Gå till innehåll

För bra händer 2

Diceroller

Recommended Posts

Ja, båda formerna verkar vara vedertagna för just spelkort men det är väl sällan man läser om exempelvis ett "flygaress"?

Det verkar allmänt råda stor förvirring angående hur flygar(ä/e)ss ska stavas. Ration på googleträffar mellan de båda orden var ca 1.6:1 med fördel för ä-stavningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 3 weeks later...

Läste din förra tråd och det hände mig jämt!!! Men fick ett tips utav polaren att formatera datorn.

Funkar svin bra efter det! Datorn går dessutom snabbare så man hinner mer händer samtidigt som jag inte åker på några badbeats eller sjuka setups!

Sedan tror jag inte Juggler79 ville vara spydig utan han visste bara inte om att det funkar bra efter att man formaterat datorn.

Länk till kommentar

Funkar även att göra tvärt om. Min dator är sjukt seg, och då menar jag sjuukt seg. Har plockat fram min gamla 286:a med modem och win 3.1, det går så segt att infon om motståndarens kort inte hinner fram till min dator, så min pokerklient räknar det som en fold. Således vinner jag oavsett vad fi har. I nästan varje hand. Funkar bäst när jag samtidigt laddar ned bilder på Samantha Fox, GIF:ar är väldigt belastande för min stackars burk.

Länk till kommentar