Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer att bli kronor istället och alla transfers kommer att göras via bank.

 

En andel kommer att kosta 1 krona och minsta antal andelar är 500 st. Allt för att göra det enkelt...tror jag! :roll:

 

De som har andelar innestående kommer att få allt utbetalt i kronor via bank. (kan ta lite tid, så var inte så otåliga!) eller de som väljer att ha kvar sina dollars kommer att få dom omräknade till kronor. Då ingen har mindre än $100 täcker detta minst 500 andelar. (om nu inte vi backar sista halvan)

Skulle det vara så att vi backar så mycket att en nuvarande andel är värd under 500 kr behöver dessa personer inte fylla på till minsta inköpet om de vill vara kvar med endast de innestående pengarna.

Kgrgnliåt?

 

Låter väldigt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

85.

Orlando Magic 1,73

San Antonio Spurs 2,28

ESPN har 38% på Spurs = 2,63

-> Under 192. Odds 1,901. (testing)

Matchstart 1:00.

 

86.

Portland Trail Blazers 1,58

Phoenix Suns 2,63

ESPN har 45% på Suns = 2,22.

-> Over 203,5. Odds 1,893. (testing)

Matchstart 4:30.

 

87.

Atlanta Thrashers 2,450

Pittsburgh Penguins 1,645

Matchstart 1:00.

 

$700 på vardera bortalag.

 

Alla matcher streamas här: http://atdhe.net/

 

För övrigt tror jag att Boston krossar Toronto och Washington spöar skiten ur St. Louis i NHL.

Ni som orkar sitta uppe inatt rekommenderar jag att se matchen mellan Detroit Red Wings och San Jose Sharks! Den kan bli riktigt bra!!!

 

----

 

Jag har gjort en översyn av statistiken och vårt spel... vi ligger helt rätt i spelet. Vi ska inte ändra något ännu. Vi kör på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pingvinerna leder redan med 0-2! :-P

Boston har redan 2-1 också!

 

 

Förresten, såg ni att Sundin kommer att spela för Vancouver?! Rätt eller fel av han? Varför valde han Vancouver före NY Rangers?

Jag gissar han valde bort Rangers för att Rangers och Toronto spelar i samma conf. Han vill möta Toronto så sällan det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

85.

Orlando Magic 1,73

San Antonio Spurs 2,28

-> Under 192. Odds 1,901. (testing)

90-78...

 

86.

Portland Trail Blazers 1,58

Phoenix Suns 2,63

-> Over 203,5. Odds 1,893. (testing)

124-119...

 

87.

Atlanta Thrashers 2,450

Pittsburgh Penguins 1,645

3-6...

 

För övrigt tror jag att Boston krossar Toronto och Washington spöar skiten ur St. Louis i NHL.

Ni som orkar sitta uppe inatt rekommenderar jag att se matchen mellan Detroit Red Wings och San Jose Sharks! Den kan bli riktigt bra!!!

-$948,39
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, såg ni att Sundin kommer att spela för Vancouver?! Rätt eller fel av han? Varför valde han Vancouver före NY Rangers?

Jag gissar han valde bort Rangers för att Rangers och Toronto spelar i samma conf. Han vill möta Toronto så sällan det går.

 

Fel, man vill ju mycket hellre bo i New York.

 

Men å andra sidan så va de nog rätt som han gjorde, var pengarna som styrde, Rangers hade inte så mycket att sätta och Vancouver erbjöd 80 millar för ett år... Vet dock inte om det blev ett hel eller halvårs kontrakt nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel, man vill ju mycket hellre bo i New York.

 

Men å andra sidan så va de nog rätt som han gjorde, var pengarna som styrde, Rangers hade inte så mycket att sätta och Vancouver erbjöd 80 millar för ett år... Vet dock inte om det blev ett hel eller halvårs kontrakt nu?

Om det var pengarna som avgjorde tycker jag han tänkte fel. Pojken kan knappast lida av pengabrist. 10-20 miljoner kronor hit eller dit kan knappast ha någon betydelse för Sundin. Skulle han inte lätt kunna tänka sig att betala 20 miljoner kronor för att få spela med laget som vinner Stanley Cup? ... Nu verkar iofs Vancouver ha ett bra lag som kan utmana.

 

Rangers ligger 2'a i Eastern och Vancouver dela 3'a i West. Men i West finns Detroit/San Jose som kan bli svåra i en semifinal. Kanske måste Rangers slå båda för att få spela final... mot Boston?... Förvisso finns Boston, Washington, Montreal och Pittsburgh i East.

 

-------

 

Inga NBA-odds ute ännu. I NHL ser det inte ut som att fonden kommer att spela på några matcher alls. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det var pengarna som avgjorde tycker jag han tänkte fel. Pojken kan knappast lida av pengabrist. 10-20 miljoner kronor hit eller dit kan knappast ha någon betydelse för Sundin.

 

Vad jag vet så var det större skillnad än så...

 

Men sen gillar jag ett citat av min bror som löd: "Klart du tycker han borde gå till Rangers men dom är så jävla snåla dom där lirarna, oavsett om dom har 450 miljoner i plånboken och 500 på banken så vill dom ha mer..."

 

btw så va det någon Poker After Dark avsnitt där man ser Phil Ivey käka och någon kommenterar att han alltid äter där, Phil svarar då: "Ja, det är ju gratis."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har konto hos Bet24 och Expekt... här kommer ett surebet!

 

When Will Crown Princess Victoria And Daniel Westling Get Married?

a) Before 1 July 2009: 7,00 hos Bet24

b) 1 July 2009 – 31 December 2009: 4,00 hos Bet24

c) Inte under 2009: 4,75 hos Expekt

 

Max till sista dec 2009 -> Ett surebet på 65,73%

 

Men Expekt har en limit. Jag fick bara satsa 250 kr hos Expekt.

Tänkte satsa 1745 kr hos Expekt.

 

Så om ni ska satsa på detta surebet... börja med Expekt!

 

Insatsfördelningen ska vara:

a) 23,68%

b) 41,43%

c) 34,89%

 

Good Luck!

 

ps. det var inte jag som hittade surebettet. Det kommer från BraOdds.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har konto hos Bet24 och Expekt... här kommer ett surebet!

 

When Will Crown Princess Victoria And Daniel Westling Get Married?

a) Before 1 July 2009: 7,00 hos Bet24

b) 1 July 2009 – 31 December 2009: 4,00 hos Bet24

c) Inte under 2009: 4,75 hos Expekt

 

Max till sista dec 2009 -> Ett surebet på 65,73%

 

Men Expekt har en limit. Jag fick bara satsa 250 kr hos Expekt.

Tänkte satsa 1745 kr hos Expekt.

 

Så om ni ska satsa på detta surebet... börja med Expekt!

 

Insatsfördelningen ska vara:

a) 23,68%

b) 41,43%

c) 34,89%

 

Good Luck!

Hm, jag hittar inte detta på Expekt ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...