Gå till innehåll

Break(s) i MTT's


jkkman

Recommended Posts

Har ni oxå tänkt på hur störande det är att breaken i MTT turneringarna man spelar ligger på så olika tider. Alltså nu för tiden så är det väl inte så många som spelar endast EN turre? Självklart finns det några men förändringen jag skulle vilja se påverkar inte dessa negativt heller, om man bortser från en liten edge dom förlorar.

 

Jag skulle vilja att alla pokersidor schemalagde all breaks mellna x.55 och z.00. Dvs man synkade alla break(ar) i ALLA turneringar. På så vis skulle man kunna gå och skita lite nu och då. Om en turre tex startar klockan 20.40 kan man ju hoppa över första vilan då det inte blir så segt för dom som vill lira och man kan ju faktiskt missa en och annan hand med blinds på 15/30 utan att må särskilt dåligt.

 

Så vad tycker ni? Själv tycker jag att jag är störst bäst och vackrast!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite onödigt att diskutera detta när det redan tagits upp på 2+2:(

 

lol

 

edit: Jag tycker att det är en helt okej idé!

 

Förut när jag hade bärbar tog jag alltid med mig den in på toa (speciellt jobbigt då jag inte installerat någon router och kör med kabel, men hey, det kan ju komma AA), men nu är den trasig (?) och jag har skaffat stationär. Å andra sidan har jag inte problemet att jag spelar längre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med några över,bara ta lappen och ställa den på tvättkorgen..som hos mig är ganska överfull jämt :-)

 

Trodde det skulle va en tråd om att det är sååå otroligt irriterande med så många siter som inte har "Im Back" knapp på final borden,hatar när man är HU på finalbord och får in mojon med raise och vinna potter o.s.v och så dyker en 5 mins break upp! (Om man nu inte behöver gå på toan :-P ) Fler siter borde ha "Im Back" knapp så man kan avbryta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...