drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 TILTEN. Ska spela main ikväll och vad händer? Svs har problem så jag kan inte logga in! Ringer supporten och de säger att det troligtvis inte blir fixat till Sm. WTF? Eh va? Verkar ju sjukt. Man ska inte logga ut nu då med andra ord.. Har du reggat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Japp jag e reggad. Så sjukt att det händer just nu. Har taggat inför det här hela veckan. Blir så ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Om jag går all in på river har jag dig ju alltid slagen! Jag tycker det var ett riktigt dåligt spel, och tycker du spelade dåligt överlag det jag såg dig. Det är min åsikt.. Sämsta kortet som kunde komma på turn, och när han minibetar känner jag att jag inte bara kan ge upp, så därför fick jag slå om och reppa en kåk. Hur han kan syna turn förstår jag verkligen inte. Sjukt att jag ledde också. Btw, handen du åkte foldade jag samma hand som dig. Jag tycker du spelar handen bra, det är ju typ omöjligt för honom att ha något annat än drag som han spelar potten, sen att han tar en efterbliven syn på turn är ju bara olyckligt. Hehe då hade jag inte så många outs som jag trodde med andra ord Jag var ruskigt kall på finalbordet tyvärr.. Några händer innan den jag åkte på så plockade jag den första spelbara handen på evigheter, , och vad händer, jag tappar internet, kul liksom. TILTEN. Ska spela main ikväll och vad händer? Svs har problem så jag kan inte logga in! Ringer supporten och de säger att det troligtvis inte blir fixat till Sm. WTF? Fy fan, svs är ju inte kloka, man slutar aldrig att förvånas över hur jävla illa de sköter saker. Eh va? Verkar ju sjukt. Man ska inte logga ut nu då med andra ord.. Har du reggat dig? Nu blir jag ju riktigt riktigt orolig.. Jag har ganska grova problem med internet här hemma och jag brukar få starta om svs ganska ofta. Tar nog det säkra framför det osäkra och avreggar mig nu och reggar mig så tätt inpå starten som möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Nu blir jag ju riktigt riktigt orolig.. Jag har ganska grova problem med internet här hemma och jag brukar få starta om svs ganska ofta. Tar nog det säkra framför det osäkra och avreggar mig nu och reggar mig så tätt inpå starten som möjligt.. Jag loggade ut nyss, och sen in igen, funkade utan problem för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Tror det inte är några probs för de som kommit in idag. Men supporten sade att det var fler som var drabbade än jag . KOM IGEN SVS FIXA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Tror det inte är några probs för de som kommit in idag. Men supporten sade att det var fler som var drabbade än jag . KOM IGEN SVS FIXA! Sick, men som sagt, jag har loggat ut och sen in igen, och det funkar perfekt. Men ni som är drabbade måste väl iaf få pengarna tillbaka eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Sick, men som sagt, jag har loggat ut och sen in igen, och det funkar perfekt. Men ni som är drabbade måste väl iaf få pengarna tillbaka eller Okej det låter ju skönt för min del iaf, men jag kan inte hjälpa att vara irriterad på svs.. Hur kan en så stor site ha såååå mkt problem hela tiden? Det kan inte vara så svårt att ha en stabil pokerklient... Allt annat än pengarna tillbaka vore en katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Någon som kan uppskatta hur många som är kvar till dag 2? Blindsen borde vara minst 1500/3000 med 300 i ante. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Sick, men som sagt, jag har loggat ut och sen in igen, och det funkar perfekt. Men ni som är drabbade måste väl iaf få pengarna tillbaka eller Ja, vi måste ju få tillbax pengarna, men man vill ju lira turren. Man har ju satt av tid till den etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2008 Någon som kan uppskatta hur många som är kvar till dag 2? Blindsen borde vara minst 1500/3000 med 300 i ante. Dagen avslutas med blinds på 3500 / 7000, sen är det 980 minuters paus (till nästa dag alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Någon som kan uppskatta hur många som är kvar till dag 2? Blindsen borde vara minst 1500/3000 med 300 i ante. 356 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Vad tror ni på för deltagarantal då? Det kommer ju garanterat att slå Unibet iaf. Jag tippar på mellan 2500-3000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Undrar om det blir något mer online-SM i pokerförbundets regi? Kan inte kännas kul vare sig för den arrangerande sajten eller pokerförbundet att jobba så hårt och ändå få betydligt färre deltagare än Svenska Spel. De flesta spelare struntar nog i vilket SM som är officiellt, utan ser chansen att spela en bra turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Vad tror ni på för deltagarantal då? Det kommer ju garanterat att slå Unibet iaf. Jag tippar på mellan 2500-3000. 2500? e du galen? max 2000, om ens d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 2500? e du galen? max 2000, om ens d 1950 tror jag det landar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 2500? e du galen? max 2000, om ens d Blir garanterat mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Borde (tyvärr) bli fler än Unibet/Förbunds-SM, i och med att SvS i alla fall varit klloka nog att lägga mani event sist i SM-veckan och inte först. Strax över 2000 bör det bli, av den anledningen. 2250 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 2168 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 2167 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 1942 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 jag VET att det kommer bli 1982st. från en säker källa. Och ni som har problem (funkar fint för mig) , Kan ni inte lira hos någon annan. kompis , föräldrar , flickvän m.m? Visst man torskar för att de ska va så jävla jobbiga o inte förstår vad poker SM är, men det är ju bättre än att inte spela alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Kommer finalbordet att spelas imorgon? Eller ska svs dryga ut skitet precis som Unibet gjorde? gl gott folk! någon som vill göra sidebets på hur många jag kommer får höra: "shahin86?":roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 De flesta spelare struntar nog i vilket SM som är officiellt, utan ser chansen att spela en bra turnering. +1 De flesta som är seriösa med sitt spelande kör väl där värdet är bra helt enkelt (vilket det är i både SvS SM och Unibet SM). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
llllll Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 "Plast-SM" på SvSp verkar i alla fall dra mer folk än dito på Loonybet, trots övervärde och ett pokerförbund med näsan i vädret och svans mellan bena. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sekko Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 jag VET att det kommer bli 1982st. från en säker källa. Och ni som har problem (funkar fint för mig) , Kan ni inte lira hos någon annan. kompis , föräldrar , flickvän m.m? Visst man torskar för att de ska va så jävla jobbiga o inte förstår vad poker SM är, men det är ju bättre än att inte spela alls! det har med inloggningen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts