Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad jag har minne av när blom90 spelade på Svenska spel att han inte hade någon som helst kunskap av omaha, han satt på ett 2550-bord och försökte lära sig, donerade i princip. Men vem vet, han kanske är så duktig nu att han kan spela nl100k

 

Såg han på 50/100 omaha och 100/200 omaha senare, Dock verkade han inte vara nått geni..

 

Dom spelar väl mest NLHE HU iofs

 

Har durr gått ut med vad han kör med för stoploss?

 

nope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad jag har minne av när blom90 spelade på Svenska spel att han inte hade någon som helst kunskap av omaha, han satt på ett 2550-bord och försökte lära sig, donerade i princip. Men vem vet, han kanske är så duktig nu att han kan spela nl100k

 

............

 

Tarju typ 2dar att lära sig grunderna och en månad att bli bra.

 

Tänk lite själv liksom, ingen föds med skillzzzzzzzen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sajten missar rätt många händer. Enligt HSDB var han väl totalt på FTP upp 6-7M sedan 20070101 fram till för någon vecka sedan. Och det är typ bara NLHE på pokertableratings. Omaha introducerades för ett par veckor sedan. Övriga spelformer är inte med. Och för Durrr blir det lite skevt då i och med att han är avsevärt bättre i NLHE än övriga.

Antar att han har dragit in en hel del live dessutom.

 

Mjo du har nog rätt. Antog att dom trackade händerna på dessa nivåerna lite noggrannare men så kanske fallet inte är.

Omaha biten tänkte jag inte alls på.

 

Men hur som hellst tror jag att durr är långt ifrån gul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Assåååååååå??????????? Isildur måste ju ha tagit nå preparat.. hur fan kan han sitta så fokuserad så länge och äga upp durrr så hårt annars

 

skillnaden nu mot när martonas spelade är ju att han verkligen slaktar durrr. Martonas sprang ju även bra när han spelade. Durrr spelar ju check-call spel nu. Inte ett move i sikte från hans sida.

 

ja fy fan, men efter att FI gör soulread efter soulread på dig och du är back $3M eller vad han nu är back så hade jag inte heller vågat göra nå annat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isildur1 sa nyss att han vägrar spela färre än 6 bord samtidigt. Några teorier angående detta? Kan det vara så att det sitter fler än en person bakom skärmen hos Isildur1, två hjärnor är bättre än en?

 

Bara spekulerar.....

 

Har också tänkt på nått sånt.. Fast å andra sidan så känns det inte som det rent spontant.. Asså wow.. Nästan så man väntar på en "full-tilt-skanda á la UB"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isildur1 sa nyss att han vägrar spela färre än 6 bord samtidigt. Några teorier angående detta? Kan det vara så att det sitter fler än en person bakom skärmen hos Isildur1, två hjärnor är bättre än en?

 

Bara spekulerar.....

 

Förmodligen är han bara djävligt trött och pallar bara fortsätta om han får mycket action.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...