EverestPoker Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Nu ska allt vara i gång igen efter många om och men. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för besväret. Lycka till vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Jag blev utloggad nyss o kommer ej in igen.... hey whats goin on? U lookin kinna good to me... lalalala.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 Nu verkar detta felet ha kommit tillbaka efter ett par månader där det fungerat felfritt utan en VPN. Lider någon annan av detta nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 11 Maj , 2009 Rapport Share Postad 11 Maj , 2009 Det laggar fruktansvärt för mig me nu... Hur hade ni tänkt att behålla era spelar och eventuellt rekrytera fler om ni sitter med 2 hemservrar och modemuppkoppling? Så mycket som ni tjänar varje månad borde ni ha råd med MYCKET bättre servrar och uppkoppling kan man tycka... Det här är inte första och förmodligen inte sista gången ni har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Samma sak idag igen... Allvarligt vad är problemet? Timar ut varannan hand, går inte att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Problem här också... Har tvingats autofolda flera bra händer senaste dagarna pga detta och börjar bli rätt irriterad. Enstaka problem får man räkna med, men det har kommit och gått varje kväll i några dagar nu. Å andra sidan kan jag tänka på de fel som finns i produkten jag själv jobbar med och blir då lite ödmjukare till sinnes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Jag har spelat på Everest till och från i ca två år. Senaste veckorna har jag spelat ganska intensivt. Detta till trots har jag aldrig någonsin upplevt några som helst problem med klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 12 Maj , 2009 Rapport Share Postad 12 Maj , 2009 Samma här, har fått rätt många händer foldade/checkade mot min vilja de senaste dagarna, senast nu ikväll. Borde väl ändå inte vara så svårt att ordna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 13 Maj , 2009 Rapport Share Postad 13 Maj , 2009 Får vi något svar? Utkastad igen nu i 10 min med flera games igång - en av de sista grejerna jag såg var ett par i kungar som jag nu inte fick spela... Jätteroligt. Om ni inte åtminstone kommer med en förklaring/ursäkt/åtgärdsplan snart så vill jag påminna om att det finns FULLT av andra pokersajter där ute som man kan flyta sina pengar till med ett par musklick bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 17 Maj , 2009 Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Har inte kunnat spela senaste 6 gångerna jag satt mig för att spela, på grund av lagg och att jag timar ur var och varannan hand... Letar för tillfället ny sida. Varit trogen kund i ca 3 år men nu verkar ni inte vilja att jag spelar hos er längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2009 Jag har också starkt börja överväga det. Är så förbannat jobbigt när man är grindsugen och försöker få in massa timmar. Tidigare idag dog alla NL400 förutom två pga att det laggade så mycket. Hur kan Everest Poker inte ta detta på allvar? Det måste vara helt sjuka summor i poteniella intäkter som de missar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts