Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha

 

Isildur1 :9y::7y:

durr :Ty: :Ty:

 

Flop: :9y::8y::6y:

...och dom är all-in. $285k i den potten.

Turn: :Xy:

River: :9y: ... *KLONK* :mrgreen:

 

Ziggy klonkar mot isildur som i sin tur tar ut sin "tur" på durrrr, damn han måste vara runt 2 miljoner dollar minus på de 30 senaste timmarna..

 

Edit: samtidigt som jag skriver det tar isildur en 400k pott. Floppar stege mot durrrrs kungar o degen åker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det paus nu? Ni får ju fortsätta underhålla oss arbetsslavar som inte kan sitta och kolla poker på jobbet :)

 

Nej, inte paus. Svensken vann ny 191k-pott. Q2 vs T7hj. K26 flopp med två hjärter. Durrr checkraisar flopp och degar turn som är en blank nia och Isildur synar med sin tvåa och får dam på river och står fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt att de fortfarande spelar. Sorry att jag inte orkar läsa igenom hela tråden men vet man vem Isildur är än?

 

Det har inte kommit fram än vad jag förstått.

 

Någon mer än jag som tycker det börjar bli tröttsamt med sarkastiska och intetsägande svar när folk frågar om någon spelares identitet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så kan man göra en enkel sökning och se att ingen vet vem spelaren är. Det tar inte lång tid. Jag lovar.

 

Jag vet, men jag vaknade precis. Det var därför jag ursäktade mig när jag frågade också.

Tycker det är jävligt skumt med dessa svenskar som dyker upp från ingenstans, lirar de allra högsta nivåerna direkt och verkar ha en helt sjuk bankroll och spelar dessutom på allra högsta nivå. Det borde verkligen inte finnas många svenskar som passar in på denna profil. Någon annan som mistänker att Martonas och Isildur är samma person?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet, men jag vaknade precis. Det var därför jag ursäktade mig när jag frågade också.

Tycker det är jävligt skumt med dessa svenskar som dyker upp från ingenstans, lirar de allra högsta nivåerna direkt och verkar ha en helt sjuk bankroll och spelar dessutom på allra högsta nivå. Det borde verkligen inte finnas många svenskar som passar in på denna profil. Någon annan som mistänker att Martonas och Isildur är samma person?

 

 

Martonas eller NEBUCHAD tror många. Andra teorier jag hört är att det är någon dansk som flyttat över pga lagarna i danmark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...