HSvensson Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Postad 25 November , 2008 vem vann? DadoProso Citera
gdaily Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Kunde ni hålla er till en tråd i riktiga SM så kan ni väl hålla er till en tråd i fusk-SM också. Det här får alltså bli en samlingstråd för hela SvS-skiten Citera
sturedenstore Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Funderar på att revanschera mig från gårdagens misslyckande genom att klonka FL turren ikväll.. Givetvis har jag ingen koll på spelet i sig och har aldrig spelat i turneringsform, intressant imo. Vilka spelar ikväll? Citera
grebgokz Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Helt otroligt lyckades spela på samma bord ända tills jag åkte ut på Plats 47, inte ett enda bordsbyte. Helt OK. Lite besviken dock för jag tror jag begick ett mistag när jag ställde mina 66 på SB vs BB då BB täckte mina 15BB med sina ca 25BB han syna med A8s och rivra esset. Citera
jm_j Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Otroligt nog har Svenska Fel varit varit sämre än Unibet i satelliter utom för main där det rullas satelliter hela tiden. Sedan var vi några som blev förvånade när kvällen mörkpokerkval var på 10-mannabord.... När turneringen väl borjade förstod vi varför; SvS hade "gjort en Unibet" och valt att köra kvalet som Hold´em. Citera
P3zz Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Varför ska man ens spela AA i ett limitevent, när Johanna22 inte kan missa att setta 77? Citera
sturedenstore Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Behöver stöd på finalbordet i limit.. Citera
Cmart Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Vem är du? Jag sitter där också Citera
HSvensson Postad 25 November , 2008 Författare Rapport Postad 25 November , 2008 Behöver stöd på finalbordet i limit.. Kom igen nu!!! Jag railar fr o m nu Lycka till Citera
Jerico Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Tag_H verkar vara tidernas dunderfisk iaf... gl Burgendy! Citera
Cmart Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Tag_H verkar vara tidernas dunderfisk iaf... gl Burgendy! olimp-call-donk, olimp-call-donk repeat:D Citera
Cmart Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Grattis till andraplatsen då Sturedenstore. Själv var man ju helt kortdöd på finalbordet... Nu får man hoppas att Tag_H går lös på fixed cashborden i veckan med prispengarna:-D Citera
sturedenstore Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Ty alla! Var bra mkt över förväntningarna att nå så långt som jag gjorde. Sjukt nöjd med resultatet mtp att det var mitt livs första limitturre Sen att jag suger på spelet märktes säkert Skönt att kunna klonka lite så att dagsresultatet blev grönt istället för rött Citera
Tag_H Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Grattis till andraplatsen då Sturedenstore. Själv var man ju helt kortdöd på finalbordet... Nu får man hoppas att Tag_H går lös på fixed cashborden i veckan med prispengarna:-D Sorry Spelar inte Fixed Dessa 8 timmars lidande var fan sista gången Fina inlägg i trådarna gdaly, är du färgad Citera
JELLJUN Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Ty alla! Var bra mkt över förväntningarna att nå så långt som jag gjorde. Sjukt nöjd med resultatet mtp att det var mitt livs första limitturre Sen att jag suger på spelet märktes säkert Skönt att kunna klonka lite så att dagsresultatet blev grönt istället för rött Du menar att ju mer orutinerad man är eller kass desto större chans till klonk på FL. Grattis iaf. Sorry Spelar inte Fixed Dessa 8 timmars lidande var fan sista gången Fina inlägg i trådarna gdaly, är du färgad Stort grattis TagH till klonken. Citera
sturedenstore Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vilka spelar HU ikväll? Citera
okocha Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vilka spelar HU ikväll? Jag är anmäld, får försöka komma ihåg och spela bara;-) Citera
Hagan Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Men hur fan kan man lägga Main på en lördag:shock: Citera
mr-flow Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vilka spelar HU ikväll? Jag spelar nog, är fisk på hu sng så du kommer nog inte säga vem jag är Citera
HSvensson Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Jag lirar HU ikväll, gött med 262 reggade, fler än Unibets SM iaf =) Citera
Recommended Posts