Gå till innehåll

Vilken spelare tycker ni är bäst på 24h?


Comandini

Recommended Posts

  • Svars 115
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top 10 Winners

1. The___Sea €26,773

[...]

Jag vet inte, men jag börjar bli trött på den här snubben. Hur fan gör han????

 

Haha. Snubben är så jäkla grym. Jag tror aldrig jag sett någon annan på B2B dra hem så mycket pengar.

 

Nä, inte jag heller. Men jag har spelat poker i ett år och anser mig inte längre vara nybörjare. Jag spelar 1/2 och 2/4 normalt och det är klart att jag dominerar på 0,5/1 och lägre.

 

Jag har plussat hyfsat under detta år och att spela fyra shorthandedbord på 1/2 och 2/4 är ju inte så illa och jag är jättenöjd och bla bla bla...men hur i helvete går sånt här till?

 

Att plussa så här många inköp på en dag går bara inte oavsett nivå. Jag kan plussa enormt förstås när jag har mina drömsessioner. Har typ 12-13 inköp plus på ett bord eller nåt i den stilen som rekord men då har jag haft svintur.

 

Den här jävla snubben måste ju sätta alla sina drag (det gör inte jag minsann....) och dessutom blir han aldrig utdragen (vilket händer mig minsann...). Dessutom måste han pricka set med alla sina pocks och så vidare. Eller tänker jag fel nu?

 

HUR FAN GÖR HAN???????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han verkar sattsa på att gå in och dominera sina bord. Såg när han satt och höjde 100€ hela tiden och fick typ inga syn och snodde alla blinds.

 

Folk har respekt för honom och dem vet att han kan ställa in hela stacken när som helst. Samtidigt när han väl har sina loose session så kanske han drar iväg, 20K på ett dygn. Fast han verkar ju inte ha så många dåliga dagar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha! Jag visste väl det! Snubben har haft tur hela tiden. Nu är han nere på jorden bland oss vanliga dödliga igen... :twisted: . Fortsätter det så här är han snart gul.

 

Top 10 Winners

 

1. MrMongo €12,733

2. stor_pung €7,219

3. The___Sea €6,360

4. ronn €4,960

5. LFDY €4,754

6. Syndrome €3,522

7. co0ke €3,264

8. Donjuhlo €3,118

9. elvan €3,039

10. Tomtefan €2,895

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Han verkar sattsa på att gå in och dominera sina bord. Såg när han satt och höjde 100€ hela tiden och fick typ inga syn och snodde alla blinds.

 

Folk har respekt för honom och dem vet att han kan ställa in hela stacken när som helst. Samtidigt när han väl har sina loose session så kanske han drar iväg, 20K på ett dygn. Fast han verkar ju inte ha så många dåliga dagar ;)

 

Jag håller inte med dig här, han verkar snarare lira väldigt väldigt tajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker nog att lirarerik - erik friberg ligger rätt bra till.

Iaf topp 100

 

Såg honom göra 15 inköp nyss.

Sitting out med 29k €

 

Undrar om han kommer med på 10 i topp eller om han har slaskat bort allt snart...

 

Jäklar vad han spelar bra. Jag kan aldrig sätta honom på en hand, och ibland visar han upp en skithand, efter att ha gått all in med 50k på en bluff.

 

 

Kan förstå att många ser på honom som dålig, eftersom han spelar hejvilt, men jag är säker på att han har stenkoll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han verkar sattsa på att gå in och dominera sina bord. Såg när han satt och höjde 100€ hela tiden och fick typ inga syn och snodde alla blinds.

 

Folk har respekt för honom och dem vet att han kan ställa in hela stacken när som helst. Samtidigt när han väl har sina loose session så kanske han drar iväg, 20K på ett dygn. Fast han verkar ju inte ha så många dåliga dagar ;)

 

Jag håller inte med dig här, han verkar snarare lira väldigt väldigt tajt.

 

Oki då kan du och jag inte sett honom spela samtidigt då. De gånger jag kollat på honom har han knappast lirat tight. Men en bra spelare ska ju kunna växla tempo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker nog att lirarerik - erik friberg ligger rätt bra till.

Iaf topp 100

 

Såg honom göra 15 inköp nyss.

Sitting out med 29k €

 

Undrar om han kommer med på 10 i topp eller om han har slaskat bort allt snart...

 

Jäklar vad han spelar bra. Jag kan aldrig sätta honom på en hand, och ibland visar han upp en skithand, efter att ha gått all in med 50k på en bluff.

 

 

Kan förstå att många ser på honom som dålig, eftersom han spelar hejvilt, men jag är säker på att han har stenkoll.

 

Håller med, Erik var grym idag. Han gick dagen rejält plus. Var inne och kollade 10/20 borden ett tag. Man noterade att han aldrig limpar, antingen höjning eller syn av höjning och aggressivt spel. Bara att ta efter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Vem är denne WorshipYou? Man missar mycket när man ligger och sover tydligen...

 

1. WorshipYou €57,769

 

Hmmm... såg de sista händerna han spelade mot Erik (Racoonitza) och har aldrig sett Erik bli så tiltad i chatten som när WorshipYou lämnade bordet några minuter. Han satt kvar och bad alla som ville spela att sticka och brinna, för han skulle minsann ta tillbaks allt från Worship :)

 

Har för mig att han har ett lite polskt klingande namn, även om han verkar vara reggad som islänning

 

Edit: Haha... nu sitter dom och duellerar igen. Så fort någon sätter sig vid bordet jagar Erik bort honom ;) Han verkar vara ute efter revansch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att Racoonitza är Erik Friberg? Han spelar ju så grymt defensivt så det finns inte och defensivt är väll det sista Friberg (LirarErik) bruka spela!

 

 

Jaja hur som helst så krossade Worship honom inatt igen. Racoonitza vann mycket i början hade 20k vs 5k. Det slutade med att Worship tog över totalt och hade 45K när det hela var över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att Racoonitza är Erik Friberg? Han spelar ju så grymt defensivt så det finns inte och defensivt är väll det sista Friberg (LirarErik) bruka spela!

 

 

Jaja hur som helst så krossade Worship honom inatt igen. Racoonitza vann mycket i början hade 20k vs 5k. Det slutade med att Worship tog över totalt och hade 45K när det hela var över.

 

Du har en poäng där... såg att Worship snodde poten 22 händer på rad och det gör man väl inte mot Erik. Men någon snackade om att lirarerik helt enkelt bytt nick till Racoonitza, och jag har inte sett lirarerik på topplistan på ett bra tag, däremot Racoon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...