greywolf Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Lokelopus utan tvekan. dödar siten totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 SVIDLER är bland de vassaste i Omaha hej svidler kul att du har hittat till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Är mvhsorken, SorkenKK från detta forum? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2008 Hänger några av dessa nämnda spelare här på pf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Hänger några av dessa nämnda spelare här på pf? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Drickamick kommenterarer överflödiga.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bareev Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 att IIIIII är gul är lika sant som att jag springer på 1bb /100 - sköna inlägg.. my vote : the legend Svidler!!!! aka the stackbuilder, eller Kul spel aka the Strangler.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 smutsfall, ska dock gula honom en vacker dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 att IIIIII är gul är lika sant som att jag springer på 1bb /100 - sköna inlägg.. my vote : the legend Svidler!!!! aka the stackbuilder, eller Kul spel aka the Strangler.... Du tycker lllllll är bra lr vad bareev? Det kan du ju inte göra. Om personen är gul lr inte behöver inte korrelera med dennes spelskicklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 PålängeGIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 PålängeGIF! GODNATT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bareev Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 lol brat - har spelat ca 500 000 hands emd henne och jag kallas legenden - tror fortf jag saknar koll? tycker för övrigt hon var betydligt bättre förr på hennes storhetstid, nu rätt vek o passsiv preflop osv, kalla bluffar etc kan lova dig att hon är snuskigt rik även om jag önskade så inte var fallet:) ödmjukast The Bareev- legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 att IIIIII är gul är lika sant som att jag springer på 1bb /100 - sköna inlägg... Om det är mig du menar så sa jag aldrig att du springer på 1bb/100. Konstaterade väll bara att du verkar spela 24/7 på de högsta borden och därmed antagligen gör rätt mkt pengar om du har hyffsad winrate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 Kul att man har fått en röst iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 Ryskturapa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 glömde en: Dieselapa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 lol brat - har spelat ca 500 000 hands emd henne och jag kallas legenden - tror fortf jag saknar koll? tycker för övrigt hon var betydligt bättre förr på hennes storhetstid, nu rätt vek o passsiv preflop osv, kalla bluffar etc kan lova dig att hon är snuskigt rik även om jag önskade så inte var fallet:) ödmjukast The Bareev- legenden Hon är fortf lika kass, bara mer skotträdd nu då hon började närma sig sin true winrate samt att folket hon möter idag är resor bättre än de var på hennes storhetstid. Sen vet jag inte vilka som kallar dig legenden, tror det kan vara du själv alternativt har du spelat för mycket counterstrike i din ungdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bareev Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 stämmer att regs är bättre nu än för 4 år sen men det är väl implicit. hu4lz på sv sp? vad nickar du ? kan dra igång nu,,,lång natt med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 stämmer att regs är bättre nu än för 4 år sen men det är väl implicit. hu4lz på sv sp? vad nickar du ? kan dra igång nu,,,lång natt med mig? PLO lr NLHE? Jag nickar Stackbrat på sv sp. EDIT: Vill påpeka att jag inte skulle göra det för jag tror jag har enorm edge mot dig utan isf enbart för att du frågade så snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 Grude grudge grudge!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 November , 2008 Rapport Share Postad 14 November , 2008 hu4lz på sv sp? heads up for lolz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kardum Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 två spelare jag har respekt för är popoffer och Silbersky, även guybrush är bra! PS. DROGO är den tightaste röven som har suttit vid ett pokerbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amalamal Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 två spelare jag har respekt för är popoffer och Silbersky, även guybrush är bra! PS. DROGO är den tightaste röven som har suttit vid ett pokerbord Ingen av de du nämner är ens nära att vara bland de bättre på siten imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 the bareev is the only Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Megakillah for the win!!! Hur kan INGEN nämnt honom?...*hehe* Imorn ska vi ta godis av småbarn Mega!!! Ny mus så går ju inte misslyckas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts