chievo85 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Gött med +. Synd på basketmatchen som var så nära! Men hade ju lite tur i dom andra så! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Så ja! Duktig Cyntax, ta en kaka. Bucks däremot... grr... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Kul! Bra jobbat! Kan du inte lägga upp en sån där summering som du gjorde tidigare med ROI och sånt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Kul! Bra jobbat!Kan du inte lägga upp en sån där summering som du gjorde tidigare med ROI och sånt. Saknar också den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag skulle kunna lägga till den funktionaliteten på sidan jag sköter annars om det är efterfrågat. Då slipper Cyntax göra det manuellt eftersom det sker automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag skulle kunna lägga till den funktionaliteten på sidan jag sköter annars om det är efterfrågat. Då slipper Cyntax göra det manuellt eftersom det sker automatiskt.Min är också automatisk i Excel. Det som inte är automatiskt är att jag måste lägga upp det Fondens siffror: Startkapital: 566437 kr Startdatum: 1'a januari Antal dagar: 10 Index idag: 0,938882983 Fondens utveckling: -6,1% I ka$$an: 531.818,06 kr Resultat: -34.618,94 kr Antal matcher: 77 Satsat: 1.117.077 kr ROI: -3,10 % Vi har satsat över 1,1 miljoner kronor. Kommer att bli ca 3 miljoner på 1 månad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ah, bra, då slipper jag koda i onödan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Öööh öööh... grattis... eller. jo tack men med facit i hand hade det varit snyggare med en vinst för fonden. plussade bra på kvällen ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ah, bra, då slipper jag koda i onödan. Kan kodning vara onödigt? Kan berätta att vi haft tur också. Utan att ni märkt det har fonden sparat ca 50.000 kr. När jag tittat på oddsen mitt på dagen är det 5 matcher som vi egentligen skulle ha spelat på då. Men oddsen låg på gränsen i mina "oddsintervall" och jag brukar ändå vänta tills 1-2 timmar före matchstart innan jag lägger satsningarna... anyway, eftersom jag har väntat så har oddsen också ändrats och dom hade då ändrats så mycket att en satsning inte var aktuell mera. Av dom 5 matcherna skulle vi ha förlorat på 4 och den 5'e var ganska lågt odds på (1,50). Hade vi satsat 14k kr hade det blivit (14k kr * 0,5) - (14k kr * 4 ) = -49k kr. /C Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Nice med plus! Fortsätt lägga bra bets Cyntax! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Tidig match i NBA Toronto Raptors 2,83 Boston Celtics 1,498 Toronto 10'e i East och Boston 3'a i East. Toronto har 8-9 hemma och trenden på de 10 senaste är 6-4. På de 5 senaste har man 4-1 och de 2 senaste matcherna har slutat med seger. Toronto hade match mot Memphis i fredags. Boston har 10-7 borta och trenden på de 10 senaste är 3-7. På de 5 senaste har man 1-4 och 4'a förluster i rad nu. Boston hade match mot Cleveland i fredags. Tidigare möten denna säsong: 2008-11-23 Toronto Raptors - Boston Celtics 103 - 118 2008-11-11 Boston Celtics - Toronto Raptors 94 - 87 Förra säsongen vann Boston 3 av 4 inbördes. Den säsongen vann Boston hela mästerskapet. Toronto har 2 viktiga spelare ännu skadade. Jose Calderon och Jermaine o'Neal. Men, Toronto har klarat sig bra utan dom. Boston är skadefria. Matchstart 18:30 och den streamas här: http://atdhe.net/ Fonden ska satsa 15.950 / match inatt. Mina oddsintervall säger att fonden ska satsa på Boston. I min databas har jag för i år 21 matcher där hemmalaget har odds 2,73-2,95 och av dem har 17 slutat med seger för bortalaget. Klar fördel att spela på bortalaget! Hur känns det? Feeling någon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Tidig match i NBA Toronto Raptors 2,83 Boston Celtics 1,498 Toronto 10'e i East och Boston 3'a i East. Toronto har 8-9 hemma och trenden på de 10 senaste är 6-4. På de 5 senaste har man 4-1 och de 2 senaste matcherna har slutat med seger. Toronto hade match mot Memphis i fredags. Boston har 10-7 borta och trenden på de 10 senaste är 3-7. På de 5 senaste har man 1-4 och 4'a förluster i rad nu. Boston hade match mot Cleveland i fredags. Tidigare möten denna säsong: 2008-11-23 Toronto Raptors - Boston Celtics 103 - 118 2008-11-11 Boston Celtics - Toronto Raptors 94 - 87 Förra säsongen vann Boston 3 av 4 inbördes. Den säsongen vann Boston hela mästerskapet. Toronto har 2 viktiga spelare ännu skadade. Jose Calderon och Jermaine o'Neal. Men, Toronto har klarat sig bra utan dom. Boston är skadefria. Matchstart 18:30 och den streamas här: http://atdhe.net/ Fonden ska satsa 15.950 / match inatt. Mina oddsintervall säger att fonden ska satsa på Boston. I min databas har jag för i år 21 matcher där hemmalaget har odds 2,73-2,95 och av dem har 17 slutat med seger för bortalaget. Klar fördel att spela på bortalaget! Hur känns det? Feeling någon? Boston ar val ett lag som har underpresterat ganska bra i ar eller? Ville nite trotsa statistik men 2,83 later val som ganska bra odds det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 I natt blir det grand slam, det känner jag djupt nere i tårna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Du vet alltså inte hur du ska spela? Om det är gränsfall är det väl väldigt tråkigt att spela på lågoddsaren, just för om matchen går tvärtom känns det så surt. Spelar man däremot på högoddsaren så känns det inte lika illa när man kollar o ser att de åker på däng Men du kan nog dra en mer statistisk slutsats... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Det är ju alltid riskfyllt att bara spela på massa lågoddsare. Förlorar vi en krävs det flera vinster för att ta tillbaka det tappet. Spelar man däremot på högoddsare är det lättare att ta tillbaka. Om man nu tror att de vinner, alltså. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 ngt jag funderat over ar hur man bedomer att spela matcherna i nhl pa full tid. De hojde oddsen utan overtid kompenserar inte tillrackligt eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 ngt jag funderat over ar hur man bedomer att spela matcherna i nhl pa full tid. De hojde oddsen utan overtid kompenserar inte tillrackligt eller? Borde gå att kolla upp. Själv funderade jag lite på statestiken för att spela på kryss. Det är ofta väldigt höga odds. Hög varians...bara tankar... Men nu ska vi självklart gå på inslagen linje imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 ngt jag funderat over ar hur man bedomer att spela matcherna i nhl pa full tid. De hojde oddsen utan overtid kompenserar inte tillrackligt eller?Jag har funderat på samma... men pga av tidsbrist har jag aldrig kollat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag har funderat på samma... men pga av tidsbrist har jag aldrig kollat. hur far jag tag i resultat av matcher samt vad for odds de gav? med ot och utan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ang Boston hur ar den rankad pa espns? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Så hur blir betet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ang Boston hur ar den rankad pa espns? http://scores.espn.go.com/nba/preview?gameId=290111028 "Still running simulations". Hos Wagerline har Team Experts 40-60. All-players har ca 30-70. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 hur far jag tag i resultat av matcher samt vad for odds de gav? med ot och utan?Betexplorer.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Betexplorer.com ska ta en titt nar jag far tid, ej sovit pa 30 h nu och ska ut pa golf om 4h efterfoljt av en lang sovtid, men efter det ska jag nog kunna paborja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 http://scores.espn.go.com/nba/preview?gameId=290111028"Still running simulations". Hos Wagerline har Team Experts 40-60. All-players har ca 30-70. bla, tar tillbask Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts