Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha enligt highstakes.nu så är det :

 

Isildur1 är $6.018.491,39+ sedan förra torsdagen. Skön start på en månad för att vara 19 år gammal.

 

Riiiiiing

 

"- Ja det är Viktor."

"Hej gubben, det är mamma. Hur känns det att ha varit hemifrån en vecka nu då?"

"Jodå, har väl gått okej, blir skönt att komma hem nu om ett par dagar."

"Ja gud ja, din far och jag saknar dig, vad har du hittat på under tiden då?"

"Njae, varit inne och skottat lite på pokern och så."

"Men ojdå, hoppas det har gått bra då!"

"Jadå har väl gått okej ändå, omkring 42 miljoner kronor+ senaste veckan."

"Jamen hur mycket har du förlorat då?"

KLICK

 

Lite sen FYP men måste bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Sen lämnade han alla borden,.. Aldrig sett han göra så förut faktiskt, lite sick..

 

Mkt sjuk value bet på river, då det är c,c på turn( finns liksom inget att förlora på att checka river, zig kan knappast han ngt, och värde beten om det nu var det är ju tunnare än Twiggy. Börjar ju te sig halvskumt el så är killen ett geni över genier. Syftar givetvis på handen som fick zig att kasta in handuken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt sjuk value bet på river, då det är c,c på turn( finns liksom inget att förlora på att checka river, zig kan knappast han ngt, och värde beten om det nu var det är ju tunnare än Twiggy. Börjar ju te sig halvskumt el så är killen ett geni över genier. Syftar givetvis på handen som fick zig att kasta in handuken.

 

HH plz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker $300/$600 Pot Limit Omaha Hi $100 Ante - 2 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

 

Isildur1 (BB): $222699.00

Ziigmund (BTN/SB): $308376.50

 

Pre Flop: ($1100.00)

Ziigmund raises to $2000, Isildur1 raises to $6200, Ziigmund calls $4200

 

Flop: ($12600.00) A 5 Q (2 players)

Isildur1 bets $7800, Ziigmund calls $7800

 

Turn: ($28200.00) 5 (2 players)

Isildur1 requests TIME, Isildur1 checks, Ziigmund checks

 

River: ($28200.00) 2 (2 players)

Isildur1 bets $13800, Ziigmund calls $13800

 

Final Pot: $55800.00

Isildur1 shows A J T 8 (two pair, Aces and Fives)

Isildur1 wins $55799.50

(Rake: $0.50)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag vill verkligen att killen ska visa sig. Jag vill att vi svenskar ska ha ett ansikte som hela pokervärlden känner till. Danskarna har Eastgate och Hansen, finnarna har Ziigmund och PA men vi saknar fortfarande ett riktigt världskänt ansikte i Pokern. Om du läser detta Isildur, vore sjukt kul om du kom ut! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sjukt är det egentligen att man kan köra över alla de största och mest framgångsrika spelarna i alla spel helt plötsligen? Hur kan det vara möjligt att ha edge mot typ alla spelare i alla spel? Det är väll bara Brian Townsend som inte torskat mot han senaste dagarna....

 

Sen det faktum att Isildur typ aldrig gör en förlorande river syn är också lite sjukt.

 

Måste ju säga att tanken slagit mig om han är världens bästa poker spelare eller världens bästa hacker;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om han fuskar är han världens dummaste fuskare. Hur mycket uppmärksamhet och spekulationer skulle du vilja ha om du vore en hacker? Jag hade iaf velat ligga jävligt lågt.

Men jag håller med om att det är helt sinnessjukt att han typ aldrig synar rivern med en förlorande hand. Borde inte vara möjligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om han fuskar är han världens dummaste fuskare. Hur mycket uppmärksamhet och spekulationer skulle du vilja ha om du vore en hacker? Jag hade iaf velat ligga jävligt lågt.

Men jag håller med om att det är helt sinnessjukt att han typ aldrig synar rivern med en förlorande hand. Borde inte vara möjligt...

 

Om vi nu ska anta att han kan fuska vore inte detta ett orimligt scenario:

Han hackar systemet 2007.

Tjänar en 10-20 mill $ under 2 år.

Nu när han ändå är ekonomiskt oberoende vill han visa pokervärlden att vi inte är så säkra som vi tror. Därför spelar han på högsta nivån för att bli så känd som möjligt för att sedan kunna släppa bomben. Detta blir inte bara smånyheter som Ultimatebet utan kanske till och med kommer på en framsida hos någon stor tidning...

 

Så man kan inte anta att det inte är fusk bara för att man själv inte skulle sätta sig på de högsta borden. Jag säger absolut inte att det är fusk på något sätt men man kan inte avfärda det med de argument som hittils givits, d.v.s att ingen är så dum att de fuskar på högsta nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul om det skulle komma fram att han ser folks hålkort på vilken klient han än vill.. Det är typ som att vara ekonomiskt oberoende resten av livet. Oändligt med pengar. ;) Det är ju fullt möjligt med rätt kunskaper..

 

Som jag fråga innan, ingen som kan kortfatta hur det hela började?

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul om det skulle komma fram att han ser folks hålkort på vilken klient han än vill.. Det är typ som att vara ekonomiskt oberoende resten av livet. Oändligt med pengar. ;) Det är ju fullt möjligt med rätt kunskaper..

 

Som jag fråga innan, ingen som kan kortfatta hur det hela började?

 

/Fordie

 

Det borde inte vara möjligt. För skulle det vara det, så skulle poker branshen gå under. Det vet dem, därför borde det inte gå att hacka systemen. Men vem vet....

 

Inget vet ju hur det börja eftersom ingen med säkerhet vet vem Isildur är. Men på Fulltilt började det i slutet av Oktober med att han torska en miljon$. Sen han torska den miljonen så vände allt och han har krossat motståndet i november...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul om det skulle komma fram att han ser folks hålkort på vilken klient han än vill.. Det är typ som att vara ekonomiskt oberoende resten av livet. Oändligt med pengar. ;) Det är ju fullt möjligt med rätt kunskaper..

 

Som jag fråga innan, ingen som kan kortfatta hur det hela började?

 

/Fordie

 

FTP har väl ändå ganska bra övervakning och borde upptäcka om någon fuskar på nosebleed? Och man riskerar ju sitt liv om man blåser folk på så mycke pengar också, så resten av sitt liv kanske ändå är en ganska kort tid.... kanske värt det iof! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTP har väl ändå ganska bra övervakning och borde upptäcka om någon fuskar på nosebleed? Och man riskerar ju sitt liv om man blåser folk på så mycke pengar också, så resten av sitt liv kanske ändå är en ganska kort tid.... kanske värt det iof! :-D

 

under ett halvår var över hälften av alla händer på FLT 30/60+ på FTP spelade av diverse bottar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...