cmos Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Hur mycket ligger han +/- idag? Han loosa $2 700 000 tidigare idag på ett 6mannabord, men han tog väl $500 000+ nyss av durrr hu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 http://www.highstakesdb.com/1231-durrrr-wins-2-million-in-the-largest-nlhe-sessions-this-year.aspx durrrr finally left after he told martonas that he had been playing for almost 24 hours straight and needed some sleep. His total profit today is +$1,3 million. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sjuk action atm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Han har plockat en del i hu plo mot Ivey nu. Minst 300k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 100k till, heja sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superted016 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Blom90 obv. Han krossar Ivey HU aws. 500K upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Men seriöst han har spelat i snart 20 timmar i sträck. Känns som det omöjligen kan vara bara 1 person bakom det nicket. Jag menar vilken hjärna klarar av 20 timmar, 4-6 bord (mestadels hu till på köpet!) nonstop mot världens bästa highstakesspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Cassano kände honom visst, han sade att han är en sådan som inte slutar spela förrän han antingen bustat kontot eller är even. Kan bli en lång session det här... Om detta stämmer så är det blom90 som huserar tror jag iaf även om ajg ej tror han har så mkt deg men han har ju de tänket "even eller bust" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Men seriöst han har spelat i snart 20 timmar i sträck. Känns som det omöjligen kan vara bara 1 person bakom det nicket. Jag menar vilken hjärna klarar av 20 timmar, 4-6 bord (mestadels hu till på köpet!) nonstop mot världens bästa highstakesspelare. blom90 har gjort det antal gånger. Mer och mer tyder på att det är han. Men vem vet jag kanske bara blir missledd. 4-6 bord Långa pass i massor timmar i sträck Even eller bust Lira highstakes osv osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Men seriöst han har spelat i snart 20 timmar i sträck. Känns som det omöjligen kan vara bara 1 person bakom det nicket. Jag menar vilken hjärna klarar av 20 timmar, 4-6 bord (mestadels hu till på köpet!) nonstop mot världens bästa highstakesspelare. Ligger över 1,1miljon$ back enligt PTR, men då trackas inte omaha iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 blom90 har gjort det antal gånger. Mer och mer tyder på att det är han. Men vem vet jag kanske bara blir missledd. 4-6 bord Långa pass i massor timmar i sträck Even eller bust Lira highstakes osv osv.. Inte Blom90.. Men nån annan som har stort B i sitt nickname.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Inte Blom90.. Men nån annan som har stort B i sitt nickname.. Vet du eller tror du att du vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 suck orkar inte spekulera men jag vill helst att det är blom90 Dock tror jag aldrig han har tillräckligt med deg som krävs för det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candide Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 "martonas" låter som en sammanslagning av namnen Martin och Jonas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Punkrock_kid bekräftade nyss att det tydligen är Fuat Can. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 "martonas" låter som en sammanslagning av namnen Martin och Jonas.... Kan även vara Markus och en felstavad Tomas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 "martonas" låter som en sammanslagning av namnen Martin och Jonas.... jasså!? :-o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cmos Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nu gav han upp för i natt iaf. "martonas: need a little break probaly sleep if not i come back" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torben__ Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Punkrock_kid bekräftade nyss att det tydligen är Fuat Can. Hjort bekräftade just för mig att det är Johnny Lodden som blivit svensk medborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nån som vet ungefär hur mkt + eller - han är på hela sessionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nån som vet ungefär hur mkt + eller - han är på hela sessionen? Hela sessionen vet jag inte. Ungefär 100k plus på senaste timmen på NL-borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Durrrr bekräftade just att Martonas var David Ulliot.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Durrrr bekräftade just att Martonas var David Ulliot.. lol Vart? Eller var det ett skämt, vet inte vem ulliot är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Vart? Eller var det ett skämt, vet inte vem ulliot är Devilfish, skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 http://www.highstakesdb.com/1232-martonas-wins-490k-in-plo-hu-against-ivey-total-deficit-down-to-859k.aspx Martonas probably had the biggest swing in online poker history. He went from beeing stuck close to -$2,5 million to a total deficit at "only" -$859k. He made his comback possible after some huge PLO games both against durrrr and a very good match against Ivey. He was up a total amount of +$1,47 million on the PLO games and down -$2,33 on NLHE. Everything in just one day of action, but, pretty much 20 hours of non-stop action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts