kör nu fylleas! Gött lammkött lr? ahh det är slask på G
cluelessrookie Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Rikard gillar >60% VPIP spelare.. (jag också...) Du Rikard, har du trådlöst så du kan spela när du vädrar vovven? BTW, har du "Skoj" i din DB? Clueless Ah du tänker så, då är du välkommen o slå dig ner på samma bord som mig när som helst!
Röven Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Gött lammkött lr? ahh det är slask på G nej åt fisk som vanligt:-P
Röven Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Kul att det finns lite Rövaren fans där ute på svs 0,5 fr borden.. Var precis en som skrev "rövaren=fisk" i chatten.. Alltid roligt med folk som tycker att man är så bra så dom känner sig tvungna att försöka tilta upp en genom små tjuvknep som att säga ngt i chatten till mig:mrgreen: Ty Orrarah! In med han på fisklistan!
aspelin Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 Du Rikard, har du trådlöst så du kan spela när du vädrar vovven? BTW, har du "Skoj" i din DB? Clueless Nej jag har anställt Rövaren som förste bajsplockare. (men har wifi) Jopp, det har jag. nej åt fisk som vanligt:-P Kul att det finns lite Rövaren fans där ute på svs 0,5 fr borden.. Var precis en som skrev "rövaren=fisk" i chatten.. Alltid roligt med folk som tycker att man är så bra så dom känner sig tvungna att försöka tilta upp en genom små tjuvknep som att säga ngt i chatten till mig:mrgreen: Ty Orrarah! In med han på fisklistan! Spelar du inte konstant tiltad? Jo orrarah är en tight fisk. Hade också ett fan idag!
Röven Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 jo, utan tilten vad vore jag då?! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
aspelin Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 jo, utan tilten vad vore jag då?! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: En mindre förlorande spelare kanske? TORSK!!
UncleRico Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Kungrikard, lite besviken över att jag inte är med bland alternativen. Dryg och fiskig är jag ju. GL! Ja hur kan inte du finnas med på listan? Du fiskar ju hela tiden plus att du är HV-supporter! Edit: Synd på kvällens match förresten, bättre lycka nästa gång din jävla skåning
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Edit: Synd på kvällens match förresten, bättre lycka nästa gång din jävla skåning Skåning:twisted: Nu ska jag iväg till det kära systemet en sväng för att sedan börja njuta av fr kaoset på 0,5 i några timmar-------> DÖDA FISK:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 satte mig precis ned i en 20+2 krs turnering på svs =) Har för det mesta inte en chans i dom här turneringarna, antingen så slaskar jag mig igenom turneringen tills jag åker eller så blir man oftast utdragen. Men IDAG är det min dag att klonka i en 20krs turnering LOL Om jag vinner ska jag växla in det till småmynt och skicka till kungrikard i en stor säck i julklapp---> jävla luffare! HEJA HEJA:mrgreen:
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 åkte ut=).. KK mot AA pre, inte första gången det händer! Men så är det! Nu ska jag döda kungrikard på 0,5 grinden! :twisted:
aspelin Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Postad 5 December , 2008 åkte ut=).. KK mot AA pre, inte första gången det händer! Men så är det! Nu ska jag döda kungrikard på 0,5 grinden! :twisted: Du kan ju försöka dvärg! Rövaren in action!
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Du kan ju försöka dvärg! KUNGRIKARD OCH GUDENTOR in action!
bjoelle Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 åkte ut=).. KK mot AA pre, inte första gången det händer! Men så är det! Nu ska jag döda kungrikard på 0,5 grinden! :twisted: Jag fundera på ditt namn här på PF.nu, jag ser två alternativ. 1. Du syftar på en sjöRÖVARE, men är en bestämd pojk som har slagit sönder tangentbordet och tappat Ö-tangenten. 2. Det är någon form av underlig slagn för att vara en "rövare", en som gillar röv, ev lite av en analfetischist. Så, hur ligger det till?! För att understryka mitt otroliga intresse i denna frågan är jag fullt villig att skänka en svart oanvänd Ö-tangent om det visar sig vara alternativ 1, men just nu är jag nog lite inne på alternativ 2.
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Sugen på hu? Kommer aldrig mer spela HU, förlorar bara mot royal!
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Jag fundera på ditt namn här på PF.nu, jag ser två alternativ. 1. Du syftar på en sjöRÖVARE, men är en bestämd pojk som har slagit sönder tangentbordet och tappat Ö-tangenten. 2. Det är någon form av underlig slagn för att vara en "rövare", en som gillar röv, ev lite av en analfetischist. Så, hur ligger det till?! För att understryka mitt otroliga intresse i denna frågan är jag fullt villig att skänka en svart oanvänd Ö-tangent om det visar sig vara alternativ 1, men just nu är jag nog lite inne på alternativ 2. en analfetischist måste det vara! men skänk gärna en Ö-tangent iaf! Så kan jag stoppa upp den i röven analfetischist som jag är!
Antisk Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Kommer aldrig mer spela HU, förlorar bara mot royal! Annars slår du royal eller?
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Annars slår du royal eller? självklart
aspelin Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Postad 5 December , 2008 självklart Hittade en film med dig Rövaren!
Röven Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 vackert rikard men tycker det är mer SunTzu/gudentor style på dom där!
Recommended Posts