sandsater Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Jag kan inte komma in just nu, någon mer som har problem? Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Nere för andra än mig nu? edit: Såg nu att officiella också gått ut med att det är nere... Citera
Deppodi Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott. Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status. Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort. Lagom kul när man sitter vid bubbelspelet i sng fr Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Känns som det alltid är nere kort efter att dom uppdaterat något i klienten. Riktigt dåligt. Citera
Deppodi Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Känns som det alltid är nere kort efter att dom uppdaterat något i klienten. Riktigt dåligt. Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något? Citera
rymz2008 Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något? If you suffered a disconnection from Full Tilt Poker.com, please contact: disconnections@fulltiltpoker.com Gogo. Citera
fozzilman88 Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 hur länge ska de ligga nere egentligen? Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något? Spelar du cg får du väl det du satt med. Va du med i nån turre så har dom en riktigt bra utbetalningsplan imo, men bara för det är det ju inte "ok" att sidan går ner Citera
Pold Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 ah de här suger.. får spela på stars så länge Citera
JensNi Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Spelar du cg får du väl det du satt med. Va du med i nån turre så har dom en riktigt bra utbetalningsplan imo, men bara för det är det ju inte "ok" att sidan går ner hur är den utb.planen? Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 hur är den utb.planen? Hittar den inte men har för mig var det gäller mtts å sngs så splittar de kvarvarande spelarna på pengarna från dom som åkt ut, pengarna delas upp efter hur ens stack. tror dock bara detta gäller innan man hunnit komma itm och vet inte hur det är då. Möjligt att man får pengar för den platsen man låg på eller nåt. Citera
jkkman Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Ganska sjukt egentligen att en så framstående pokersida som fulltilt är har dom här problemen med så hög frekvens. Citera
Lisa87 Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Ganska sjukt egentligen att en så framstående pokersida som fulltilt är har dom här problemen med så hög frekvens. +1 Citera
sandsater Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Om man gör en uppdatering som inte fungerar så borde man ju kunna göra en rollback till senaste fungerande konfiguration tills man löst eventuella nya problem som man uppenbarligen missat under testning. Citera
jkkman Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Om man gör en uppdatering som inte fungerar så borde man ju kunna göra en rollback till senaste fungerande konfiguration tills man löst eventuella nya problem som man uppenbarligen missat under testning. Verkar som att många anställda datanissar inte är alltför kompetenta. Citera
Lisa87 Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Pinsamt är det enda ordet som passar in :> Citera
Nice Hand GG Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Fan jag som är så taggad på att testa Matrix SNG! Citera
jkkman Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Fan jag som är så taggad på att testa Matrix SNG! Vad är det?? Citera
Bluwajt Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Vad är det?? http://www.fulltiltpoker.com/matrix-tournaments-details edit: Funkar ju btw nu. Citera
bentus Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Får ft fortfarande inte att fungera. Är de fortfarande nere? Citera
John_teh_Donk Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Postad 14 Oktober , 2008 Var samma sak för mig, kunde inte connect'a. Men när jag startade om datorn och startade FT-klienten kom uppdateringen upp o nu fungerar det. Värt att testa kanske. Citera
Recommended Posts