Gå till innehåll

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?

Recommended Posts

• Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
:twisted:

Anus

Du är ett anus, varför spelar du inte? :twisted:

Är inte så säker på att han hade triss. Men hade han det hade jag 30% chans. det räcker i skäve.

Ah du tänker så, då är du välkommen o slå dig ner på samma bord som mig när som helst! ;-)

Postad

Rikard gillar >60% VPIP spelare..:mrgreen:

(jag också...)

Du Rikard, har du trådlöst så du kan spela när du vädrar vovven?

BTW, har du "Skoj" i din DB?

Clueless

Ah du tänker så, då är du välkommen o slå dig ner på samma bord som mig när som helst! ;-)
Postad

Kul att det finns lite Rövaren fans där ute på svs 0,5 fr borden.. Var precis en som skrev "rövaren=fisk" i chatten..

Alltid roligt med folk som tycker att man är så bra så dom känner sig tvungna att försöka tilta upp en genom små tjuvknep som att säga ngt i chatten till mig:mrgreen:

Ty Orrarah!

In med han på fisklistan!:-P:twisted:

Postad

Du Rikard, har du trådlöst så du kan spela när du vädrar vovven?

BTW, har du "Skoj" i din DB?

Clueless

Nej jag har anställt Rövaren som förste bajsplockare. (men har wifi)

Jopp, det har jag.

nej åt fisk som vanligt:-P

Kul att det finns lite Rövaren fans där ute på svs 0,5 fr borden.. Var precis en som skrev "rövaren=fisk" i chatten..

Alltid roligt med folk som tycker att man är så bra så dom känner sig tvungna att försöka tilta upp en genom små tjuvknep som att säga ngt i chatten till mig:mrgreen:

Ty Orrarah!

In med han på fisklistan!:-P:twisted:

Spelar du inte konstant tiltad? :twisted: Jo orrarah är en tight fisk.

dgxlDddpq.jpg

Hade också ett fan idag!

Postad
Kungrikard, lite besviken över att jag inte är med bland alternativen. Dryg och fiskig är jag ju.

GL!

Ja hur kan inte du finnas med på listan? Du fiskar ju hela tiden plus att du är HV-supporter! :-)

Edit: Synd på kvällens match förresten, bättre lycka nästa gång din jävla skåning :)

Postad
Edit: Synd på kvällens match förresten, bättre lycka nästa gång din jävla skåning :)

Skåning:twisted:

Nu ska jag iväg till det kära systemet en sväng för att sedan börja njuta av fr kaoset på 0,5 i några timmar-------> DÖDA FISK:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Postad

satte mig precis ned i en 20+2 krs turnering på svs =)

Har för det mesta inte en chans i dom här turneringarna, antingen så slaskar jag mig igenom turneringen tills jag åker eller så blir man oftast utdragen. Men IDAG är det min dag att klonka i en 20krs turnering LOL

Om jag vinner ska jag växla in det till småmynt och skicka till kungrikard i en stor säck i julklapp---> jävla luffare!:twisted:

HEJA HEJA:mrgreen:

Postad
åkte ut=)..

KK mot AA pre, inte första gången det händer! Men så är det!

Nu ska jag döda kungrikard på 0,5 grinden!

:twisted: :twisted:

Du kan ju försöka dvärg!

midget_basketball.jpg

Rövaren in action!

Postad
åkte ut=)..

KK mot AA pre, inte första gången det händer! Men så är det!

Nu ska jag döda kungrikard på 0,5 grinden!

:twisted: :twisted:

Jag fundera på ditt namn här på PF.nu, jag ser två alternativ.

1. Du syftar på en sjöRÖVARE, men är en bestämd pojk som har slagit sönder tangentbordet och tappat Ö-tangenten.

2. Det är någon form av underlig slagn för att vara en "rövare", en som gillar röv, ev lite av en analfetischist.

Så, hur ligger det till?!

För att understryka mitt otroliga intresse i denna frågan är jag fullt villig att skänka en svart oanvänd Ö-tangent om det visar sig vara alternativ 1, men just nu är jag nog lite inne på alternativ 2.

Postad
Jag fundera på ditt namn här på PF.nu, jag ser två alternativ.

1. Du syftar på en sjöRÖVARE, men är en bestämd pojk som har slagit sönder tangentbordet och tappat Ö-tangenten.

2. Det är någon form av underlig slagn för att vara en "rövare", en som gillar röv, ev lite av en analfetischist.

Så, hur ligger det till?!

För att understryka mitt otroliga intresse i denna frågan är jag fullt villig att skänka en svart oanvänd Ö-tangent om det visar sig vara alternativ 1, men just nu är jag nog lite inne på alternativ 2.

en analfetischist måste det vara! men skänk gärna en Ö-tangent iaf! Så kan jag stoppa upp den i röven analfetischist som jag är!

• Skapa nytt...