Applefish Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Jag gjorde kompis fold med AK från sb vid den här buggen. OM alla var lika godhjärtade som dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 OM alla var lika godhjärtade som dig ! ehh, betyder inte så mkt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Mitt tips kan ni få gratis: SYNA_FISK Brukar normalt inte spela på Svs. Torsk ak vs aq all-in pre för 83k. River. + en annan märklig river. Cant beat luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Lycka till ni som är kvar! God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 gg och sorry arnan.. hade flyt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 GL applefish wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 En runda till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 En runda till. WP GL hu pro blev inget utav av vår flipp ala finalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 WP GL hu pro blev inget utav av vår flipp ala finalen tyty vi får ta det nästa år;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 heltoker somnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 heltoker somnade? thai internet kan vara ett helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 thai internet kan vara ett helvete Tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Ut som 3a mot applefish. Gl i finalen apple. Han spela bra, jag spela dåligt, han klonka jag gjorde det inte. GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Ut som 3a mot applefish. Gl i finalen apple. Han spela bra, jag spela dåligt, han klonka jag gjorde det inte. GG. gg, dåligt spelat i semin. Wp annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Grattis applefish!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 thx alla och gg skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 tyty vi får ta det nästa år;-) Ne orkar vänta till nästa år. Push it on SM Main HU final bordet för 500k Du snacka ju om spänning, så vi får väll se om du har det fortfarande kvar. Är du baller eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 thx alla och gg skull! GG WP , Vilken lineup du fick först mig sen HNIC sen FLUGAN sen SKULL. Troligen dom bästa i hela fältet förutom mig själv då efter varandra. Imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 GG WP , Vilken lineup du fick först mig sen HNIC sen FLUGAN sen SKULL. Troligen dom bästa i hela fältet förutom mig själv då efter varandra. Imponerande. Vem är det? Inte sett tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 tilt på att denhär turren pajade dygnsrytmen Totalt! Så lyckas man ändå inte vinna den heller gg Apple! Överlägset bäst av de jag mötte iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Funderar på att köpa in direkt till kvällens PLO event. Det värsta är att jag suger på PLO turrar. Då jag alltid brukar köra fullstackat cashgame när jag PLO:ar. Får se om jag "vågar". Annars så är ju mainevent på Lördag bokat. Edit: Såg att PLO eventet ikväll har en startstack på 7500 marker då har man ju 100+BB i åtminstone de första 45 min man kanske skulle ge det en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 tilt på att denhär turren pajade dygnsrytmen Totalt! Så lyckas man ändå inte vinna den heller gg Apple! Överlägset bäst av de jag mötte iallafall.. hehe själv har man dygnat... annars vaknar man väl 17-18.. inge kul det: vad nickade du? gg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 Stort grattis! thx ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts