Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Mellan nivå 7-9 brukar jag fundera på om skribenten är retarderad.

Det blir ju även ett problem då lägre nivåer då det händer att man tror att skribenten är ironisk när han i själva verket är retarderad. Man fattar ironin som inte var tänkt att finnas.

Postad
Det blir ju även ett problem då lägre nivåer då det händer att man tror att skribenten är ironisk när han i själva verket är retarderad. Man fattar ironin som inte var tänkt att finnas.

+1

ibland är de ju sjukt svårt att förstå sig på om folk levlar eller inte

men de kanske är för att jag inte förstår :cry:

Postad

Imho:

Ironi gör sig absolut inte bra i skrift och ändå envisas folk med att vara ironiska. Sarksam gör sig aldrig bra.

Tragiskt nog är jag antingen sarkastisk eller ironisk i flertalet av mina inlägg :oops: , dock inte detta.

Postad

Ganska ofta uppstår också situationen då OP tror han är ironisk då han i själva verket är retarded, vilket är ganska ironiskt.

Postad

Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen?

Men det är fortfarande äckligt kraftig komprimering med fula 'block artefacts'. Synd att de inte klarar bättre, när t ex svt kan streama jättetjusig fullskärm.

Postad
Ganska ofta uppstår också situationen då OP tror han är ironisk då han i själva verket är retarded, vilket är ganska ironiskt.

+1

Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen?

Vilket är ganska ironiskt, om man får tro Alanis, eftersom det ännu inte finns några widescreenfilmer där.

Om man däremot tror på Ed Byrne så är det inte så ironiskt. Riktigt kul: