Gå till innehåll

Vilken spelare tycker ni är bäst på 24h?


Comandini

Recommended Posts

  • Svars 115
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag kan bara saga min lilla asikt, och det ar nar det galler NL texas (spelar ju inga andra former)

 

Crippoli ar den som imponerat mest pa mig av alla spelare det senaste halvaret. Bade pa 24h och pa prima.

 

Han har en enorm kansla for spelet och motspelarna.

 

Tiger99 vet jag inte vem det ar, men han verkar vara framgangsrik. Han ar jamt uppe pa Top 10 winners last 24h. Har inte spelat sa mkt mot honom eftersom han sallan kommer ner till 2/4, men verkar vara en grym spelare.

 

 

 

och nar det galler turneringar sa ser man vissa namn aterkomma varje gang man spelar finalbord. Jag har dock inte spelat tillrackligt manga turneringar for att kunna uttala mig alldeles for mkt om detta (tyvarr borjar turneringarna, 3k-4k, nar jag har lektion har i USA, sa jag kan bara spela lite da och da). Men Killer666 ser man ofta, Vodovoz har jag nog sett for lite av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

trippleA är helt ok. Tycker dock att Chobo och Cocktail är väldigt svåra att möta, man vet sällan vad de har. Sedan verkar Skylla vara bra men han har jag bara sett på 24H och Lad men inte mött. Kapten är definitivt inte så bra som ngn nämnde. Han har bara ett läge och det är aggressivt vad som än ligger på bordet eller vad han har. Han går ofta på en mina för eller senare.

 

Personligen är jag nog den som gnäller mest och högst, ngt ska man vara bra på :D Men det är inte personligt eller långvarig aggression.

 

/Neelix

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har alltid haft känslan att "Barbro" - en gammal riktigt duktig

dam på poker som vet sig hur man spelar riktig 5-draw!

 

Stalin den horan har ju fått B-B-J så han behöver inte vara bra ;-)

 

spokey är ganska het :-)

 

Tiger99 på omaha. Crippoli = duktig.

 

finns många! men ja älskar ju dig - beachjoan ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Förvånar mig att ingen nämner Swea när det gäller Texas NL. Han och Skylla är nog de två bästa. Kapten och Cocktail är båda mycket bra spelare, men jag tycker båda hittar på lite konstiga grejjer i just nl texas. Chobos storhet har jag fortfarande inte förstått, men det kanske kommer.

 

EctorFAN måste man såklart nämna. Han är bra. Lite väl tight än så länge, men han kommer bli riktigt, riktigt vass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förutom mig själv då som knäcker allt å alla på 24hpoker så är santaglas,raisepot, och kanske framförallt ector dom som jag har respekt för. för mig så är en bra spelare framförallt någon som har lite mod i sig å vågar spela tillbaka någon som spelar väldigt aggresivt och snor många potter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ICEboy samma kille som ICEman ?

ICEman är någon ifrån Reykavik har jag för mig.

När jag lirade mycket turneringar på 24 för ett tag sedan så var han fan jämt uppe och nosade i toppen.

 

Jag tror att det är olika personer, har för mig att bägge lirade samma €75'a med mig förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...