hampulito Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Hur fan kan det vara bättre action i den här totalt värdelösa skittråden!? än i heltoks "är vi boskap" tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Hur fan kan det vara bättre action i den här totalt värdelösa skittråden!? än i heltoks "är vi boskap" tråd ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 För att den tråden är tråkig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Vill ha copyrightpengar för att Okocha snodde mina tankar och gjorde dem till en hel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2008 Vill ha copyrightpengar för att Okocha snodde mina tankar och gjorde dem till en hel tråd Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HipsterDufus Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Skulle tippa på att 85% tror att dom är ironiska när dom i själva verket är sarkastiska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2008 Mellan nivå 7-9 brukar jag fundera på om skribenten är retarderad. Det blir ju även ett problem då lägre nivåer då det händer att man tror att skribenten är ironisk när han i själva verket är retarderad. Man fattar ironin som inte var tänkt att finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Det blir ju även ett problem då lägre nivåer då det händer att man tror att skribenten är ironisk när han i själva verket är retarderad. Man fattar ironin som inte var tänkt att finnas. +1 ibland är de ju sjukt svårt att förstå sig på om folk levlar eller inte men de kanske är för att jag inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Imho: Ironi gör sig absolut inte bra i skrift och ändå envisas folk med att vara ironiska. Sarksam gör sig aldrig bra. Tragiskt nog är jag antingen sarkastisk eller ironisk i flertalet av mina inlägg , dock inte detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Tragiskt nog är jag antingen sarkastisk eller ironisk i flertalet av mina inlägg , dock inte detta. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Det blir ju även ett problem då lägre nivåer då det händer att man tror att skribenten är ironisk när han i själva verket är retarderad. Man fattar ironin som inte var tänkt att finnas. Ganska ofta uppstår också situationen då OP tror han är ironisk då han i själva verket är retarded, vilket är ganska ironiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
______ Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy99 Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Ironiska meningar bör avslutas med....hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ironiska meningar bör avslutas med....hehe Ingen kommer fatta den här mer än på nivå 4. Sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen? mm, gjorde det idag...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen? Men det är fortfarande äckligt kraftig komprimering med fula 'block artefacts'. Synd att de inte klarar bättre, när t ex svt kan streama jättetjusig fullskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Den här jävla lvl mentaliteten gör ju bara att personer som skriver idiotiska saker alldrig kan ställas till svars för sina hjärndöda uttalanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Galet vad den här killen är KingKosmoKramer aka jojje2k mfl mfl mfl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ja 75% verkar rimligt enligt tråden hittills! [x] Med råge sämsta inlägget i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 [x] Med råge sämsta inlägget i tråden! Tycker det stämde bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 jag hoppas fan inte ni är seriösa, dåär ni fan sorgliga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Ganska ofta uppstår också situationen då OP tror han är ironisk då han i själva verket är retarded, vilket är ganska ironiskt. +1 Har förresten alla lagt märke till att youtube numer är widescreen? Vilket är ganska ironiskt, om man får tro Alanis, eftersom det ännu inte finns några widescreenfilmer där. Om man däremot tror på Ed Byrne så är det inte så ironiskt. Riktigt kul: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 .....alla lagt märke till att youtube numer är widescreen? ...och nu har de utlyst en tävling också: http://www.theonion.com/content/video/youtube_contest_challenges_users Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts