pokerface Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Länk till unibet.com Är det någon som vet i vilken kanal Pokermiljonen kommer att gå av stappeln i? Kanske 3:an, 5:an eller ZTV? Mums med nya svenska spelare till nätet efter detta antar jag! Någon som vet sändingstiden för Pokermiljonen och vem som står bakom det? 3 satsar väl fullt ut på Tv3bet så det är väl kanske 5:an som det går av stappeln i? Detta är väl en av de första svenska pokerproduktioner i svensk TV? Någon som ämnar vara med? * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera
gdaily Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Kändisarna är totalt chanslösa i detta fält och troligen är de inkvalade ej speciellt rutinerade spelare, inte "live" iaf. Ja, när en subsatellit drar 38 spelare, där 40 går vidare, och två! spelare lyckas göra rebuy, så talar det lite om den genomsnittliga skicklighetsnivån! Lycka till Stefan. Citera
fawlty Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Vilka e dom andra 5 kändisarna som e me Citera
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Är inte FuziSthlm proffs snarare än kändis? Citera
gdaily Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Tror Stefan är en av Tomtarna(proffsen), inte någon av kändisarna... Citera
Ector Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Kändisarna är totalt chanslösa i detta fält Inte alla... Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Ska bli kul att se Ector göra en soffipropp, kändis som kändis som jag brukar säga... Citera
Papa Kubo Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 FuziSthlm, kan du avslöja vilka proffsen och kändisarna är? Citera
Bisox Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Suck att man missade att kvala in..verkade ju inte så svårt och stefan köper man ju lätt ut...eeh...eller nått Citera
liggat Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Vegetarian - old indian word for bad hunter. Bisox/Bison/Niklas du har glömt "bantarbison" ;P Citera
mte Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Suck att man missade att kvala in..verkade ju inte så svårt och stefan köper man ju lätt ut...eeh...eller nått Vi vet ju alla hur svårt du har och ta platser i satelliter bison Citera
bzkt Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Joakim Geigert?! Nu kan man ju inte kolla på det! Citera
Nicklas Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Stefan, om Peter Lorentzon är en Tjock skådespelare från alingsås så får du hälsa från mig Citera
grannby Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 å eskil "slit å släng" får du gärna ge en spark på smalbenet! Citera
Tympanon Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 "8. Cecilia Nordenstam ". Det avgör saken. Jag blir bänkad framför tvn! Mmmm Citera
Machista Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Raderat: Fortsättning i tråden "Bedöms kvinnor och män olika?" i Off Topic. Machista Citera
Peakfreak Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Fler som såg tv4-sportens löjliga intervju med Henrik Zetterberg inför VM... Snacka om att försöka glida på pokerns framfart för att få liv i hockeyn, den döda sporten! Citera
Indrivaren Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Fler som såg tv4-sportens löjliga intervju med Henrik Zetterberg inför VM... Snacka om att försöka glida på pokerns framfart för att få liv i hockeyn, den döda sporten! Japp, jag trodde miljonen hade börjat. Slog på mitt i. Citera
Peakfreak Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Japp, jag trodde miljonen hade börjat. Slog på mitt i. Snopet Citera
Krissan Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Det spelades väl in nu i helgen? Någon som vet när det kommer att sändas? Citera
Nusseman Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Det spelades väl in nu i helgen? Finalbordet ska enligt schemat ha startat för ca två timmar sedan. Det ska sändas nån gång i början av Maj tror jag. Citera
raol Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Det spelades väl in nu i helgen? Någon som vet när det kommer att sändas? "STOCKHOLM (Direkt) TV4 ska visa tv-serien Pokermiljonen med start den 8 maj. Pokermiljonen är en tävling som hålls på Åland 14-17 april och arrangeras av Unibet i samarbete med Ålands Penningautomatförening. Programmet spelas in av MTV Mastiff. Turneringen kommer även att visas i TV4 Plus och TV400, enligt ett pressmeddelande./MW" Citera
Gäst Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Lukas Sandberg proffs? hmm. Vet inte riktigt vad de tar sina kriterier ifrån. Citera
Nusseman Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Lukas Sandberg proffs? hmm. Vet inte riktigt vad de tar sina kriterier ifrån. Nästan alla välkända proffs är ju ute i världen och lirar, då får man ta lite vad som erbjuds. Den bästa av de duktiga spelare som är med fick ju dessutom sin inbjudan i egenskap av kändis. Citera
Recommended Posts