Gå till innehåll

Obama är jesus


MacDaddy

Recommended Posts

JAg har haft en diskussion hela dagen med någon som hakar upp sig på "lr", jag behöver ett liv.

Det var du som skrev om fördumningen i Sverige. Jag anmärkte på din fjortis-förkortning av "eller" som ett exempel på just fördumningen i Sverige. Men visst, du har rätt. Du behöver skaffa dig ett liv. Först tycker jag dock att du bör utbilda dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt? Vad får dig att tro att en attentatsman överhuvudtaget skulle ha en chans att komma åt USA:s president i dagens läge?

 

Jämför inte med Kennedy eller Reagan; säkerhetsarrangemangen är betydligt mer omfattande idag.

 

Det går alltid att komma åt en president, kändis, begå massmord, etc om man verkligen ger sig fan på att viga sitt liv åt skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jämför inte med Kennedy eller Reagan; säkerhetsarrangemangen är betydligt mer omfattande idag.

 

Är rätt övertygad om att, förutsatt att jag inte hamnar i någon sorts hemsk stickprovskontroll vilket såklart är en risk, så skulle jag utan tvekan kunna sätta ett par kulor åt minstonne mot samma scen som han talar ifrån. Att använda sig av ett gevär med kikarsikte eller komma tillräckligt nära för att vara säker på att man träffar med en pikadoll är nog betydligt svårare. Bäst är nog ett insiderjobb, nån som "dör för saken" samtidigt så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt övertygad om att, förutsatt att jag inte hamnar i någon sorts hemsk stickprovskontroll vilket såklart är en risk, så skulle jag utan tvekan kunna sätta ett par kulor åt minstonne mot samma scen som han talar ifrån.

 

Tveksamt om det är tillräckligt bra för att få till ett dödande skott. Efter valsegern stod han bakom en 5cm tjock glasvägg på podiet (Som inte syntes i TV-rutan eller för åskådarna.)

Men självklart går det komma åt han i andra lägen.

 

Nu tycker jag iofs Georg Bush som president var en mer intressant måltavla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni är 10 personer som klär in er med sprängmedel och ställer er 20 meter ifrån där han talar, sen spränger ni er. så svårt var det..

 

EDIT: jag är absolut inte för att det skulle hända, men inte allt för svårt för den som vill.

 

Fast där har du ju mer än ett problem. Listar två:

1. Du måste anförskaffa sprängmedel. Ingen lätt sak att göra obemärkt, speciellt inte till 10 personer/med en sprängradie som dödar allt inom 20 meter+.

2. Sprängmedelsdetektorer, hundar framförallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...