Gå till innehåll

Kroonan bonushorar! Äger SNGs och klonkar MTTs :D


KungKroon

Recommended Posts

Orkade inte upp till turren, men denna förvånansvärt produktiva dagen har bestått av rep med bandet, uttag av euro, en tripp till IF METAL (usch), fika med Karlsson, inhandling av gifflar, objektiv bedömning av "Amerikas next top modell" och 3 SNG-pass.

Bra spel i de två första passen. I det tredje (som avslutades nyss) var det sämre spel med oförtjänt tur. Gick jämt upp och kanske lite plus på det.

Totalt för dagen blev det ca $150 plus. 8-)

 

BR: $2577

 

Hjälpte en polare regga sig på Party också, och lyckas han lira ihop tillräckligt med partypoints så blir det $100 bonus för mig (tell-a-friend-bonus)

 

Har lite problem att komma in i kassan på Party Poker me... hoppas de fixar sig av sig självt, för jag orkar inte hålla på å ringa suporten och sån skit... Jag är bara en lat jävla hårdrockare... Vad förväntar sig världen egentligen??? :evil: :evil:

 

Drar som sagt till Berlin på morgonen imån, så ingen aktivitet här eller på PP på 2 dagar.

 

Hare gött (å kanin)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Hare gött (å kanin)" hehehehe. touché kroon...touché.

 

funderar själv på senare dagar att börja skänka pengar till bättre pokerspelare än mig världen runt, isf säger jag till så du kan få friend-bonusen!

 

Det tackar vi för! Räknar dock inte med några pengar, då du antagligen kommer att gula innan du har spelat ihop 00 partypoints :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berlin var skoj som fan!!! Snackade med både Finntrolls och Equilibriums sångare! Bjöd även den sistnämnde på snus 8-)

 

Var skitsugen på lir idag och började kasst med ca $70 back över 10 SNGs. Drog sedan iväg till serbiska föreningen för att lira 5/5 CG. Plussade typ 250 SEK, vilket är fruktansvärt dåligt med tanke på motståndet.

Kom sedan hem för ännu mer nätgrind och allt sket sig. Spelade okej, men hade rätt mycket otur. Så går det ibland... Variansen är min största fiende :rolleyes: :rolleyes:

Totalt blev det ca $200 back.

Nu blir det Fresh Prince och sedan grindar vi sömn i ca 9 timmar.

Väckning runt kl 18:00 för pizza på Ole Dole! :-D :-D

 

Stay Black!

 

EDIT: BR: $2373

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindstuga med fyra polare sen kl 21:00.

Ligger plus/minus efter typ 30 SNGs plus nån turre. Jag får vara fruktansvärt nöjd med det resultatet efter mitt kassa spel. Det har känts som att jag har haft rätt mycket otur, men det är nog all in my head... Kan omöjligt ha undvikit back med sånt kasst spel plus otur...

Har två MTTs kvar att spela, och vi får se om jag orkar fler SNGs. Det är tveksamt...

BR-update kommer precis innan däckning! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får 10-4s på BB i en $11 speed MTT med en dryg avg-stack. 17 pers kvar. 16 ITM. Chippen synar från mittenpos och jag checkar. Floppar färg. Vi hamnar all in och han visar J3s för högre färg.

 

röv.

 

Bustade en $22 MTT också, men dagen slutar ändock med gröna siffror... :shock: :shock:

 

BR: $2411

 

EDIT: Slog sönder musen med, så om man räknar med inköp av nytt pekdon så hamnar vi nog på back för dagen iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

STORKLONK!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

$2000 färska in på kontot efter en $33-turre med 469 pers!! Den första icke-speedturren jag spelar på hur länge som helst.

 

När vi var 3 pers kvar så var jag monsterchip. Hade ca 1M vs 350k vs 200k. Då dubblar jag upp båda de andra back to back. Båda all in pre. K10 vs J10 och A5 vs K7. Hade inte Party Poker varit horor så hade jag varit stolt ägare av ca $3400...

 

Men men, vi gjorde iaf en deal. Markerna var typ:

Hora 1: 50%

Hora 2: 25%

Hero: 25%

 

Jag snackade till mig en bra deal som innebar:

Hora 1: $2650

Hora 2: $2000

Hero: $2000

 

Nu är jag skitglad och tänker knappt på att det kunde blivit ännu bättre :mrgreen: :mrgreen:

 

Jag kommer ta ut ca $700 för inköp av monsterskärm, men just nu ser rullen ut som förljer:

 

BR: $4393

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till klonken broder :-D...

 

Var du iväg på "föreningen" och letade game när vi hade pratat?

o isf, hur gick det?

 

 

Vad blir det för skärm förresten?

 

Visst fan!! Glömde ju ringa dig!! sry :oops:

Jodå de var fiskigt som fan. Jag spelade rätt kasst och slutade typ 250kr plus. De lirade med bara en blind på 5kr och dealade åt "fel" håll... Kändes skitkonstigt ^^

 

Det blir en 24tums-skärm. Vettifan vad den heter, men det är en likadan som Micha har iaf. Testade lira med den i förrgår och det var himmelrike :lol:

Tror den kostade runt 4000 nu, så plockar ut $700 och bjuder mig själv på ett gymkort också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst fan!! Glömde ju ringa dig!! sry :oops:

Jodå de var fiskigt som fan. Jag spelade rätt kasst och slutade typ 250kr plus. De lirade med bara en blind på 5kr och dealade åt "fel" håll... Kändes skitkonstigt ^^

 

Det blir en 24tums-skärm. Vettifan vad den heter, men det är en likadan som Micha har iaf. Testade lira med den i förrgår och det var himmelrike :lol:

Tror den kostade runt 4000 nu, så plockar ut $700 och bjuder mig själv på ett gymkort också :mrgreen:

 

 

 

 

niice,

då hakar jag på nästa gång :-D

 

soft.

jag handlade mig en 24" samsung för ett tag sen, fett nöjd :mrgreen:

 

off på msn btw... ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

niice,

då hakar jag på nästa gång :-D

 

soft.

jag handlade mig en 24" samsung för ett tag sen, fett nöjd :mrgreen:

 

off på msn btw... ?

 

Gött, kanske nästa fredag?

 

Vad fick du ge för skärmen? Kanske borde se mig om efter andra alternativ för att eventuellt spara nån hundralapp :D

 

Jag bojkottar mer eller mindre msn... Vet inte varför :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, kanske nästa fredag?

 

Vad fick du ge för skärmen? Kanske borde se mig om efter andra alternativ för att eventuellt spara nån hundralapp :D

 

Jag bojkottar mer eller mindre msn... Vet inte varför :mrgreen: :mrgreen:

 

göttans

 

min skärm: http://www.pricerunner.se/pl/25-1061024/Bildskaermar/Samsung-2493HM-Black-priser

 

låg på ca 4 jämnt när jag köpte den men jag fick den lite billigare då dom krånlade litegrann

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har plockat ut $800 för skärmköp samt förfriskningsinhandlande (japp its a word!)

En SNG-session där jag blev brutalt våldtagen av Ax vs PP ca 327 gånger slutade med miniback.

Slaskade nyss 4 FL$25 SH-bord och plussade hela $6!

Be that as it may, så ligger iaf på följande efter uttag och miniback:

 

BR: $3540

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.

 

Jag älskar mig själv pga detta svaret! :mrgreen:

 

Endast fyra timmars sömn inatt. Micha drömde mardrömmar kl 03:30 och kom över för att sova här. Han skulle iväg till sjukhuset kl 12 för ögonkontroll (handboll) och jag (superhjältevännen) skulle självklart följa med som moraliskt stöd. Det hade ingenting att göra med att jag var sugen på McDonaldsmat!

 

Lyckades sedan klämma handen i bilrutan och fick skrika ca 10 sekunder innan föraren (som pga mordhot förblir anonym) hittade "nerknappen"! :evil: :evil:

I min extrema smärta lyckades jag även stampa sönder all Donkmat på bilgolvet :cry: :cry: :cry:

 

Drog iväg och jammade/repade med ett nytt miniprojekt/hobbyflum bestående av min fader på trummor (han är trumlärare till yrket) och en trevlig och duktig pajk aka Mikael på bas/sång.

Oldschool hårdrock får man väl kalla stilen och det lät faktiskt förvånansvärt bra idag. Stormhold (som är mitt "riktiga" band) lirar lite "nyare" metal. Kul att få en kontrast där: Stormhold - Snabbt och energiskt. Hobbyflum - Tungt och gungigt! 8-)

 

 

Jag tror jag ska börja posta lite HHs i dagboken...

 

Inget lir idag, då sängen vill ha mig hårt och skoningslöst! :roll::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerdag - röv.

Dag i övrigt - inte röv.

 

Skärmen har kommit och allt funkar som det ska! Fruktansvärt skönt att kunna lira 6 bord utan problem :mrgreen:

 

Pokern gick dock skit. ca $200 back över 20 SNGs. Extremt dåligt resultat... Bra spel första halvan, men efter ett antal våldtäkter så kom tilten och hälsade på. Utan den hade jag iaf kunnat halvera backet, så jag får skylla mig själv...

 

Grindstuga i minst en vecka hos Slash med start på lördag kväll/natt. Då ska vi reparera och utöka rullen :roll:8-)

 

BR: $3379

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Lanaton (grindstugan) 2008 är nu över!!

 

Evenemanget innefattade bland annat:

 

Ett enormt antal Billys pizzor / Gorbys piroger.

 

Förvånansvärt lite poker.

 

En "badbeatkalender" (En chockladkalender där en chocklad fick ätas efter en bad beat)

 

Absurt mycket Wii-grind.

 

En fest.

 

En säsong av Boston Tea Party.

 

Världsrekord i fisar av Joel.

 

Sjuka CS-haxx.

 

Gitarr-abstinens.

 

Ett hål i mina kalsonger.

 

Personliga bedrifter:

 

ca $150 och 700 SEK plus.

 

Flest ätna badbeatchocklader.

 

Sov antagligen vid minst tillfällen men ändock flest timmar.

 

Ägde sönder både CS och Wii.

 

BR: $3471

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...