nanlirare Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Är det på riktigt att man måste : 1) Identification document (e.g., passport or driver's license) 2) Utility bill 3) Copy of the front and the back of your credit card För att kunna sätta in mer än 5000kr ? Går det inte att fixa på nåt annat sätt.. är ju en löjligt låg gräns i sånna fall. Tack på förhand Citera
H5Koffe Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Är det på riktigt att man måste : 1) Identification document (e.g., passport or driver's license) 2) Utility bill 3) Copy of the front and the back of your credit card För att kunna sätta in mer än 5000kr ? Går det inte att fixa på nåt annat sätt.. är ju en löjligt låg gräns i sånna fall. Tack på förhand För svenska spelare som använder Visa eller Mastercard är insättningslimit (€1 500/dag, €4 000/vecka, €8 000/månad) så det skall ej vara något problem att sätta in 5 000 svenska kronor. PM:a ditt användarnamn så skall jag kolla om något är fel. Mvh, Kalle Citera
nanlirare Postad 26 November , 2008 Författare Rapport Postad 26 November , 2008 Thank you for contacting our Customer Support Service and allowing us to be of assistance. Kindly note that we have reviewed your account and your deposit limits have now been raised. You should be able to deposit up to 500 EUR per day with a maximum of 5000 EUR per month. Best Regards, Customer Support Service High5action Bra support > tog inte många minuter Citera
nanlirare Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Nu när jag ändå håller på att gnälla, går det att fixa cashback ? Mitt nick är Agent_Zero tack på förhand Citera
H5Koffe Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Nu när jag ändå håller på att gnälla, går det att fixa cashback ? Mitt nick är Agent_Zero tack på förhand Du är nu kopplad till VIP Cash Back Gold. Lycka till! Mvh, Kalle Citera
nanlirare Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 tackar, bockar och bugar Citera
Recommended Posts