gdaily Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 http://www.nwt.se/mera/data_it/article67951.ece Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Värmlänningen är troligen en donk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Det var väl bara en tidsfråga antar jag... Problemet e att nu kanske han _måste_ fixa till språket å då blir det ju nog inte lika kul å läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Vad har dödarn skrivit exakt för att bli anmäld? Och varför måste bögar vara så ....*host*... bögiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Varför hatar jag sådana som anmäler sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZaphodB Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Nu för tiden känner sig ju varenda jävel kränkt över noll och ingenting. Vilket vansinnigt slöseri med samhällsresurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Måste vara en norrman..Folk har ingen humor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Nej! Hans dagbok är ju den enda anledning att man läser pokermagazine. Hoppas den förblir som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Den där gubben verkar vara en riktigt svag person... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Är det ansvarig utgivare som har hela ansvaret, eller kan skribenten åka dit också? Also, lol. En lite kul grej är ju att värmlänningen själv inte verkar vara homo. Om det inte vore för geografin skulle jag trott att det var eurythmech som var framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willyboy Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Så trångsynta människor som ens blir rosiga om kinderna när dom läser lite vulgärt språk borde förbjudas, för att inte tala om dom som polisanmäler. Lägg rädda världen-energin på nåt annat snälla! Blir ju vansinnig när folk ska ställa världe på ända för ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Det är väl iofs generellt rätt bra att folk att reagerar på saker, det skapar ju viss balans; vissa tänjer gränser, andra hojtar till när de är passerade. Jag skrev själv för en tid sen här på forumet att dödarn är en idiot som i ett offentligt media mer eller mindre kallade vem-det-nu-var för pedofil. Tycker det var en sund reaktion. Men att dra det längre än så vore rätt löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 nu kallade han inte den personen för pedofil, utan sa att han SÅG UT som en pedofil... vilket är upp till betraktarens öga... men visst.. lite onödigt kanske det var nalle hedlund ser ut som en rysk lönnmördare om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Jag har egentligen bara väntat på det. Jag reagerade på att han inte blivit censurerad i förra numret. Inte för att jag tog åt mig, utan för att man faktiskt tilläts vara icke PK. Antar att man nu inte får det, så hoppades väl förgäves... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 nu kallade han inte den personen för pedofil, utan sa att han SÅG UT som en pedofil... vilket är upp till betraktarens öga... men visst.. lite onödigt kanske det var nalle hedlund ser ut som en rysk lönnmördare om du frågar mig. Jo, men det är ju inte hets mot folkgrupp.... Svenskar som N hedlund får du ju kalla vad fan du vill. Det är ju ziegenare, homosexuella, judar etc som du ska ge fan i. I lagstiftningen om hets mot folkgrupp så ingår ju bara vissa folkgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Är det ansvarig utgivare som har hela ansvaret, eller kan skribenten åka dit också? Tryckfrihetsförordningen: 8 kap. Ansvarighetsregler Om ansvaret för periodisk skrift 1 § För tryckfrihetsbrott genom periodisk skrift svare den som var anmäld som utgivare, då skriften utgavs. Var ställföreträdare anmäld och har han inträtt som utgivare, svare ställföreträdaren. Lag (1976:955). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Komiskt att kalla Dödarn för en av de bästa pokerspelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Komiskt att kalla Dödarn för en av de bästa pokerspelarna vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 vad menar du? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 vad menar du? På riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Olaga diskriminering tycks vara från brottsbalken (tyckte väl inte det lät särskilt bekant från tryckfrihetsförordningen). Men om det är ett vanligt brottsmål borde väl inte JK vara inblandad? Hur som helst, om det inte är ett brott mot TF kan väl ansvarig utgivare knappast åtalas? Och ja, jag hade absolut kunnat göra en dylik anmälan om texten var stötande och korkad nog. Känns svårt att uttala sig om det aktuella fallet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Det roliga är att polisen troligen lägger mer kraft på det här än på ett bankrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Det roliga är att polisen troligen lägger mer kraft på det här än på ett bankrån. Nej men det gör dom ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Olaga diskriminering tycks vara från brottsbalken (tyckte väl inte det lät särskilt bekant från tryckfrihetsförordningen). Men om det är ett vanligt brottsmål borde väl inte JK vara inblandad? Hur som helst, om det inte är ett brott mot TF kan väl ansvarig utgivare knappast åtalas? Och ja, jag hade absolut kunnat göra en dylik anmälan om texten var stötande och korkad nog. Känns svårt att uttala sig om det aktuella fallet dock. vet inte om jag missat nåt men sen när blev journalister jurister (?!); dom skriver vad som låter bra! Mtp att JK (om han nu e det öht dvs) e inblandad kan man ju dra vissa slutsatser ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Komiskt att kalla Dödarn för en av de bästa pokerspelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts