Cyntax Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Haha Isildur1 durr :Ty: Flop: ...och dom är all-in. $285k i den potten. Turn: River: ... *KLONK* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Haha Isildur1 durr :Ty: Flop: ...och dom är all-in. $285k i den potten. Turn: River: ... *KLONK* Ziggy klonkar mot isildur som i sin tur tar ut sin "tur" på durrrr, damn han måste vara runt 2 miljoner dollar minus på de 30 senaste timmarna.. Edit: samtidigt som jag skriver det tar isildur en 400k pott. Floppar stege mot durrrrs kungar o degen åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Är det paus nu? Ni får ju fortsätta underhålla oss arbetsslavar som inte kan sitta och kolla poker på jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Är det paus nu? Ni får ju fortsätta underhålla oss arbetsslavar som inte kan sitta och kolla poker på jobbet Nej, inte paus. Svensken vann ny 191k-pott. Q2 vs T7hj. K26 flopp med två hjärter. Durrr checkraisar flopp och degar turn som är en blank nia och Isildur synar med sin tvåa och får dam på river och står fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 god morgon. durrr verkar inte må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Kör dom fortfarande? (har inte tillgång till FTP nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Kör dom fortfarande? (har inte tillgång till FTP nu)Ja dom kör. Fyra bord just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 2.5M fattigare durrr alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Han har tagit igen lite nu, runt 300k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Durrr fyller inte på längre.. edit, nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Tackar heltok, fortsätt posta händer och grafer. Arbetstiden går mycket fortare om man kan drömma sig bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Dom har väl snart kört i 12h? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kaobell Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Stämmer det att Isildur1 just nu har världens längsta penis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Det känns som om Durrr har knappat in lite nu. Någon med graf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Isildur1 vann nyss en pot på 319k med A-hög stege mot durrrs K-hög stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Oj, durr verkar vara en förlorande spelare. Eller vänta... de har spelat 2dagar. Jag måste dock hålla med om att det är fränare att se dessa svings då det är mycket $$ inblandat. Heja Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Helt sjukt att de fortfarande spelar. Sorry att jag inte orkar läsa igenom hela tråden men vet man vem Isildur är än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Helt sjukt att de fortfarande spelar. Sorry att jag inte orkar läsa igenom hela tråden men vet man vem Isildur är än? Japp, det är självaste Dan Glimme. Isildur1 har allt lite stålar totalt vid borden nu. Över 1,5M dollar.. Helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 tack för grafen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Helt sjukt att de fortfarande spelar. Sorry att jag inte orkar läsa igenom hela tråden men vet man vem Isildur är än? Det har inte kommit fram än vad jag förstått. Någon mer än jag som tycker det börjar bli tröttsamt med sarkastiska och intetsägande svar när folk frågar om någon spelares identitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Eller så kan man göra en enkel sökning och se att ingen vet vem spelaren är. Det tar inte lång tid. Jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Eller så kan man göra en enkel sökning och se att ingen vet vem spelaren är. Det tar inte lång tid. Jag lovar. Jag vet, men jag vaknade precis. Det var därför jag ursäktade mig när jag frågade också. Tycker det är jävligt skumt med dessa svenskar som dyker upp från ingenstans, lirar de allra högsta nivåerna direkt och verkar ha en helt sjuk bankroll och spelar dessutom på allra högsta nivå. Det borde verkligen inte finnas många svenskar som passar in på denna profil. Någon annan som mistänker att Martonas och Isildur är samma person? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Jag vet, men jag vaknade precis. Det var därför jag ursäktade mig när jag frågade också.Tycker det är jävligt skumt med dessa svenskar som dyker upp från ingenstans, lirar de allra högsta nivåerna direkt och verkar ha en helt sjuk bankroll och spelar dessutom på allra högsta nivå. Det borde verkligen inte finnas många svenskar som passar in på denna profil. Någon annan som mistänker att Martonas och Isildur är samma person? Martonas eller NEBUCHAD tror många. Andra teorier jag hört är att det är någon dansk som flyttat över pga lagarna i danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Isildur1: why u allways r-r the jacks flopp lol Isildur1: i use to do same thing Skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Det verkar som om Durrr har hela sin FTP-rulle vid borden nu. Han köper inte in längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts