Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

Det håller jag med om, men jag menar att bromspedalen inte finns där (precis som den inte finns på Durrr mfl. Nu kan ju inte jag vinna 10 mille dollar (om man inte klonkar WSOP) men om jag skulle vinna så mycket så skulle jag pensionera mig (som 19-åring dessutom) och inte gasa vidare tills det förr eller senare krashar.

 

Man behöver bara en viss mängd pengar, allt annat är bara överflöd.

han kanske spelar för att det är kul?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det håller jag med om, men jag menar att bromspedalen inte finns där (precis som den inte finns på Durrr mfl. Nu kan ju inte jag vinna 10 mille dollar (om man inte klonkar WSOP) men om jag skulle vinna så mycket så skulle jag pensionera mig (som 19-åring dessutom) och inte gasa vidare tills det förr eller senare krashar.

 

Man behöver bara en viss mängd pengar, allt annat är bara överflöd.

 

Vad jag vet så är det inte speciellt vanligt att nosebleedspelarna är speciellt öppna om hur de investerar utanför pokern. Tror ändå att spelarna handlar efter vad de tror att är mest +livsev för dom och ibland kanske de överskattar sig själva och/eller höjningen i livsev av att ha mer pengar efter t.ex. $3m.

 

Man skulle ju kunna tänka sig att det mycket lättare händer för yngre personer eftersom det iaf enligt min teori till största del beror på att man inte känner sig själv tillräckligt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är kanske de höga nivåerna som han tycker att är roligt?

Folk verkar tro att det finns ett "rätt" sätt att hantera pengar som skulle vara lika för alla. Alla personers värderingar är inte lika.

 

Jag ifrågasätter inte hans eller andras sätt att hantera pengar. Jag bryr mig faktiskt inte speciellt mycket om han skulle förlora allt imorn eller tvärtom. Det jag menade är bara att insatserna borde vara av sekundärt värde om nu det är själva spelet som är primärt.

 

I vilket fall som helst tycker jag det ska bli spännande att se hur spelen fortskrider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ifrågasätter inte hans eller andras sätt att hantera pengar. Jag bryr mig faktiskt inte speciellt mycket om han skulle förlora allt imorn eller tvärtom. Det jag menade är bara att insatserna borde vara av sekundärt värde om nu det är själva spelet som är primärt.

 

I vilket fall som helst tycker jag det ska bli spännande att se hur spelen fortskrider.

 

Tror du det är samma spelupplevelse att lira NL1 HU 4 bord och NL100000 4 bord HU mot durrr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha enligt highstakes.nu så är det :

 

Isildur1 är $6.018.491,39+ sedan förra torsdagen. Skön start på en månad för att vara 19 år gammal.

 

Riiiiiing

 

"- Ja det är Viktor."

"Hej gubben, det är mamma. Hur känns det att ha varit hemifrån en vecka nu då?"

"Jodå, har väl gått okej, blir skönt att komma hem nu om ett par dagar."

"Ja gud ja, din far och jag saknar dig, vad har du hittat på under tiden då?"

"Njae, varit inne och skottat lite på pokern och så."

"Men ojdå, hoppas det har gått bra då!"

"Jadå har väl gått okej ändå, omkring 42 miljoner kronor+ senaste veckan."

"Va?"

KLICK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...