Gå till innehåll

Ligger Full Tilt nere?


sandsater

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På Full Tilt Poker strävar vi efter att upprätthålla ett stabilt system, men ibland måste vi koppla ned för underhåll eller uppdateringar, och ibland sker oplanerade strömavbrott.

 

Om du har problem med att ansluta Full Tilt Poker-programmet, kolla då detta område för uppdateringar om serverns status.

 

Vi upplever för närvarande tekniska problem. Försök igen inom kort.

 

 

 

Lagom kul när man sitter vid bubbelspelet i sng fr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som det alltid är nere kort efter att dom uppdaterat något i klienten. Riktigt dåligt.

 

Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något?

 

If you suffered a disconnection from Full Tilt Poker.com, please contact:

disconnections@fulltiltpoker.com

 

Gogo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var första gången jag var med om en update på ft, inte spelat där så länge, men jag antog att det var något sånt. Har du nån koll på hur det blir med pengarna man spelade om? Drar dem tillbaka tidsservern eller något?

 

Spelar du cg får du väl det du satt med. Va du med i nån turre så har dom en riktigt bra utbetalningsplan imo, men bara för det är det ju inte "ok" att sidan går ner :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur är den utb.planen?

 

Hittar den inte men har för mig var det gäller mtts å sngs så splittar de kvarvarande spelarna på pengarna från dom som åkt ut, pengarna delas upp efter hur ens stack. tror dock bara detta gäller innan man hunnit komma itm och vet inte hur det är då. Möjligt att man får pengar för den platsen man låg på eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...