gdaily Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Sedan tror inte jag att de har blivit tvingade att anordna Online SM?Nej, och vi är inte tvingade att göra inköp i en frirulle, eller för den skul ens spela den Citera
Bojen Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Nej, och vi är inte tvingade att göra inköp i en frirulle, eller för den skul ens spela den Såg nu att värdet i freerollen blir cirka 2€ per spelare. Så de som gör rebuy för 5€ är nog inte allt för smarta . Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Så om vi kanske skulle lägga ner det evigt tråkiga ämnet om undervärden och koncentrera oss på roligare saker. Vilka spelar Omaha ikväll? Citera
Oskarsson Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 nån som har koll på startstacken på plon Citera
JELLJUN Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 nån som har koll på startstacken på plon https://se.unibet.com/poker/article.do?contentId=21261 5000 Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 När bestämdes det att det är rebuy i omaha turneringen? har jag helt missat tidigare! Citera
JELLJUN Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 När bestämdes det att det är rebuy i omaha turneringen? har jag helt missat tidigare! Det står inget som helst i pokerlobbyn i klienten på Unibet, tvivlar verkligen på att det är rebuy i omaha. Enda avvikande eventet i så fall. Är väl ytterst sällan det är rebuy på PLO överhuvudtaget. Citera
Bojen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Det står inget som helst i pokerlobbyn i klienten på Unibet, tvivlar verkligen på att det är rebuy i omaha. Enda avvikande eventet i så fall. Är väl ytterst sällan det är rebuy på PLO överhuvudtaget. https://se.unibet.com/poker/article.do?contentId=21261 Omaha pot Limit:Start: 8 november kl. 20.00 Buy-in: €100+€5 Re-buy: €100+€5, innan första pausen. Stop: När turneringen är färdigspelad. Priser i Omaha betalas ut den 10 november 2008. Struktur: Startstack: 5.000 chips Citera
Bojen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 När bestämdes det att det är rebuy i omaha turneringen? har jag helt missat tidigare! Har hela tiden stått på Unibets hemsida. Gäller bara att läsa det finstilta Citera
redlineer Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 https://se.unibet.com/poker/article.do?contentId=21261 Omaha pot Limit:Start: 8 november kl. 20.00 Buy-in: €100+€5 Re-buy: €100+€5, innan första pausen. Stop: När turneringen är färdigspelad. Priser i Omaha betalas ut den 10 november 2008. Struktur: Startstack: 5.000 chips Tar dom rake för att göra rebuyer också Citera
JELLJUN Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Har hela tiden stått på Unibets hemsida. Gäller bara att läsa det finstilta Jävla skumt att det inte står i pokerklienten? Lite dålig info står inte om det är unlimited re-buys heller? Citera
Bojen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Tar dom rake för att göra rebuyer också Sluta gnäll! Dom har ju addad en miljon! Hm. Citera
Bojen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Jävla skumt att det inte står i pokerklienten? Lite dålig info står inte om det är unlimited re-buys heller? Har för mig att det endast är 1 rebuy. Men vet inte vart jag läste det någonstans. Citera
Peder Månsson Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Tar dom rake för att göra rebuyer också Det är re-buy, det är dock inte rake på re-buys, det är en felskrivning. Citera
Bojen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Det är re-buy, det är dock inte rake på re-buys, det är en felskrivning. Är det unlimited rebuys eller endast en? Är det addon? Citera
MJ Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Är det unlimited rebuys eller endast en?Är det addon? Sluta gnäll. Det märker du när den är färdigspelad;-) Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Är det unlimited rebuys eller endast en?Är det addon? +1 Citera
Peder Månsson Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Sry, missade att svara på denna. Det är endast en re-buy som gäller. Självklart skulle infon varit bättre från mig gällande detta, som ett litet, ganska dåligt försvar så har alla SM vi arrangerat haft 1 re-buy i Omaha. Lycka till ikväll ni som spelar! Citera
eloket Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Jag kör omaha ikväll. Re-buy tror jag inte att jag gör däremot (även om jag har saldo till det). Det får väl funka ändå tänker jag. Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Jag kör omaha ikväll. Re-buy tror jag inte att jag gör däremot (även om jag har saldo till det). Det får väl funka ändå tänker jag. Samma tankegång här. Går sällan bra för mig i rebuy. Torskar jag och gör rebuy vill jag gärna dubbla snabbt och spelar oftast idiotiskt då. Fast när man väl sitter där och kanske åkt ut och möjligheten finns vette fan om man inte trycker på rebuy ändå Citera
Peder Månsson Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Samma tankegång här. Går sällan bra för mig i rebuy. Torskar jag och gör rebuy vill jag gärna dubbla snabbt och spelar oftast idiotiskt då. Fast när man väl sitter där och kanske åkt ut och möjligheten finns vette fan om man inte trycker på rebuy ändå Lol =) Det är en pokerspelares karaktär det;-) Citera
Jonasson Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 lycka till alla ikväll som kör omaha Citera
m1978 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 lycka till alla ikväll som kör omaha lycka till själv! 20 min nu har 8,9k utan rebuy, hoppas slippa Citera
vuns187 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 lycka till själv! 20 min nu har 8,9k utan rebuy, hoppas slippa lol är det en reubuy turre? Citera
slowboy Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Nere på 3k, kan inte göra rebuy heller för strular med insättninge... JAJA Citera
Recommended Posts