Gå till innehåll

Partypoker menar de alvar eller ??!!??


grebgokz

Recommended Posts

Fast vaddå?

De här måste ju vara ett skämt på riktigt.

 

Menar du att bara för att du inte spelat på senaste så ger dom dig en straff avgift? Gäller det här för användare som inte har pengar på kontot också?

Sjukaste jag hört.

 

Blir lite svårt att dra pengar från ett konto där det inte finns pengar. Fast de kanske testar med att skicka hem en räkning. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast vaddå?

De här måste ju vara ett skämt på riktigt.

 

Menar du att bara för att du inte spelat på senaste så ger dom dig en straff avgift? Gäller det här för användare som inte har pengar på kontot också?

 

Sjukaste jag hört.

Användare som inte har pengar på kontot, får $50+ för att komma tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt jag logga in på mitt konto och kolla transaktions historiken och de har dragit pengarna

 

Har begärt cashout nu till bankkonto. (hade ju inte många dollars men ändå)

 

Gick inte att casha till neteller för man var tvungen att göra en insättning från neteller först (vilket är det enda sätt jag någonsin använt mot PP men det tycks de lägligt ha glömt oxå).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite svårt att dra pengar från ett konto där det inte finns pengar. Fast de kanske testar med att skicka hem en räkning. =)

 

Fast vaddå?

De här måste ju vara ett skämt på riktigt.

 

Menar du att bara för att du inte spelat på senaste så ger dom dig en straff avgift? Gäller det här för användare som inte har pengar på kontot också?

 

Sjukaste jag hört.

 

Tror att om man sedan vill spela där igen dras den avgiften när man sätter in pengar igen.

 

För övrigt har Cryptologic samma sak men med fördelen att de mailar innan de drar typ, fast Cryptologic kommer ju ändå att dö nu så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det roliga är att jag har loggat in inom denna 180 dagars period men deras sugiga klient har bara kraschat min dator så jag har inte kunnat spela.

Det är helt rätt - så gör party.

Det är flera år sedan som jag slutade att spela på party, men hade kvar ett par dollar som jag inte tog ut av någon avdelning och fick också det mailet efter ett halvår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt rätt - så gör party.

Det är flera år sedan som jag slutade att spela på party, men hade kvar ett par dollar som jag inte tog ut av någon avdelning och fick också det mailet efter ett halvår.

 

Man bör ta ut allt, inklusive sista centen. Då får man no deposit-bonusar lite då och då.

 

De blir ju lite som ett omvänt VIP-system. Lojala spelare blir lovade en massa men får inget (har varit där), halvlojala spelare bestraffas (t.ex. OP) medan de som aldrig mer kommer göra en insättning belönas (här jag befinner mig numer).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party har länge och väl gjort allt för att förlora de kunder de fortfarande har kvar. Det här är bara toppen på isberget s.a.s.

Man kan bara undra varför!? :shock:

Det är lite tragiskt hur ett en gång så framgångsrikt företag nu verkar ha en styrelse med ledorden- "Hur kan vi snabbast möjligt köra företaget i botten?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det kan vara så enkelt att kassaflödet är dåligt nu så då kollar man över en massa inaktiva konton som det råkar sitta några få $$ på och sen tar man ut en inaktivitets avgift och bums så har kassaflödet bättrats på med 1.000.000$ inte så dumt. Sen hoppas de att det ändå är spelare som inte någonsin tänkt komma tillbaka som blir drabbade för då förlorar de ju inget på affären. (förutom dålig publicitet men det är klart då måste man ju låta marknadsavdelningen tycka till när ekonomerna tar beslut)

 

Undrar hur många Amerikaner som inte spelar på PP längre som kanske har något 10 tal $ sitter på sitt konto. 500k jänkare * 6,46 = 3.230.000$ fin bonus till styrelsen det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party är desperata och vill att folk ska rejka hos dem, därav straffen för inaktiva spelare samt gratis pengar till de som inte lirat där på ett tag. Deras nya point system var ju också en desperat åtgärd med lojalitetspoäng osv för att få mer spel på sajten. Jag mejlade surt om detta poängsystem och fick besked att det skall ändras igen under dec månad, till det enklare påstår dom...vi får väl se.....

 

Gratispengarna är dock fina att utnyttja, brukar ha uppehåll en månad alt ta ut allt för att sen bygga nytt med gratispengarna och sen ta ut/uppehåll igen och invänta nya pengar för att "we missed you at Party Poker and we love have you back thats why we offer you....." som det brukar stå.....jo det stinker desperation och dålig behandling över dem ibland men så länge jag plussar där så.....8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Användare som inte har pengar på kontot, får $50+ för att komma tillbaka.

 

Haha, japp. Älskar det, har under åren fått runt 350$ i återvändarbonus och har alla gånger utom två lyckats cleara det och plocka ut runt 100$ varje gång.

 

Men det kan knappast vara bra affärside att ta från semi-illojala spelare för att ge till super-illojala spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, japp. Älskar det, har under åren fått runt 350$ i återvändarbonus och har alla gånger utom två lyckats cleara det och plocka ut runt 100$ varje gång.

 

Men det kan knappast vara bra affärside att ta från semi-illojala spelare för att ge till super-illojala spelare.

 

Det är lite som med kvinnor... man är bara intresserad av de svåra jävlarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...