nordkvist Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Breaking Bad är helt klart bra underhållning. Hans fru är ett klockrent exempel på korkad och ovetande icke insatt amerikan. Annars så är mina favoriter Lost, Heroes och Dexter. Skapligt mainstream. =) Weeds är också roligt, värt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Serier är verkligen som knark, ett liv i misär och små stunder av falsk lycka som följs av tomhet. +1 typ edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Serier är verkligen som knark, ett liv i misär och små stunder av falsk lycka som följs av tomhet. Min första tanke var att then u havent had goooood shit men sen tänkte jag att vi skippar det (= Tycker det är trist att många serier inte quit while they are ahead, men å andra sidan vill man inte dom ska ta slut heller men dom blir så jävla dåliga efter ett tag. Prison Break är väl bäst exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Tycker det är trist att många serier inte quit while they are ahead, men å andra sidan vill man inte dom ska ta slut heller men dom blir så jävla dåliga efter ett tag. Prison Break är väl bäst exempel. Grejen är väl att dom troligen tjänar pengar på att göra lite fler säsonger eftersom så många är commitade efter att ha sett dom första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Vart hinner du stoppa in NHL/NBA/MLB och PL/La liga/CL? (= Det gör jag inte nej men följer faktiskt inte sport direkt, med undantag vissa CL-matcher samt VM/EM/OS. Tråkig jag är, jag vet Det var ett par serier där som jag aldrig hört talas om som vi ska fixa. Breaking Bad, Skins, Smith o Black Donnelys. Kollar första avsnitt på dom sen. Det gör du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Grejen är väl att dom troligen tjänar pengar på att göra lite fler säsonger eftersom så många är commitade efter att ha sett dom första. Så det är åsnor som jag som har ansvaret. Tilt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Tänkte göra en topp 5 eller 10 först men kunde inte begränsa mig. Har säkert glömt bort några bra. Svårt att jämföra korta komediserier med tex seriösa draman så tog bara med The Office från den kategorin. MINA TOPP 20 1. The Wire 2. Sopranos 3. Dexter 4. Californication 5. Oz 6. The Shield 7. The Office UK 8. Tusenbröder 9. In Treatment 10. Breaking Bad 11. De Drabbade 12. Six Feet Under 13. House 14. Band of Brothers 15. The Corner 16. Journeyman 17. West Wing 18. Life on Mars UK 19. Generation Kill 20. Miami Vice PS. Fan va The Wedge på TV4 Komedi är roligt, skönt låg nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Oz är ju sjukt bra, jag tog inte med gamla. Sopranos verkar va en klassiker, jag såg 15 min för 2-3 år sen men tyckte det va lite segt. Det är lite jobbigt o ladda ner pilotavsnitt på alla. Hittat en sida där man kan streama över 200 serier vad jag ser. Ninjavideo om man får skriva ut det. Någon som har en bättre? Fyfan att ni inte gav dom här förslagen helt random under sommarn INNAN alla nya serier kom ut, då ville man verkligen ha massa nya serier (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 På tal om enourage, jag kollade på 13 avsnitt i sträck innan jag skulle sova igår. Då vaknar man 20.30, men jag har fått ner några till avsnitt, så adios! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Tänkte göra en topp 5 eller 10 först men kunde inte begränsa mig. Har säkert glömt bort några bra. Svårt att jämföra korta komediserier med tex seriösa draman så tog bara med The Office från den kategorin. MINA TOPP 20 1. The Wire 2. Sopranos 3. Dexter 4. Californication 5. Oz 6. The Shield 7. The Office UK 8. Tusenbröder 9. In Treatment 10. Breaking Bad 11. De Drabbade 12. Six Feet Under 13. House 14. Band of Brothers 15. The Corner 16. Journeyman 17. West Wing 18. Life on Mars UK 19. Generation Kill 20. Miami Vice PS. Fan va The Wedge på TV4 Komedi är roligt, skönt låg nivå. Du saknar inget på den listan? Mash, mash, mash, mash, mash... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Du saknar inget på den listan? Skulle va 21 Jump Street då kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Hur många gånger ska man behöva säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5809170.ab haha, tyckte detta var så kul. Att en man vinner ladies event. Hur orkar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 20 September , 2009 Rapport Share Postad 20 September , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5809170.ab haha, tyckte detta var så kul. Att en man vinner ladies event. Hur orkar man? Fake obv, hur ska man kunna vinna en turnering eller ens komma tvåa? Oavsett kön... Vet inte vad ni tror men känns som fake rätt igenom... Vinna pengar på poker? WOW lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Chelsea - Tottenham 5-0. Du hörde det här först. Hejja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 20 September , 2009 Rapport Share Postad 20 September , 2009 Chelsea - Tottenham 5-0. Du hörde det här först. Hejja. Tror vi hörde det här sist också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Tror vi hörde det här sist också. True story. Terry nickar in ett hat trick. Måste skicka ett message till rötkukarna i Manchester. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 1 down, 4 t go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 3-0. två till då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Tur Chelsea ångar på annars vore ma nsjukt tiltad över o torskat 14 hu sng på raken. Tror mitt förra rekord är 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 20 September , 2009 Rapport Share Postad 20 September , 2009 Tur Chelsea ångar på annars vore ma nsjukt tiltad över o torskat 14 hu sng på raken. Tror mitt förra rekord är 13 Lägg ner supertubona. Dem glädjer ju bara siterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 20 September , 2009 Rapport Share Postad 20 September , 2009 Chelsea - Tottenham 5-0. Du hörde det här först. Hejja. Shahin är du inte redan fast lovar jag att du snart fastnar i bettingträsket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Shahin är du inte redan fast lovar jag att du snart fastnar i bettingträsket Var nog fast i det när du gick i kortbyxor (= Hade man fått rakeback på sportsbetting hade jag varit dollarmiljardär. (= Istället är man stuck en miljon hrhr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2009 Lägg ner supertubona. Dem glädjer ju bara siterna Någon måste ju glädja sajterna också. Är plus för dan ändå men det var en liten bad run där i mitten (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 Börjat raila lite NFL nuförtiden, kommer väl inte bli lika mycket sånt när nba o nhl startar, men det är ganska intressant, vilka quarterbacks är roligast o följa? Om det vore NBA t,ex så hade man ju sagt att Lebron, Kobe o Wade kan va värda o följa för en nybörjare. Ska du kolla fotboll kanske folk nämner Messi, Ronaldo.. ja ni förstår. Går ju så mycket matcher, vill ha genväg till dom bra matcherna hehe med bra quarterbacks. Känner till Manning o Roetlisberger (stavning?) och Brady. Dom är ganska bra tror jag iaf, vilka fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts