Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

För att vi betalar för att cyntax ska betta med våra pengar i form av 10% av vinsten. Räcker inte det :roll: ?

 

Angående nattens resultat. Segt, men det vänder :lol: !

 

Så du tjänar mindre för att andra kan tjäna lite oxå??? Har själv ej ryggat ett spel dock suttit och hejat framför streamen för vill det ska gå bra för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så du tjänar mindre för att andra kan tjäna lite oxå??? Har själv ej ryggat ett spel dock suttit och hejat framför streamen för vill det ska gå bra för andra.

 

Nej, men vi betalar för en tjänst. Det ligger väl mest i Cyntax intresse, av förklarliga skäl, att spelet sker i fonden och inte utanför men även för oss i fonden känns det ju lite skevt om alla utomstående erbjuds samma tjänst gratis, med skillnad att man får göra bettingen själv.

 

Visst är det kul när det går bra för andra? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, men vi betalar för en tjänst. Det ligger väl mest i Cyntax intresse, av förklarliga skäl, att spelet sker i fonden och inte utanför men även för oss i fonden känns det ju lite skevt om alla utomstående erbjuds samma tjänst gratis, med skillnad att man får göra bettingen själv.

 

Visst är det kul när det går bra för andra? :)

 

denna månad har man ju inte direkt tjänat på att rygga betsen... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår verkligen Cyntax om han inte vill att folk som inte är med i fonden skall rygga. Mig spelar det egentligen inger roll. Jag tycker de är skönt att nån annan gör de åt mig.

 

Men jag hade också gärna sett att betarna kom ut lite tidiagre på kvällen. Jag orkar inte vara uppe hela nätterna och det är kul att se hur nattens spel ser ut innan man somnar.

 

Att skicka ut nattens spel via mail vid 21 tiden hade varit en riktigt bra lösning tycker jag. Sen kan spelen komma upp i tråden efter eller precis innan spelstop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår verkligen Cyntax om han inte vill att folk som inte är med i fonden skall rygga. Mig spelar det egentligen inger roll. Jag tycker de är skönt att nån annan gör de åt mig.

 

Men jag hade också gärna sett att betarna kom ut lite tidiagre på kvällen. Jag orkar inte vara uppe hela nätterna och det är kul att se hur nattens spel ser ut innan man somnar.

 

Att skicka ut nattens spel via mail vid 21 tiden hade varit en riktigt bra lösning tycker jag. Sen kan spelen komma upp i tråden efter eller precis innan spelstop

 

+1 !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry sorry... fonden har spelat på NHL-matcherna som börjat nu kl 19:00.

 

69.

Florida Panthers 1,559 <- BET!

Atlanta Thrashers 2,690

 

70.

Boston Bruins 1,485 <- BET!

Carolina Hurricanes 2,860

 

Jag la in satsningarna tidigare idag, för jag misstänkte att annars kunde jag missa. Här har varit fullt upp med annat på em.

 

14.700 kr på hemmalagen!

Det kommer mera sen.

 

Sorry.

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...