Gå till innehåll

The Well - Puni


Elitloppet

Recommended Posts

Bästa lättsminkade maskeradutklädnad med startbokstav P? (ex.v. en av de bättre på J skulle imo vara Jokern) Porrstjärna? Pöbel? Politiker?

 

Vilken yrkesroll i samhället är mest överskattad? Kassörskor på ICA osv borde vi kunna vara utan inom en relativt snar framtid, men samtidigt vet jag inte om de är överskattade för det. Arbetsförmedlare i dagens konjunktur kanske?:)

 

Hur planerar du i ett längre tidsplan? Knappt alls om jag ska vara ärlig. Kan ha lite visioner om saker jag vill uppnå, och även kanske fundera lite på vad som kan hända, eller rentav är troligt att kommer att hända i framtiden. Men jag planerar egentligen inte längre än ett par veckor framöver känns det som.

 

Vem på pokerforum hade du helst velat raila under 10 timmar, gratis?Nebbis helt klart. Såg btw att jag ett par sidor tillbaka svarade att jag helst av alla i hela världen skulle bli coachad av Galfond.... Herrejisses vad jag tar det tillbaka det. Nebbis är nog den jag helst skulle vilja bli coachad av faktiskt.

 

Hade du hellre railat Isuldur1 än denna person? Tror inte det tbh.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fint att denna well kom tillbaka, förra gången visste jag knappt vem du var, tror fan jag kommer ihåg att jag tänkte det till och med. Sen kom PC och jag blev kär i din röst som alla andra :h:

 

Vill fråga något men kommer inte på så mycket, blir några korkade:

 

Hur mycket skulle du vilja ha betalt för att aldrig mer dricka alkohol?

 

Ungefär hur många procent av mina poster approvar du?

 

Läser svaret när jag vaknar imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att denna well kom tillbaka, förra gången visste jag knappt vem du var, tror fan jag kommer ihåg att jag tänkte det till och med. Sen kom PC och jag blev kär i din röst som alla andra :h:

 

Vill fråga något men kommer inte på så mycket, blir en korkad en:

 

Hur mycket skulle du vilja ha betalt för att aldrig mer dricka alkohol?

 

Inte jättemycket iaf. Dricker inte så ofta, så det är inte så att hela mitt sociala liv skulle förstöras. Men visst, det är skoj att bli lite på lyret ibland. För 100k sek skulle jag nog göra det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vinner en death fight av dig och DrClementz?

 

Skulle kunna bli världens mest tragiska fight. Slutar antagligen med oavgjort för att vi fått för mkt blåsor på händerna och smuts under naglarna och därför helt enkelt inte pallar mer.

 

Om sanningen ska fram tar han mig nog... jag är sjukt svag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jättemycket iaf. Dricker inte så ofta, så det är inte så att hela mitt sociala liv skulle förstöras. Men visst, det är skoj att bli lite på lyret ibland. För 100k sek skulle jag nog göra det iaf.

 

om jag startade en insamling och fixade fram 100k, vad skulle du kunna ge oss för ett brutet löfte? din högra arm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för intressen vid sidan av pokern?

 

Anser du dig intelligent? Placera dig på en skala 1-10 där Edison, Einstein och typ Djinghis Khan ligger på 10 och Linda Rosing och Miss Carolina på skala 1.

 

Varför är fsista så snål?

 

Top 3 sajter på nätet.

 

Bästa reklamkampanjen du sett?

 

Vilka andra forum hänger du på, behöver nödvändigtvis inte vara forum relaterat till poker.

 

Hur ser du på det faktum att hjärnan tar in 400 miljarder bitar av information/sekund men vi kan i nuläget bara hantera 2000bitar/sekund.

 

Nämn en sajt du kollar in som du inte tror så många andra här inne kollar på.

 

Hur ofta kollar du på TV?

 

Hur länge tror du TV:n kommer existera i sitt nuvarande format?

 

Hur bra värde tycker du det är på nl400-nl1000?

 

Hur mkt tror du det skiljer sig i värde på nämnda nivåer bland de olika nätverken?

 

Hur mkt tkr du värdet skiljer sig från 2008?

 

Vad vill du studera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag startade en insamling och fixade fram 100k, vad skulle du kunna ge oss för ett brutet löfte? din högra arm?

 

Humm.... Ingenting?

 

ungefär hur mycket har du vunnit på pokern?

 

vad har du gjort med pengarna?

 

Pass på första.

 

Har rest en del, flyttat hemifrån, köpa bil (billig) o lite sådär random grejer. Inga större investeringar, bara levt ett trevligt liv.

 

Ställer väl frågan du ställde mig i min Well:

Varför tror du att du och jag sällan är överens i HH-analyser?

 

Tror vi är lite mer överens nuförtiden iaf, jag har glidit över lite mer åt ditt håll :) Men vi har väl som du sa lite olika synsätt och approach till spelet och lite olika approach till balans också.

 

Vad har du för intressen vid sidan av pokern?

 

Anser du dig intelligent? Placera dig på en skala 1-10 där Edison, Einstein och typ Djinghis Khan ligger på 10 och Linda Rosing och Miss Carolina på skala 1.

 

Varför är fsista så snål?

 

Top 3 sajter på nätet.

 

Bästa reklamkampanjen du sett?

 

Vilka andra forum hänger du på, behöver nödvändigtvis inte vara forum relaterat till poker.

 

Hur ser du på det faktum att hjärnan tar in 400 miljarder bitar av information/sekund men vi kan i nuläget bara hantera 2000bitar/sekund.

 

Nämn en sajt du kollar in som du inte tror så många andra här inne kollar på.

 

Hur ofta kollar du på TV?

 

Hur länge tror du TV:n kommer existera i sitt nuvarande format?

 

Hur bra värde tycker du det är på nl400-nl1000?

 

Hur mkt tror du det skiljer sig i värde på nämnda nivåer bland de olika nätverken?

 

Hur mkt tkr du värdet skiljer sig från 2008?

 

Vad vill du studera?

 

Gillar speedway. och spelar pingis. Är väl överlag sportintresserad med fokus på de sporterna.

 

Sätter mig som en svag sjua på den intelligensskalan.

 

Tjaa, han gillar väl pengar antar jag :) Inget fel i det.

 

Siter: PF, Expressen.se och facebook : )

 

Reklamkampanj: ICA är ju en klassiker. Den håller.

 

Forum: Pokertomtarna är det enda jag hänger på förrutom detta.

 

Hjärngrejen: Har jag aldrig tänkt och det får mig inte att känna nåt direkt nu heller. Jag är ok med det helt enkelt.

 

Annan site: Masarnaavesta.nu, aktuellspeedway.se, Mkt bra!

 

Kollar väl nån minst timme tv om dagen skulle jag tro. Oftast 2-3h. Stor de lav umgänget med frugan består i att ligga och slappa i sängen och kika på tv.

 

Tror TV:n kommer bli kvar ett tag. Skulle förvåna mig om den är borta inom fem år iaf. Minst 10 har den kvar imo!

 

Tycker värdet är relativt bra ändå, allrahelst på 400 o 600 där det finns ganska få riktigt bra spelare. På 1k finns det en del riktigt duktiga regs, men det finns ändå tillräckligt med kalla regs och enstaka fiskar för att det ska vara helt ok värde. 5-6 max pratar jag nu givetvis.

 

Tror värdet är rätt lika över alla nätverk men på olika sätt. På nåt nätverk kanske folk är lite spewiga och värde pga det, på något kanske de är för nitiga och dåliga pga det typ. Tror inte skillnaden är megastor iaf.

 

2008: Jag tycker att man upplever en viss skillnad, men utan tvekan så finns det fortarande värde i poker. Domedagsprofeterna som säger att pokern är död överdriver en del imo.

 

Inte säker på vad jag vill plugga. Har funderat på lite olika yrkesroller och skulle väl kunna tänka mig jurist, radiopratare, journalist, mäklare. Lär väl ändras i framtiden misstänker jag :)

 

Känner du en pingisspelare vid namn david thorngren?

 

Känner ingen vid det namnet nej, men det ser väldigt bekant ut. Nånting säger mig att han har spelat i Kalmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...