Gå till innehåll

Ligger Full Tilt nere?


sandsater

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan du inte bara stänga igen din fula käft? Alla sidor gör updates och reboots på sina servrar. Men det visste du kanske inte?

 

Hahaha. Du är en jävla superstar!

Han uttryckte sin åsikt och orkade inte med att de lägger ner alldelles för ofta. Andra sidor gör sina updates jävligt mkt cleanare, eller ja jag har bara spelat på stars, ongame, svs, b2b och lite ipoker och microgaming, men jag tycker att jag har tillräckligt med underlag för att säga att FTP sköter det för dåligt för att vara en top 3 sida.

Dock så har jag 80% av rullen på ftp men det är ju en annan sak..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara stänga igen din fula käft? Alla sidor gör updates och reboots på sina servrar. Men det visste du kanske inte?

 

Är du på riktigt ?

 

Jag tycker att deras support har behandlat mig kasst och är trött på att klienten ligger nere flera gånger när jag skall spela. Du behöver inte ta det riktigt så hårt som du verkar göra.

 

Men du vet antagligen precis hur jag har haft det med deras support ?

Hoppas du har någon att krama för du verkar inte riktigt må bra grabben.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

So what ifall klienten ligger nere max 1h per månad? Även deras servrar måste underhållas, och hur lätt är det att göra det så smidigt som möjligt när spelare från hela världen spelar hos dom? Tänk lite innan du börjar grina över att du inte kan spela ditt lilla cashgame för dom har en downtime.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara stänga igen din fula käft? Alla sidor gör updates och reboots på sina servrar. Men det visste du kanske inte?

 

Kan inte du bara byta din äckliga avatar?

Alla sidor uppdateras/bootas om men FTP har varit nere lite väl ofta.

 

 

 

OM det är planerat borde man väll få veta detta över e-post?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag borde varna ett helt gäng personer här i tråden för onödigt trams. Skärpning nu.

 

ftp ligger nere allt för ofta. jävligt irriterande att dom lägger ner titt som tätt rätt tiltande !

 

rymz = grabben som spelar 1 dollars sngs och tror att han har koll på allt.

dra o spela pokemon istället.

 

Sen kan man ställa sig frågan om det finns något cashgame som är så litet och löjligt som dina $1sng. BTW, byt avatar.

 

Ok, det gick ju inte så bra, men jag försökte iaf. Nu åker varningar ut till följande:

 

Inlägg 31; Weedobooty (onödigt trams - 3 dagar innan den förfaller)

Inlägg 32; rymz2008 (upprepade nonsensinlägg - 10 dagar innan den förfaller)

Inlägg 38; LuckyStar5.1 (onödigt trams - 3 dagar)

Inlägg 46; Maruzi, (onödigt trams - 3 dagar)

Inlägg 47; speltorsk_LOL (onödigt trams - 3 dagar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...