Gå till innehåll

"Laggigt" och utkastad idag

tetris

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Det laggar fruktansvärt för mig me nu... Hur hade ni tänkt att behålla era spelar och eventuellt rekrytera fler om ni sitter med 2 hemservrar och modemuppkoppling? Så mycket som ni tjänar varje månad borde ni ha råd med MYCKET bättre servrar och uppkoppling kan man tycka... Det här är inte första och förmodligen inte sista gången ni har problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem här också... Har tvingats autofolda flera bra händer senaste dagarna pga detta och börjar bli rätt irriterad. Enstaka problem får man räkna med, men det har kommit och gått varje kväll i några dagar nu. Å andra sidan kan jag tänka på de fel som finns i produkten jag själv jobbar med och blir då lite ödmjukare till sinnes ;-)

Länk till kommentar

Får vi något svar? Utkastad igen nu i 10 min med flera games igång - en av de sista grejerna jag såg var ett par i kungar som jag nu inte fick spela... Jätteroligt. Om ni inte åtminstone kommer med en förklaring/ursäkt/åtgärdsplan snart så vill jag påminna om att det finns FULLT av andra pokersajter där ute som man kan flyta sina pengar till med ett par musklick bara.

Länk till kommentar

Har inte kunnat spela senaste 6 gångerna jag satt mig för att spela, på grund av lagg och att jag timar ur var och varannan hand... Letar för tillfället ny sida. Varit trogen kund i ca 3 år men nu verkar ni inte vilja att jag spelar hos er längre... :-(

Länk till kommentar

Jag har också starkt börja överväga det. Är så förbannat jobbigt när man är grindsugen och försöker få in massa timmar.

Tidigare idag dog alla NL400 förutom två pga att det laggade så mycket. Hur kan Everest Poker inte ta detta på allvar? Det måste vara helt sjuka summor i poteniella intäkter som de missar.

Länk till kommentar