Supertequila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Galfond o Durrr är strået vassar IMO. Citera
SoderKrippa Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Fäääärdig! Torka plz... /SK Citera
bananuz Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 [x] Cumingham [x] drar dålig ordvits Citera
owster Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Då kan man alltså även i framtiden stacka av med KK vs AA pre med gott samvete. Gud gör ju det i Poker After Darks cashgame, minns inte stackdjup. Citera
MacDaddy Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Då kan man alltså även i framtiden stacka av med KK vs AA pre med gott samvete. Gud gör ju det i Poker After Darks cashgame, minns inte stackdjup. usch då överspela han dussinhanden KK? Citera
Supertequila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Bara tomtar går all in pre med KK. Själv har jag foldat det många gånger lönsamt. Fi sa efteråt att han hade AA. Citera
SoderKrippa Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Bara tomtar går all in pre med KK. Själv har jag foldat det många gånger lönsamt. Fi sa efteråt att han hade AA. Meh, det e ju DU som är gud! /SK Citera
Supertequila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Meh, det e ju DU som är gud! /SK But i know, also, i know, hidden brag: I know. Citera
Jennez Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Brag: Jag slog ut Cunningham på min väg mot fullständig seger i FullTilts söndagsturnering för ett par år sedan. Förutom mitt saftiga förstapris fick jag också en tröja med texten "I knocked out a pro" och en bild på en åsna. Jag vet fortfarande inte om det är jag eller han som är donkeyn. Citera
Supertequila Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Jag vet fortfarande inte om det är jag eller han som är donkeyn. Det är du. Citera
Ferna Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Jag håller med, men han är ändå creapy Citera
Rebonius Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Han är duktig, men inte så duktig så att han skulle vara runt top 3 på NLT eller PLO i världen. Tror han är starkast i stora liveturneringar mot dåligt motstånd. Citera
pablosebbe Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Han är duktig, men inte så duktig så att han skulle vara runt top 3 på NLT eller PLO i världen.Tror han är starkast i stora liveturneringar mot dåligt motstånd. Man får ju anta att tråden handlar om liveturneringar och ingenting annat. Citera
Rebonius Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Man får ju anta att tråden handlar om liveturneringar och ingenting annat. Snälla, förklara varför! Citera
pablosebbe Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Snälla, förklara varför! För att han är en turneringsspelare? För att han inte lirar dom högsta stakesen på nätet? kan vara det men vad vet jag. Citera
ulaf Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Han är duktig, men inte så duktig så att han skulle vara runt top 3 på NLT eller PLO i världen.Tror han är starkast i stora liveturneringar mot dåligt motstånd. Varför tror du det? Citera
Rebonius Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Varför tror du det? För att han är en turneringsspelare? För att han inte lirar dom högsta stakesen på nätet? kan vara det men vad vet jag. För att jag har spelat mot honom i de högsta PLO 6-max gamesen som finns online ($200-$400 deepstacked PLO) EDIT: Kan tillägga att hans "soulreads" inte är värda så mycket mot bra spelare eftersom deras ranges är hyffsat välbalanserade till skillnad från de flesta nybörjares. Citera
speltorsk_LOL Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 För att jag har spelat mot honom i de högsta PLO 6-max gamesen som finns online ($200-$400 deepstacked PLO) Spelat och spelat? Miniinköp, vänta nötter och donka in lixom =) Citera
Rebonius Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Spelat och spelat? Miniinköp, vänta nötter och donka in lixom =) OT: Miniinköp där är 50bb. Du får gärna göra det bättre själv. Citera
speltorsk_LOL Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 OT:Miniinköp där är 50bb. Du får gärna göra det bättre själv. Det är nu jag ska påpeka att jag hade slagit nivån om jag hade haft rule, sen slänga in nån konstig H/H från noosebleed där bägge 2 får in degen med 2 usla händer, men jag nöjer mig med att säga att nej! Jag är för fattig/dålig för att rns komma på tanken. Sen tycker jag att du ska coola ner dig ett par hg, och lär dig urskolja ironi . Är du vinnare i dem spelen? Graf samt lite stats vore väldigt skoj att se. Mvh Citera
easylife Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
Jennez Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Det är du. Troligen, men alla mina stats visar på att jag har en sjuk edge mot honom. Har fan aldrig torskat en hand mot fisken. Har inte ens dragit ut honom, har alltid fått in degen som favorit. Nu har jag visserligen bara spelat en hand mot honom (och då donkade jag ut honom) så urvalet kanske är i tunnaste laget men allt måste ju börja någonstans... Citera
Supertequila Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Det är du. bla bla bla förklaring förklaring förklaring Och du saknar insikt om när någon driver med dig Citera
Recommended Posts